Hoe moet ik die wiki updaten?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:16 schreef iamredleader het volgende:
Hij is bijna 100%, alleen nog de wiki updaten en het laatste topic (en dit topic, kan ook) nog verwerken
Ik geloof dat het enigzins gelukt is. Dank.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:23 schreef iamredleader het volgende:
Klik op de link in de op.
Klik op "bewerken".
Maak de nodige aanpassingen (desnoods copy-paste je de code, is niet erg).
Klik op bewaren.
Klik op ja, bevestigen.
Klik nogmaals op ja, bevestigen (rot-wiki soms)
Neem een koud biertje of ijsje en vier je overwinning
Ik ben nog aan het afkoelen van een verhit gesprek....Ik denk dat er maandag weer vergaderd moet worden....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:33 schreef iamredleader het volgende:
Ziet er keurig uit, netjes gedaan
Ik zweet me een ongeluk op werk, de airco van het hele kantoor is uitgevallen dus de temperatuur binnen is ruim boven de temperatuur buiten. En ik heb een lange broek en overhemd aan
Bleh. Hopelijk is de airco na het weekend weer in orde.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:33 schreef iamredleader het volgende:
Ziet er keurig uit, netjes gedaan
Ik zweet me een ongeluk op werk, de airco van het hele kantoor is uitgevallen dus de temperatuur binnen is ruim boven de temperatuur buiten. En ik heb een lange broek en overhemd aan
En zo niet: ijszweet-vrij!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:35 schreef Soempie het volgende:
Bleh. Hopelijk is de airco na het weekend weer in orde.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Hier komen ze dinsdag de ventilatie pas maken en die is al maanden niet in orde, dus niet zo zeuren jij
Ja daarom ben ik ook maar eens de wijste geweest en vroeg weg gegaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:35 schreef iamredleader het volgende:
Hmpf, dit is ook geen weer voor discussies of vergaderingen, maar voor waterijsjes en vroeg naar huis
Huh, echt? Wilde jij dat of zij? Succes in elk geval.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:47 schreef MaJo het volgende:
Zo net even in de trein aan mijn paper zitten werken![]()
en nu bij de buren langs voor een gesprek![]()
Oh ja voor je feestje. Ik hoop dat ze een beetje redelijk zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:47 schreef MaJo het volgende:
Zo net even in de trein aan mijn paper zitten werken![]()
en nu bij de buren langs voor een gesprek![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:54 schreef Etcetera het volgende:Dik eng vliegbeest op m'n kamer. Leve de stofzuiger
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:00 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net een punt gezet achter een vriendschap van bijna 6 jaar.En nu zit ik met zo'n vaag gevoel in m'n maag. En ik ben iets vergeten te zeggen, maar het is ook zo stom om er nu nog een mailtje achteraan te sturen.
Ik zou kunnen roepen: vertel, maar ik kan me voorstellen dat dat na een vriendschap van 6 jaar niet zo makkelijk is. Maar ik ken het gevoel, en het is niet fijnquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:00 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net een punt gezet achter een vriendschap van bijna 6 jaar.En nu zit ik met zo'n vaag gevoel in m'n maag. En ik ben iets vergeten te zeggen, maar het is ook zo stom om er nu nog een mailtje achteraan te sturen.
Verschillende redenen, maar de hoofdreden is dat ze voor mijn gevoel vooral met zichzelf bezig is en als er iets is ze het ook vrijwel altijd bij een ander zoekt. Nou, uit haar hele reactie bleek dat dit alleen maar nog meer bevestigd werd en nog eens en nog eens. Dus ja, nu ben ik er wel klaar mee.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoezo dan?![]()
Niet antwoorden als je het niet uit wilt leggen hoor![]()
Hee, hartstikke goed! Nog even en je bent van VS af.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:05 schreef LadyBlack het volgende:
En: de scriptie is uitgeprint en persoonlijk overhandigd aan VS (mijn scriptiebegeleider voor de niet-bekenden met mijn faculteit)
Heb erbij gezegd dat dit zo'n beetje het maximaal haalbare is, en dat ik graag een 8 had willen halen, maar nu allang tevreden ben met een 6, en hij reageerde daar goed opblij
Fijn, zulke "vrienden"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:07 schreef Soempie het volgende:
Verschillende redenen, maar de hoofdreden is dat ze voor mijn gevoel vooral met zichzelf bezig is en als er iets is ze het ook vrijwel altijd bij een ander zoekt. Nou, uit haar hele reactie bleek dat dit alleen maar nog meer bevestigd werd en nog eens en nog eens. Dus ja, nu ben ik er wel klaar mee.
En dan zegt ze ook nog: 'ik vind het wel belangrijk als je het zegt als er iets is'
Nou, de eerste gelegenheid en ze gaat gelijk door het plafond.
Het verhaal is wel iets genuanceerder, maar ik was ook de enige die de hele tijd komt met: ik begrijp dat, ik snap dat het nu, etc. Van haar komt alleen maar: ja maar jij!![]()
Dat zijn wel aardig veelzeggende signaalwoorden ja...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:07 schreef Soempie het volgende:
Het verhaal is wel iets genuanceerder, maar ik was ook de enige die de hele tijd komt met: ik begrijp dat, ik snap dat het nu, etc. Van haar komt alleen maar: ja maar jij!![]()
Mja. 't Komt ook wel op een moment dat het logisch is dat ze vooral met haar dingen bezig is, dus dat is wel extra lullig. Maargoed, het was in eerste instantie ook helemaal m'n bedoeling niet het af te kappen. Maar na haar reacties had ik wel echt zoiets van: ja, zak er maar in.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Fijn, zulke "vrienden"altijd maar egoistisch, altijd maar negatieve energie uitstralend, hup, afkappen en door met je leven
Ach weet je ook zeker dat er geen toenaderingspoging meer komt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja. 't Komt ook wel op een moment dat het logisch is dat ze vooral met haar dingen bezig is, dus dat is wel extra lullig. Maargoed, het was in eerste instantie ook helemaal m'n bedoeling niet het af te kappen. Maar na haar reacties had ik wel echt zoiets van: ja, zak er maar in.
Nu hoop ik niet dat ze weet dat ik hier post.
Goed plan. Vanavond gaat er weer een weg, dus met die ga ik zo even spelen en knuffelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat zijn wel aardig veelzeggende signaalwoorden ja...
VervelendEn knap dat je het inziet en actie onderneemt
Ga maar ff lekker met de overgebleven kittens spelen, ben je zo weer opgevrolijkt
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach weet je ook zeker dat er geen toenaderingspoging meer komt.
Ahhhwwww.... mij lijkt dat ook heel moeilijk, zo'n knuffeltje dan weer weg doenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed plan. Vanavond gaat er weer een weg, dus met die ga ik zo even spelen en knuffelen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach weet je ook zeker dat er geen toenaderingspoging meer komt.
foute grappen zijn altijd de bestequote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:00 schreef iamredleader het volgende:
De foute Michael Jackson grappenslechte grappen, maar ik moest lachen
Ja, ik hoop dat ik het vanavond droog houd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]inderdaad
[..]
Ahhhwwww.... mij lijkt dat ook heel moeilijk, zo'n knuffeltje dan weer weg doen
Dat is wel weer zo. Als vriendschap niet goed zit dan is kappen het best. Ik heb deze week ook ruzie gekregen met mijn beste vriend. Ik kan soms met voetballen erg fanatiek zijn en maakte iets op een te fanatieke manier duidelijk. En ik vergat dat hij een gevoelige jongen is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat het nu echt klaar is geeft ook wel weer rust.
Is de ruzie nu wel weer bijgelegd? Kijk, jij zoekt het ook wel bij jezelf of ziet in elk geval dat het om twee mensen gaat.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo. Als vriendschap niet goed zit dan is kappen het best. Ik heb deze week ook ruzie gekregen met mijn beste vriend. Ik kan soms met voetballen erg fanatiek zijn en maakte iets op een te fanatieke manier duidelijk. En ik vergat dat hij een gevoelige jongen is.
Ik hoop dat het bijgelegd is. Soms kan zo'n lullig ruzietje een smet op een vriendschap blijven.... Ik ken mezelf erg goed en ik weet dat ik wel eens erg passioneel kan zijn en dat mensen daar erg van kunnen schrikken. In dit geval ben ik echt de boosdoener.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is de ruzie nu wel weer bijgelegd? Kijk, jij zoekt het ook wel bij jezelf of ziet in elk geval dat het om twee mensen gaat.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat ik het vanavond droog houd.Maar die jongen waar ze heen gaat klinkt echt superlief! Hij gaat zelfs een vrije dag nemen, zodat ze extra goed kan wennen bij hem. En hij vroeg al wat voor speeltjes ze leuk vindt, etc. Echt heel tof.
Heb er echt wel een goed gevoel bij verder.
Mijn moeder is hier voor het verwenweekend dat ik haar voor haar verjaardag had gegeven, dus vanavond een lekker etentje koken, en morgen naar de sauna in Zevenhuizen voor een massagequote:Zeg, wat zijn jullie weekendplannen? Blijft het zulk mooi weer overdag? Of dan al regen?
Als je ook zo open tegen die vriend bent geweest lijkt het me wel dat ie het snaptquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bijgelegd is. Soms kan zo'n lullig ruzietje een smet op een vriendschap blijven.... Ik ken mezelf erg goed en ik weet dat ik wel eens erg passioneel kan zijn en dat mensen daar erg van kunnen schrikken. In dit geval ben ik echt de boosdoener.
Tsja wij zijn mannen.... die zijn nooit zo open naar elkaar toe.....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je ook zo open tegen die vriend bent geweest lijkt het me wel dat ie het snapt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |