Dan wil ik me geld terugquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had om 20:09u reeds wat voorwerk verricht...dat scheelt een hoop !
zet je rekening nr hier ff neer zodat ik het terug kan storten !quote:
dat dus, orginaliteit wordt niet aangemoedigd hier.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik vind jou onderschrift anders leuker en origineler dan de winnaar. De winnaar maakt een cliché opmerking in mijn opinie, vaak zijn grapjes over piemels en de grootte daarvan cliché. Maarja tijdens bier drinken kan ik dat soort grappen wel weer waarderen
Ja, ik heb ook dorst.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:07 schreef Isiolo het volgende:
Ben benieuwd wat de winnaar "1e helft 2009" gaat tracteren![]()
quote:-Ruud-
-138 / 301-
quote:-Isiolo-
-147 / 263-
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:-EnGCatjuh-
-144 / 251-
deelname geschiedt nog steeds op vrijwillige basis hoor !quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:51 schreef ASroma het volgende:
dus wel vriendendiensten om vereeuwigd te worden, wat een jammerlijke situatie deze competitie
Perfecte samenvattingquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:51 schreef ASroma het volgende:
wat een jammerlijke situatie deze competitie
Weet je het zeker? Die nummer 5 kan soms flink chagrijnig zijn. En #1 is niet om aan te zienquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:47 schreef SCH het volgende:
Had ik nog helemaal niet gezien. Geweldige top 5, allemaal mensen met wie ik wel een beSCHuitje zou willen weten.
Dat zekerquote:Joesse is een held!
Thanksquote:Feli Ruud.
hoe kan dat nou...ik sta in geen één top 5quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:47 schreef SCH het volgende:
Had ik nog helemaal niet gezien. Geweldige top 5, allemaal mensen met wie ik wel een beSCHuitje zou willen weten. Joesse is een held! Feli Ruud.
Nummer 5 kan ik wel aan en nummer 1 is juist een enorme hunk heb ik gehoord, blauwe ogen, gespierde borstkas en verder alles huge. Heeft geen humor maar dat vind ik minder belangrijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:50 schreef Ruud het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Die nummer 5 kan soms flink chagrijnig zijn. En #1 is niet om aan te zien
Zegt weer alles over deze competitiequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Nummer 5 kan ik wel aan en nummer 1 is juist een enorme hunk heb ik gehoord, blauwe ogen, gespierde borstkas en verder alles huge. Heeft geen humor maar dat vind ik minder belangrijk.
De Macarena ook niet, die kunnen ze alleen in Rome.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:13 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Madrilenen hebben YMCA nog steeds niet onder de knie.
Maar hij valt niet op eigenwijze mannen van middelbare leeftijdquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Nummer 5 kan ik wel aan en nummer 1 is juist een enorme hunk heb ik gehoord, blauwe ogen, gespierde borstkas en verder alles huge. Heeft geen humor maar dat vind ik minder belangrijk.
Ik dacht, deze keer maar geen Macarena joke, een clean startquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:25 schreef Ruud het volgende:
[..]
De Macarena ook niet, die kunnen ze alleen in Rome.
Ja, daar doe je het uiteindelijk allemaal voor!quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:53 schreef Isiolo het volgende:
Zit dat lekker Joesse ?
Met al die veren in je reet ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |