Sorry hoor dat je je lange tenen onder mijn voet plaatste.quote:Op zondag 28 juni 2009 07:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon
Zal je een stuk minder mensen mee irriteren.
ik heb de originele titel van het artikel maar gepakt, die dekt de lading nog welquote:Op zondag 28 juni 2009 10:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Awakeningsbus doormidden na botsing met trein in Halfweg
Kan deze TT worden aangepast? Bus was leeg.
Knap, wanneer hem dat nog gaat lukken. Topic is al lang dicht en hem een pedofiel noemen? Is toch al tegengesproken door de jongen zelf (als in bekentenis dat Jackson onschuldig is) en ik ga niet elke trieste reactie hier modereren.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:57 schreef Slappy het volgende:
zeg willen jullie soms boete krijgen van Oom Michael Jackson en zijn advocaten
Quote je eigen posts ook even, bespaart de mods werk.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:29 schreef cheqy het volgende:
Kan er aan het bijdehandte gedrag van deze user een eind worden gemaakt.
'Aanslag' op Turkse gemeenschap in Veendam
Hij wordt meerdere malen persoonlijk, en niet alleen tegen mij.
Oh de ene had ik al geëdit hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:30 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Quote je eigen posts ook even, bespaart de mods werk.
Wat heb ik er nou weer mee te maken?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:59 schreef Picchia het volgende:
Ik heb er begrip voor als je vind dat een post te ver gaat en dan respecteer ik het oordeel van de moderator ook. Als je een positieve insteek wenst, ook prima.
Maar onthoud dan wel dat een positieve insteek wel van twee kanten moet komen en niet gerelateerd aan kleur dient te zijn. Als SCH zijn serieuze huilposts over 'het zoeken van slachtoffers' geïnterpreteerd wordt als een positieve insteek (omdat je het ermee eens bent) en een ironische 'niet-serieuze' opmerking daarop, wat in de lijn van zijn post ligt, als negatief dan is er gewoon iets mis met de moderatie.
Mag SCH de grootste negatieve onzin spuwen om vervolgens alleen serieus, feitenlijk en positief daarop te mogen reageren? Dat is namelijk de situatie die er gecreëerd wordt.
Dat is mijn feedback. Geen reactie nodig.
Het gaat mij om de kromme afwegingen die gemaakt worden bij de moderatie, niet om de exacte inhoud van je posts. Ik wil alleen even aangeven dat de moderatie wel erg willekeurig lijkt.quote:
Ik snap niet waarom ik voor je karretje moet worden gespannen. Ik ben ook geen goed voorbeeld. Ik ben meer gebanned, ge-edit, genote en gepest door de crew hier dan jij ooit voor elkaar zult krijgen. Ik ben niet echt het juiste voorbeeld om je punt te maken.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:13 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het gaat mij om de kromme afwegingen die gemaakt worden bij de moderatie, niet om de exacte inhoud van je posts. Ik wil alleen even aangeven dat de moderatie wel erg willekeurig lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |