Hebt u verdere vragen, op of aanmerkingen omdat deze OP niet duidelijk was? Meld het hier! Onze mods zullen u graag van dienst zijn het een en ander te verduidelijken!quote:Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback.
Ik weet niet waar je die 'walgelijke insinuaties' en het 'demoniseren' vandaan haalt, ik wil alleen mijn afkeur uitspreken over een dergelijke PI bij zo'n post. Volkomen terecht dat je de foto's post als aanvulling op de vorige user, zelfs zeer welkom, maar die PI geeft het een zeer wrange smaak. Ik begrijp ook gewoon niet waarom je zo'n PI zou kiezen, des te meer niet omdat je eronder zet dat je het blijkbaar zielig vindt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:32 schreef Mutant01 het volgende:
Handen en voeten afgehakt bij Somaliėrs
Tamelijk walgelijke insinuatie richting mijn persoontje. Iemand die op basis van een misinterpretatie van mijn PI mij poogt te demoniseren. Overigens gaat deze user, ondanks uitleg van mijn zijde, gwoon verder met die walgelijke insinuaties.
Gemodquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:20 schreef timmmmm het volgende:
Japan zat van Sea Shepherd
Het gaat me hier allemaal een beetje te ver nu.
Waarom nog niet weggemodquote:
Lambiekje wat een idiootquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:44 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan dit topic niet naar BNW?
Journalist klaagt Pharma/WHO aan wegens vaccinaties
Zo'n topic was er toch ook al ergens?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:44 schreef Martijn_77 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:39 schreef woargh het volgende:
[..]
Van mij mogen ze al weg puur omdat het bruine buitenlanders zijn, al waren alle marokkanen christelijk, dan mochten ze van mij net zo hard opflikkeren.
Ja, en?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:40 schreef Meh7 het volgende:
Van mij mogen ze al weg puur omdat het bruine buitenlanders zijn, al waren alle marokkanen christelijk, dan mochten ze van mij net zo hard opflikkeren.
nee voor zover ik het kan zien is dat gewoon een fatsoenlijk topic voor NWS, maakt mij niet uit wie het geopend heeftquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:44 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik mag niet rammelen met de pispot, anders had ik dat wel gedaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:20 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ja, en?
Misschien wat meer info in wat voor context en in welk topic.
Voor een mekker valt deze post van je een beetje tegen...
Ik weet niet of jij mijn post hebt verwijderd, maar verwijder dan ook de post waarin Bommenlegger leuk denkt te doen door Meh7 te verbasteren naar mekker.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:34 schreef sp3c het volgende:
als je je per se als een kleuter moet gedragen dan raad ik je aan een zandbak op te zoeken ... kans dat het verlaten is is vrij groot dus hoef je ook niet bang te zijn dat ze je gaan pesten
Wat is daar gelogen aan?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij mijn post hebt verwijderd, maar verwijder dan ook de post waarin Bommenlegger leuk denkt te doen door Meh7 te verbasteren naar mekker.
met mijn geheugen is niets mis hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:38 schreef Meh7 het volgende:
Hier vond je rammelen met de pispot nog "LOL" trouwens: [NWS FB] Feedback met fratsen en Paddy
Je kan zogenaamd "iets verder gaan" in feedback, maar als sp3c gewezen wordt op zijn hypocrisie, worden posts opeens als "troll" weggeedit.quote:Op zondag 10 mei 2009 @ 19:47 schreef sp3c het volgende:
in Feedback kun je idd wat verder gaan als daarbuiten maar als jij het verschil niet ziet tussen die post van Dr.Nikita en mensen voor nazi uit maken dan ben je echt goed dom hoor ... dan zou ik die grens niet op gaan zoeken
dat jij blij wordt als je mensen voor nazi uit kan maken is ook geen pluspuntje trouwens
gaat reageren met gebrabbel over je pispot dan is dat getroll en als er gezegd wordt dat je op moet houden dan is het klaarquote:- dubbel -
De tweede en derde posts hadden daar NIETS mee te maken. Je bent een hypocriet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:55 schreef sp3c het volgende:
iets verder ja
als je op
[..]
gaat reageren met gebrabbel over je pispot dan is dat getroll en als er gezegd wordt dat je op moet houden dan is het klaar
hoe ingewikkeld is dit nu eigenlijk?
Niks getroll, ik wees je op je hypocrisie en daar was je niet blij mee.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:59 schreef sp3c het volgende:
nee die waren gewoon getroll, staat er ook bij
nadat je verteld werd dat je op moest houden, dus haalde ik het weg
Als je modrechten hebt, kan je in plaats van huilen posts editten als ze je niet aanstaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:03 schreef timmmmm het volgende:
Stoppen is stoppen, als je dat dan niet doet is het huilen.
Huilposts staan niemand aan, hoe sneller huillies geband worden, hoe beter, wat mij betreft, dus wees blij dat ik geen rechten heb.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:03 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als je modrechten hebt, kan je in plaats van huilen posts editten als ze je niet aanstaan.
Gevat!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:04 schreef sp3c het volgende:
nee als mod kun je posts editten die je om te huilen vind
Als user gaat dat helaas niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:04 schreef sp3c het volgende:
nee als mod kun je posts editten die je om te huilen vind
Het gaat om jouw "leuke" posts, "slimmerd".quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:08 schreef sp3c het volgende:
je kunt je eigen posts toch editten?
heb je zowieso al een dagtaak aan
Ik plaatste gewoon een tvp met een quote van een editwaardige post, maar dankzij Bommenlegger en sp3c, is jouw topic bijna vol.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:12 schreef timmmmm het volgende:
Verbagger mijn schitterende FB topic eens niet! Straks is Slappy me voor met een nieuwe maken!
Sorry hoor dat je je lange tenen onder mijn voet plaatste.quote:Op zondag 28 juni 2009 07:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon
Zal je een stuk minder mensen mee irriteren.
ik heb de originele titel van het artikel maar gepakt, die dekt de lading nog welquote:Op zondag 28 juni 2009 10:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Awakeningsbus doormidden na botsing met trein in Halfweg
Kan deze TT worden aangepast? Bus was leeg.
Knap, wanneer hem dat nog gaat lukken. Topic is al lang dicht en hem een pedofiel noemen? Is toch al tegengesproken door de jongen zelf (als in bekentenis dat Jackson onschuldig is) en ik ga niet elke trieste reactie hier modereren.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:57 schreef Slappy het volgende:
zeg willen jullie soms boete krijgen van Oom Michael Jackson en zijn advocaten
Quote je eigen posts ook even, bespaart de mods werk.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:29 schreef cheqy het volgende:
Kan er aan het bijdehandte gedrag van deze user een eind worden gemaakt.
'Aanslag' op Turkse gemeenschap in Veendam
Hij wordt meerdere malen persoonlijk, en niet alleen tegen mij.
Oh de ene had ik al geėdit hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:30 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Quote je eigen posts ook even, bespaart de mods werk.
Wat heb ik er nou weer mee te maken?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:59 schreef Picchia het volgende:
Ik heb er begrip voor als je vind dat een post te ver gaat en dan respecteer ik het oordeel van de moderator ook. Als je een positieve insteek wenst, ook prima.
Maar onthoud dan wel dat een positieve insteek wel van twee kanten moet komen en niet gerelateerd aan kleur dient te zijn. Als SCH zijn serieuze huilposts over 'het zoeken van slachtoffers' geļnterpreteerd wordt als een positieve insteek (omdat je het ermee eens bent) en een ironische 'niet-serieuze' opmerking daarop, wat in de lijn van zijn post ligt, als negatief dan is er gewoon iets mis met de moderatie.
Mag SCH de grootste negatieve onzin spuwen om vervolgens alleen serieus, feitenlijk en positief daarop te mogen reageren? Dat is namelijk de situatie die er gecreėerd wordt.
Dat is mijn feedback. Geen reactie nodig.
Het gaat mij om de kromme afwegingen die gemaakt worden bij de moderatie, niet om de exacte inhoud van je posts. Ik wil alleen even aangeven dat de moderatie wel erg willekeurig lijkt.quote:
Ik snap niet waarom ik voor je karretje moet worden gespannen. Ik ben ook geen goed voorbeeld. Ik ben meer gebanned, ge-edit, genote en gepest door de crew hier dan jij ooit voor elkaar zult krijgen. Ik ben niet echt het juiste voorbeeld om je punt te maken.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:13 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het gaat mij om de kromme afwegingen die gemaakt worden bij de moderatie, niet om de exacte inhoud van je posts. Ik wil alleen even aangeven dat de moderatie wel erg willekeurig lijkt.
Zo zijn d'r wel meer... die worden aangewezen tot opperslachtoffers of die zichzelf opperslachtoffer vinden.quote:
A: Zit ik op mijn werk en heb ik geen zeeeen van tijd die jullie schijnbaar hebbenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:45 schreef Bommenlegger het volgende:
Zef frutsel, als je nu eens diegene aanpakt die dat topic totaal laten ontsporen, kan ik het begrijpen ja.
Maar nu niet.
Onderneem eens wat tegen diegene, maar nee, makkelijker is het om gewoon dat topic diicht te gooien.
Is weer open... maar als het weer zo gaat als daarnet,. is ie zo weer dichtquote:Op maandag 29 juni 2009 16:42 schreef isogram het volgende:
Derde van Nederlandse moslims wil emigreren (deel 2)
Is -ie nou tijdelijk of definitief dicht?
A. Ik zat al op me werk om 5 uur vanmorgen dus ben wat eerder thuis dan een job van 9 - 5.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
A: Zit ik op mijn werk en heb ik geen zeeeen van tijd die jullie schijnbaar hebben
B: Is een afkoelperiode soms best handig, zeker bij dit weer waar jullie eigenlijk naar buiten moeten
C: Jij kan niet zien of wij wat ondernemen, behalve aan wat edits/deletes. We doen ons best, als jullie dat nu ook doen
[..]
Is weer open... maar als het weer zo gaat als daarnet,. is ie zo weer dicht
A: zon job wil ik ookquote:Op maandag 29 juni 2009 16:53 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
A. Ik zat al op me werk om 5 uur vanmorgen dus ben wat eerder thuis dan een job van 9 - 5.
B. Daar ben ik het wel mee eens., en ik zit buiten..
C. Misschien dan eens een optie om er een berichtje tussendioor te gooien wat er dan gaat gebeuren?
A. Is mooi. dan sta je om 3 uur s'nachts op, dan ben je op tijd thuis om te modden.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
A: zon job wil ik ook
b: dat zeg ik net nog : niet met een laptop buiten gaan fokken![]()
c: hmm... ik was nog bezig in deel 1 te modden, maar jullie gingen ineens zo snel dat ik niet eens zag dat ie vol zat en dus snel een slotje zette in deel 2Maar daar heb je een punt, zal volgende keer ff bij zetten dat ik wat ga opruimen enzo en dat het ff duurt
BNW is de andere kant op schat ik.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:23 schreef Meki het volgende:
@ Triggershot.
Graag een reden erbij vermelden waarom je zo'n topic gelijk sluit ?
Bevalt het, het jou niet ? of heb je nog verdriet dat Mickeal Jackson dood is ?
Het kon toch ook verplaatst worden, maar nee triggershot moest het zonodig sluiten, zonder enige redenen erbij te vermelden.quote:
Komt omdat ik er weer aan het werk wasquote:Op maandag 29 juni 2009 19:03 schreef SCH het volgende:
Jammer dat het topic weer is ontspoord. Hopelijk volgen er maatregelen.
Waarom zou hier slotje op moeten?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
Brute aanval op 2 vrouwen door 2 jongens op een scooter
Normaal kan het niet echt nee... sjonge jonge... het warme weer speelt duidelijke diverse mensen parten...quote:Op maandag 29 juni 2009 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
Brute aanval op 2 vrouwen door 2 jongens op een scooter
Het warme weer ? Dit is toch constant het geval ? Er zijn ook maar een paar die stelselmatig de boel verzieken, kieper die van het forum en het gaat al een stuk beter.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Normaal kan het niet echt nee... sjonge jonge... het warme weer speelt duidelijke diverse mensen parten...![]()
Kijk het nog even aan na wat snelle opruimklikjes
Wat is het nut van dat topic? Gaan we over ieder crimineel voorval een topic openen? Volgens mij moet je zulke losse berichten helemaal niet in NWS willen.quote:
Mijn (reeds door u verwijderde) post was sarcastisch bedoeld Frutquote:Op maandag 29 juni 2009 21:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Normaal kan het niet echt nee... sjonge jonge... het warme weer speelt duidelijke diverse mensen parten...![]()
Kijk het nog even aan na wat snelle opruimklikjes
GRRRR... mijn knopje "kick user in twaalfvoud van het forum" werkt nietquote:Op maandag 29 juni 2009 21:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Het warme weer ? Dit is toch constant het geval ? Er zijn ook maar een paar die stelselmatig de boel verzieken, kieper die van het forum en het gaat al een stuk beter.
Niet echt handig in zon topic, op zon heet moment, sorry dat ik het zeg.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn (reeds door u verwijderde) post was sarcastisch bedoeld Frut![]()
Ja, ik weet ook wel dat jij/jullie dat niet kunnen doenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
GRRRR... mijn knopje "kick user in twaalfvoud van het forum" werkt niet
Toch maar solliciteren voor FA dan
Misschien niet neequote:Op maandag 29 juni 2009 21:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet echt handig in zon topic, op zon heet moment, sorry dat ik het zeg.Maar okay, thx voor uitleggen
Nope gooi het maar over de schutting bij [MIS] kunnen ze daar ook weer eens lachen.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:43 schreef SCH het volgende:
Wat is het nut van dat topic? Gaan we over ieder crimineel voorval een topic openen? Volgens mij moet je zulke losse berichten helemaal niet in NWS willen.
Idd ze moeten maar gaan miepen op de [FP], daar valt het wellicht iets minder op.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:52 schreef gelly het volgende:
Maar goed, het zou iig fijn zijn als crew hun xenofobe gewauwel niet op het forum tentoonspreidt.
Wat ben jij een verschrikkelijke huilie zeg tering hequote:Op maandag 29 juni 2009 21:52 schreef gelly het volgende:
Maar goed, het zou iig fijn zijn als crew hun xenofobe gewauwel niet op het forum tentoonspreidt.
Volgens mij is post editten automatisch note.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:09 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Frutsel heeft gedaan met die mod, hem een note geven of een PM sturen?
Nee hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij is post editten automatisch note.
stop daar eens mee! Sjonge jonge..quote:Op maandag 29 juni 2009 22:03 schreef Slappy het volgende:
[..]
Wat ben jij een verschrikkelijke huilie zeg tering he
Wie weet beide, niets anders als wat ik normaal ook doe.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:09 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Frutsel heeft gedaan met die mod, hem een note geven of een PM sturen?
Nope dat gaat niet automatisch.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij is post editten automatisch note.
Maakt dat wat uit?quote:
Van Gellie zelf dus hij moet niet zo janken hij doet zelf ook meequote:De jongen komt waarschijnlijk uit een zwaar-christelijk milieu en nu lees je wel vaker dat mensen die in een dergelijke omgeving zijn opgegroeid op latere leeftijd seksueel nogal gefrustreerd raken. Wordt het niet eens tijd dergelijke regio's kennis te laten maken met de 21e eeuw ?
Wat is nou je punt dan?quote:
sommige crew is gewoon xenofoob, Sp3c bijvoorbeeld... ikzelf ook, maar vooral Paddyquote:Op maandag 29 juni 2009 22:37 schreef Slappy het volgende:
Nou ik bedoel het is wel goed van hem dat ie op die ene post wijst (weet niet welke)maar om de crew nou xenofobe te noemen ??????Misschien moeten ze Meki en Stefanp maar mods worden.
Waar ik van opkijk zijn termen als 'bergrif apen'.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:47 schreef Meh7 het volgende:
Hormoonbom gesignaleerd:
[..]
Aanzetten tot geweld is niet alleen onwenselijk maar tevens strafbaar:
[..]
Het zou fijn zijn als het gemeld wordt bij een FA en niet bij een edit blijft.
Volgens mij vindt hij dat best normaal, zijn laatste post:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar ik van opkijk zijn termen als 'bergrif apen'.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:20 schreef Matteüs het volgende:
Wel als die apen een halve fles gebruiken. Dan probeer je iets te verbergen.
Ben je nog te weinig geļntegreerd dat je dit niet begrijpt?
StefanP? Leeft die nog?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:37 schreef Slappy het volgende:
de crew xenofobe ??????Misschien moeten ze Meki en Stefanp maar mods worden.
Check eens bij [WFL] en wellicht onder een andere naam.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
StefanP? Leeft die nog?
Geef maar gewoon z'n kloonnaam dan, dan kan ik 'm ontwijkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Check eens bij [WFL] en wellicht onder een andere naam.
Oh is hij dat Stormfrontadeptje?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Check eens bij [WFL] en wellicht onder een andere naam.
Er zijn een paar bans gevallen. Ben wel blij dat Fok zijn grenzen heeft.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij dat best normaal, zijn laatste post:
[..]
Alleen jammer dat ze het gezuig van trollertje Meh wel accepteren. Schijnheil dat ie is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn een paar bans gevallen. Ben wel blij dat Fok zijn grenzen heeft.
Heb ik het weer gedaan? Hier nog zo een die genocide zit toe te juichen:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:33 schreef cheqy het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze het gezuig van trollertje Meh wel accepteren. Schijnheil dat ie is.
Ook mijn schuld?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:36 schreef Henk-B het volgende:
Hoop ook echt dat deze kankermarokkanen AIDS krijgen en sterven.
Criminele Marokkanen is een PLEONASME!!!!!!
Vind het zo leuk, ze verzieken het voor zich zelf!!
Heerlijk. Nog even en we zijn van ze verlost.
Genocide FTW!!!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:36 schreef Henk-B het volgende:
Hoop ook echt dat deze kankermarokkanen AIDS krijgen en sterven.
Criminele Marokkanen is een PLEONASME!!!!!!
Vind het zo leuk, ze verzieken het voor zich zelf!!
Heerlijk. Nog even en we zijn van ze verlost.
Genocide FTW!!!
Dank jequote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:24 schreef Hukkie het volgende:
Dubbeltopic
Piloot ontruimt toestel en vliegt leeg weg
Piloot ontruimt Tokkie vliegtuig van Arke Fly
Ik zie er niets haatzaaierig in, en ook niks radicaals.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:47 schreef Slappy het volgende:
Zeer triest van die haat zaaier/radicale tong Groot feest op de Comoren.
Meki is niet online ezelquote:Zo'n groot feest is het niet.
153 doden en 1 overlevende. Vette party
Heb ergens gemist dat het een aanslag is geweest?quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:10 schreef Slappy het volgende:
Het aanslagen plegen forum is verderop.
[..]
Meki is niet online ezel
Spoor jij wel helemaal?quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:22 schreef Slappy het volgende:
Ga nu maar rouwen dat er 1 overlevende is
ja en jij reageert negen uur later.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:55 schreef Slappy het volgende:
Moet je bij
Bommenlegger zijn die is weer aan het trollen
Gek inderdaad, het is geen islamonderwerp.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:03 schreef isogram het volgende:
Wat doet dit topic in NWS?
Wat is de beste katholieke film aller tijden?
Goed punt! Is Fitna al gezegd?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:03 schreef isogram het volgende:
Wat doet dit topic in NWS?
Wat is de beste katholieke film aller tijden?
Ik gaf aan dat je moet klagen over het slotje in dit topic. Aangezien je een slotje kreeg voor je topic in dit forum, Nieuws (NWS). En dan open je in KLB een topic om 'zieltjes te winnen'. Geen idee of dat ook de insteek was, maar je topic in KLB gaat hem iig niet worden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:59 schreef Fockker het volgende:
Aan Biogarde, linksdraaiende yogurt.
Wat denk jij nou wel, afgekeurde cybercop
FOK is een links bolwerk!
Ik ga helemaal niet om uitleg vragen.Ga jij lekker verder met je linkse hobbies.
aangepastquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:50 schreef RedFever007 het volgende:
Rookverbod #48 - Waar De Kachel mag blijven roken
46 --> 48
Net op tijd voor het onweer geslotterdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:05 schreef isogram het volgende:
Moet deze niet dicht?
Rookverbod #48: hof spreekt café De Kachel vrij
Anders ga je even janken om niks zegquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:35 schreef thloreg het volgende:
Doe mij even een lol en haal de reacties van Swetsenegger en Tomasso
even weg die niks te maken hebben met mijn topic dan alleen te willen uitlokken
en wat ook met deze post van swetsenegger wordt bevestigd door het te crossposten
en een hetze te willen starten en mij post te laten ontsporen. Bedankt alvast.
Je linkt naar de usergeschiedenis?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:35 schreef thloreg het volgende:
Doe mij even een lol en haal de reacties van Swetsenegger en Tomasso
even weg die niks te maken hebben met mijn topic dan alleen te willen uitlokken
en wat ook met deze post van swetsenegger wordt bevestigd door het te crossposten
en een hetze te willen starten en mij post te laten ontsporen. Bedankt alvast.
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Tief alsjeblieft op Cherrymoon, ik heb je heel duidelijk gemaakt dat ik het vervelend vind dat er weer 10 actutaliteitenrubrieken hetzelfde berichten, dezelfde reportages te maken. Jij komt met een suffe herhalende opmerking over Noord Korea, die er niets mee te maken heeft.
Als je niet wilt lezen, of alles wilt verdraaien dan moet je dat zelf weten maar doe dat aub dan gewoon op je eigen doelgroepfora
Dat eerste zegt genoeg over jezelf. Dat tweede is gelogen. Dat derde klopt, doe ik ook!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:02 schreef Halcon het volgende:
Ik kan geen post ontdekken waar ik aan het schelden ben. Daarnaast heb ik geen perman. Check je feiten voor je schrijft.
Het eerste zegt dat jij uit je nek kletst, het tweede is een feit en het derde doe je niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat eerste zegt genoeg over jezelf. Dat tweede is gelogen. Dat derde klopt, doe ik ook!
Krijg ik nog antwoord op deze vraag? Ik ben geloof ik niet de enige die het wel gehad heeft met Lambiekje's BNW gespam en totale onwil of onkunde om serieus te discussiėren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:04 schreef Monolith het volgende:
Mag dat BNW geneuzel even achterweg blijven in deze topic?
Na heel veel overleg...bleek het geval gewoon NWS te zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Krijg ik nog antwoord op deze vraag? Ik ben geloof ik niet de enige die het wel gehad heeft met Lambiekje's BNW gespam en totale onwil of onkunde om serieus te discussiėren.
Ik snap wel dat je geen 'jacht mag maken op users', maar m.i. is er nu juist continu sprake van 'off-topic gaan' wanneer Lambiekje zich meldt in dit soort topics en weer vrolijk de wildste theorieėn over van alles en nog wat begint te spuien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Na heel veel overleg...bleek het geval gewoon NWS te zijnTopic gaat dus niet weg, en Lambiekje dus ook niet. Ben zelfs blij dat er mensen zijn in dat topic die zijn BNW gedachten tegen kunnen spreken in het geval van de TT...als u begrijpt wat ik bedoel.
En ja, snap je punt heel goed. Beter dan je denkt. We kunnen alleen zorgen dat het ontopic gaat blijven. We mogen geen jacht op Lambiekje gaan maken om zijn .... visie , mening etc.
Brave new world, het subforum voor samenzwerinkjes, Bilderberg, NWO, etcetera.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:34 schreef SCH het volgende:
Wat is BNW?
Die wildste ideetjes heeft hij toch wel. Ja ergerlijk wanneer hij goede tegenargumenten negeert en zo weer verder brabbelt, maar ik weet dat er mensen meekijken met verstand van en heus wel ingrijpen door goede tegenargumenten te geven,quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je geen 'jacht mag maken op users', maar m.i. is er nu juist continu sprake van 'off-topic gaan' wanneer Lambiekje zich meldt in dit soort topics en weer vrolijk de wildste theorieėn over van alles en nog wat begint te spuien.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus man, waarom verlaag je jezelf zo met die nazi praat.
Die vrijheid van meningsuiting waar je het over hebt, is natuurlijk belachelijk. Je snapt niets van wetgeving of je vindt dat die wetgeving niet voor moslims geldt. Maar goed, jij had in de jaren 30 wel raad geweten met de joden natuurlijk. Je behandelt moslims nu net zo.
Hij was deze uitspraken nog vergeten:quote:
Ik doe aan nazi taal mee??quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:08 schreef SCH het volgende:
Dat zijn allemaal nog milde uitspraken als je leest hoe er over die moord wordt gesproken.
Ach, ze had misschien niet dood gemoeten, was een beetje veel van het goede misschien. Maar ja, ze droeg immers wel zo'n niqaab. Jij doet er volop aan mee Clairvaux.
Als er nazitaal gebruikt wordt, dan wordt dat gewoon benoemd. Simpel zat.
Gewone moord. Hoe kwaadaardig kun en wil je zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:11 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Ik doe aan nazi taal mee??
Knap dat jij mijn posts zo leest.
Ik relativeer de ophef over een, trieste, maar wmb gewone moord. Niqaab of niet.
Ja, gewone moord door een malloot.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewone moord. Hoe kwaadaardig kun en wil je zijn
Een gewone moord lijkt het me niet te zijn, al zal een rechter daar over moeten oordelen natuurlijk, maar helemaal koosjer zijn jouw postings niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewone moord. Hoe kwaadaardig kun en wil je zijn
Kom op sp3c, haal die crap van deedeetee weg voordat we allemaal niet meer kunnen posten please.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:35 schreef sp3c het volgende:
de enige die nazitaal gebruikt ben jij SCH
die vonden het ook altijd leuk om mensen die het niet met ze eens waren voor de grootste schurken ter wereld uit te maken ...
Nee, dat zal best maar de manier waarop de moord op een zwangere vrouw gerelativeerd wordt en min of meer goed gepraat door zo'n deedeetee, zoiets heb ik zelfs op FOK! lang niet gelezen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een gewone moord lijkt het me niet te zijn, al zal een rechter daar over moeten oordelen natuurlijk, maar helemaal koosjer zijn jouw postings niet.
ik zie zo snel niet iets wat tegen de regels isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op sp3c, haal die crap van deedeetee weg voordat we allemaal niet meer kunnen posten please.
dat doe je helemaal nietquote:Ik benoem gewoon wat er gebeurt, wat klopt er volgens jou niet aan?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie zo snel niet iets wat tegen de regels is
Jij vindt toch al gauw dat er teveel ophef wordt gemaakt over dit soort zaken? Je punt kun je in deze ook best maken zonder gescheld.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat zal best maar de manier waarop de moord op een zwangere vrouw gerelativeerd wordt en min of meer goed gepraat door zo'n deedeetee, zoiets heb ik zelfs op FOK! lang niet gelezen.
quote:
Ik hoop het inderdaad. Het zou echt onbegrijpelijk zijn als je de posts van deedeetee laat staan en toestaat dat we de moord op een zwangere vrouw gaan relativeren en aan haar zelf toeschrijven.quote:
Als iemand anders de vrijbrief krijgt om te stellen dat de vrouw het zelf in de hand heeft gewerkt, dat het wel wat ver gaat zo'n moord, maar ach.... Ja sorry, dat ik dan even mezelf verlies in woede.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:48 schreef Halcon het volgende:
Deze moord is enorm triest en geen straf is zwaar genoeg voor de dader. Het lijkt me niet moeilijk om dat punt te maken zonder gescheld.
En de TT ook? ze is maar 1x neergestoken. Wellicht met 18 messteken, maar in totaal toch maar 1 keer neergestoken. Of stond ze 17 keer weer op?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:59 schreef freako het volgende:
Zwangere vrouw met Niqaab 18x neergestoken in rechtzaal
Kan het PI (een duim omhoog) van dit topic aangepast worden?
Dat is gewoon een mening van iemand. Moeilijk he, dat kunnen accepteren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hoop het inderdaad. Het zou echt onbegrijpelijk zijn als je de posts van deedeetee laat staan en toestaat dat we de moord op een zwangere vrouw gaan relativeren en aan haar zelf toeschrijven.
Ja, dat gaat veel te ver inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is gewoon een mening van iemand. Moeilijk he, dat kunnen accepteren.
Dat betekent het wel en anders gaan we dat toch lekker uitzoeken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Te ver volgens jouw persoonlijke opvatting. Maar dat betekent niet dat die mening niet geuit mag worden.
Ik kan dat niet inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
En welke gegronde reden heb jij om de mening van iemand anders te kunnen verbieden?
Een thumbs up bij een doodgestoken vrouw? Iedereen met een gezond verstand snapt dat zoiets niet kan. Meer kan ik er niet van maken. Niet alles valt in regels en ratio te vangen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Je ontwijkt de vraag. Het gaat er niet om of jij die mening kunt censureren, maar waar vandaan jij het recht denkt te halen om die mening gecensurereerd te willen zien.
Maar dat zie ik wel vaker bij je. Jij kunt echt geen enkele andere mening accepteren dan die van je zelf. Dat is wel een heel erg typisch trekje. 'lang leve de vrije mening, zolang je het maar met me eens bent'
Nee hoor, niks lange leve de vrije mening. Racisme, haat zaaien en nazisme dienen bestreden te worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Je ontwijkt de vraag. Het gaat er niet om of jij die mening kunt censureren, maar waar vandaan jij het recht denkt te halen om die mening gecensurereerd te willen zien.
Maar dat zie ik wel vaker bij je. Jij kunt echt geen enkele andere mening accepteren dan die van je zelf. Dat is wel een heel erg typisch trekje. 'lang leve de vrije mening, zolang je het maar met me eens bent'
Kretologie uit het stenen tijdperk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, niks lange leve de vrije mening. Racisme, haat zaaien en nazisme dienen bestreden te worden.
dat gaat over iets andersquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:31 schreef TNA het volgende:
[..]
Een thumbs up bij een doodgestoken vrouw? Iedereen met een gezond verstand snapt dat zoiets niet kan. Meer kan ik er niet van maken. Niet alles valt in regels en ratio te vangen.
Dat is wat jij ervan maakt. Alleen maar omdat het niet voldoet aan je eigen mening.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, niks lange leve de vrije mening. Racisme, haat zaaien en nazisme dienen bestreden te worden.
Oh, sorry. Wel goed als het gewijzigd zou worden..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat gaat over iets anders
kan ik ook niet wijzigen, weet niet of dit uberhaupt kan
ik heb het bij de FA's gelegd
ja hou maar weer opquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is wat jij ervan maakt. Alleen maar omdat het niet voldoet aan je eigen mening.
Nou gelukkig heeft degene die het postte, het inmiddels zelf ook ingezien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is wat jij ervan maakt. Alleen maar omdat het niet voldoet aan je eigen mening.
Feit blijft dat jij, als normale gebruiker, censuur wilde gaan afdwingen. Dat laat zien wel zien van welk niveau je bent.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou gelukkig heeft degene die het postte, het inmiddels zelf ook ingezien.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou gelukkig heeft degene die het postte, het inmiddels zelf ook ingezien.
Je had het kunnen voorkomen door die misselijkmakende post niet te plaatsenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
![]()
Ik zou het op prijs stellen als jij je taalgebruik en je sentimentele inborst de volgende x eens wat beter in bedwang houdt.Het zou je een boel mega valse opmerkingen besparen, is volgens mij veel beter voor je bloeddruk
Dat jij een post over iemand die je niet eens kent en die er geen last van heeft niet leuk vind geeft je niet het recht om zomaar recht-toe-recht-aan iemand op zeer onbehoorlijke wijze uit te schelden en te beledigen die dat wél kan lezen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Je had het kunnen voorkomen door die misselijkmakende post niet te plaatsen
agreedquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:21 schreef Disana het volgende:
Als het over de laatste alinea in deze
Zwangere vrouw met Niqaab neergestoken in rechtzaal
post gaat, dan moet ik zeggen dat ik dat ook heel ver vind gaan. Indirect wordt er gezegd dat je niet raar op moet kijken als moslim(a) dat er geweld tegen je wordt gebruikt als je je recht haalt.
Ik doelde niet op fysiek geweld maar gewoon op woede en ergernis. Ik vind niet dat ze haar recht haalde maar zie het meer als de gewone *discriminatie huilie* en daarom kwam het er zo raar uit.quote:dan moet ik zeggen dat ik dat ook heel ver vind gaan. Indirect wordt er gezegd dat je niet raar op moet kijken als moslim(a) dat er geweld tegen je wordt gebruikt als je je recht haalt.
Heet ik Deedeetee? Onderscheid maken tussen individuen lukt je niet meer? En dan heb jij het gore lef om een ander voor nazi uit te maken? Laat je nakijken man.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op sp3c, haal die crap van deedeetee weg voordat we allemaal niet meer kunnen posten please.
Ik benoem gewoon wat er gebeurt, wat klopt er volgens jou niet aan?
Ik kaart het NOTA BENE aan! Hij maakte mij uit voor nazi, en erger dan dat. Lees het even terug als je wil. Dan zie je de post waar ik op doel.quote:
Is dit een bedreiging?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:44 schreef sp3c het volgende:
er zijn ook wel is mensen gebanned omdat ze zaten te bedelen om bans
Dat is je taak als moderator. Net als de ministers de taak hebben hun beleid te verantwoorden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:00 schreef sp3c het volgende:
waarom wel?
ik ben jouw helemaal geen uitleg verschuldigd
Ik ben het absoluut met je eens maar wil je toch op onderstaand wijzen:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk gemaakt wat SCH heeft gedaan. Geen woord van jou daarover.
quote:sp3c [ Moderator ] dinsdag 7 juli 2009 @ 19:35 (#193)
de enige die nazitaal gebruikt ben jij SCH
die vonden het ook altijd leuk om mensen die het niet met ze eens waren voor de grootste schurken ter wereld uit te maken ...
Nou ja, misschien heb je dat dan gewoon erg ongelukkig geformuleerd. Zo zie je maar hoe goed we na moeten denken als we iets over dergelijke dubbel beladen kwesties zeggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:49 schreef deedeetee het volgende:
Ja dat ben ik met jullie eens daar was ik wat ver doorgeschoten, heb er zelf naderhand bij zitten twijfelen maar voelde er niks voor om me ( door SCH) te laten dwingen tot cencuur terwijl een mod 't wel had laten staan.
[..]
Ik doelde niet op fysiek geweld maar gewoon op woede en ergernis. Ik vind niet dat ze haar recht haalde maar zie het meer als de gewone *discriminatie huilie* en daarom kwam het er zo raar uit.
stel je niet aan ... volgens mij heb ik die posts van SCH gewoon gemodquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is je taak als moderator. Net als de ministers de taak hebben hun beleid te verantwoorden.
Maar ik zie het alweer, je meet met twee maten. Zoals gewoonlijk. SCH mag medeforummers totaal ononderbouwd voor nazi uitmaken en mensen die een dubieuze religie onder de loep nemen, worden gecensureerd.
Allemaal omdat de macht bij de FOK!Elite ligt.
En gaat het weer een beetje? Heb je je vriendje Remlof al gemaild voor een aantal bannetjes?quote:Op woensdag 8 juli 2009 07:23 schreef SCH het volgende:
Ik ben vaker gebanned dan jullie allemaal bij elkaar dus de opmerkingen over voortrekken en de FOK!-elite zijn onjuist. Waarvan akte!!!
De enige PM die ik van jou heb gehad is een bedankje omdat ik een soort van doodsverwensing richting jou heb gemod.....waarna de user zelf zei dat hij dat niet had moeten doen. Dus over welke andere PM's heb jij het? Die heb ik dan niet ontvangen geloof ik.quote:
Gaan users echt mailen naar iemand om een ban aan te vragen ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 07:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En gaat het weer een beetje? Heb je je vriendje Remlof al gemaild voor een aantal bannetjes?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:26 schreef timmmmm het volgende:
Hou nou eens op mijn prachtige topic vol te baggeren
Probleem aangekaart, mod zit erop, klaar! Dit topic moet nog even mee, ja
Doe ik ook niet alleen op SCH zijn hypocriet gedraagquote:
NWS-SCh #8 : Met Poeschjesquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:10 schreef Slappy het volgende:
[..]
Doe ik ook niet alleen op SCH zijn hypocriet gedraag
Yep, heb ik uit betrouwbare bron.SCH kennende die elke gelegenheid aangrijpt om met beschuldigingen, leugens en bedrog een ander een ban aan te smeren die niet zijn mening deelt is heel gewoon.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:52 schreef qonmann het volgende:
[..]
Gaan users echt mailen naar iemand om een ban aan te vragen ?
Kan het me niet voorstellen.
Mijn vriendje Remlof? Die gozert die mij al zo vaak geband heeft?quote:Op woensdag 8 juli 2009 07:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En gaat het weer een beetje? Heb je je vriendje Remlof al gemaild voor een aantal bannetjes?
Hoe kom je er op?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Yep, heb ik uit betrouwbare bron.SCH kennende die elke gelegenheid aangrijpt om met beschuldigingen, leugens en bedrog een ander een ban aan te smeren die niet zijn mening deelt is heel gewoon.
Zelfs rioolratten hebben meer fatsoen in hun donder dan sommige users
Goed punt... wat maken jullie d'r weer een potje van. Slot dus maar. Oude kick kan tegenwoordig ook niet meer.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:49 schreef buachaille het volgende:
Graag even een kakkerlak dooddrukken: Joodse jongen doodgemarteld door Bende van de Barbaren
SCH..... die heb ik nooit een ban aangesmeerd. Wie is die gozertquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn vriendje Remlof? Die gozert die mij al zo vaak geband heeft?![]()
![]()
NWS is toch iets heel anders als TTK?quote:Op zondag 12 juli 2009 11:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Simon Vinkenoog overleden. Dubbel. Loopt al in TTK.
Jouw taalgebruik lijkt ook meer op dat van een zwakzinnige autochtoon dan dat van een zwakzinnige allochtoon.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:37 schreef Slappy het volgende:
ZIE ME IP DAN HE
Simpele samenvatting van NWS-FAQquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jouw taalgebruik lijkt ook meer op dat van een zwakzinnige autochtoon dan dat van een zwakzinnige allochtoon.
Kloontjes hebben is ook toegestaan hier....quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:41 schreef Slappy het volgende:
[..]
Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback.
Dat weet Domdom goed natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:45 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Kloontjes hebben is ook toegestaan hier....
Dan houdt deze clone het al meer dan 3,5 jaar volquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:45 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Kloontjes hebben is ook toegestaan hier....
Die Domdom is zelf een kloon.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:53 schreef Slappy het volgende:
[..]
Dan houdt deze clone het al meer dan 3,5 jaar vol![]()
Yep, en merge aangevraagdquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:44 schreef Disana het volgende:
Rotterdamse militair krijgt 5 jaar kroegverbod
'militair' komt extreem goed weg!
Dubbel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |