Ik zei morgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder kutjury.
Je durfde me geen poedel te geven hequote:Op donderdag 2 juli 2009 20:36 schreef Thelonious het volgende:
Snapte die van SCH niet zo.
Nee, ik ben geen volger van het voetbal vandaar dat ik niet snapte waarom je juist Kaka die uitspraak liet doen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Je durfde me geen poedel te geven he
Was ook wel van een hoog intellectueel gehalte. Een verwijzing naar Kaka die het altijd over Jesus heeft, ook op zijn t-shirts, en wie is er ook voor jouw zonden aan het kruis gestorven Thelonious.
Van jou altijdquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:10 schreef kleinzusje het volgende:
ps. Lieve Ruudje, mocht je een winners ava willen hebben ? Laat maar weten![]()
kwam op t zelfde neer maar ik onderschat duidelijk de inteligentie van de jury.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:36 schreef Thelonious het volgende:
De eerste kutjury van dit seizoen. Maar iemand moet het doen.
Outpost: je had je onderschrift niet moeten wijzigen, je eerste versie was beter.
Ik vond het verder wel een lekkere ronde. Zat geen slechte inzending tussen. Snapte die van SCH niet zo.
Hopelijk morgen een betere jury.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
kwam op t zelfde neer maar ik onderschat duidelijk de inteligentie van de jury.![]()
![]()
Ik vond deze duidelijker.
quote:
Ik moet echt een regel in mn onderschrift zetten over mn Lesdyctiequote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:28 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Als je het juist schrijft kom je overtuigender over.
quote:-Outpost76-
-Coach!! Hoe moeten we met dit zooitje nou ooit in de eredivisie blijven??-
quote:-Bjoro-
-Coach, volgens mij is hier iets niet Buijs !-
quote:-SCH-
-Ik snap ook niet waarom ik wel een contract heb-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Apekoek-
-He coach! Mijn armen zitten op slot!-
nopequote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:59 schreef Rumille het volgende:
Mijn nieuwe onderschrift is niet meegenomen zeker.
3equote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:57 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Jammer van het lage niveau. Twijfel tussen Bjoro en SCH, dus een kop/munt gokje.
SCH won
Waarschijnlijkquote:
Misschien te geniaal ? Maar ik begreep niet wat de Graafschap en Ado in die foto gemeen hadden ?quote:
Ken je klassiekers, Isioloquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:02 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk![]()
[..]
Misschien te geniaal ? Maar ik begreep niet wat de Graafschap en Ado in die foto gemeen hadden ?
Nog steeds snap ik hem niet...quote:
Dat sowieso nietquote:
Hopelijk loop je geen bier-allergie op.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:37 schreef Beschouw het volgende:
Terug van terrasje na een week zweten. Heerlijk relaxed nu. Nog een weekje en dan vakantie.
Wat zijn de symptomen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:56 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Hopelijk loop je geen bier-allergie op.
Vergeet Ruud niet ff te bedankenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:56 schreef Dhill0n het volgende:
[ afbeelding ]
Pedobear gaat op zoek naar volgende slachtoffer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |