Vind je anti-zionisme gelijkstaan aan anti-semitisme? Zo ja, zijn de joden in de afbeeldingen zelfhaters?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:41 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit voor de blinde haat voor de daders in dit verhaal vrees ik.
die hebben hun eigen agenda en bedoelingen, al weet ik niet wat dat moge zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:37 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je zegt: anti-zionisten. Waarom denk je dat die jongen een zionist was? Misschien was het wel een anti-zionistische jood:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je niet op het jostiforum verder gaan discussieren?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die gore nazi's uit de Pisraelische regering er zo uitzagen!
Nee, komt ervan als je de religie van de haat aanhangtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:46 schreef Salvad0R het volgende:
Fucking lelijke gebeurtenis.
Komt ervan als je mensen verdeeld op grond van religie.
Die joodse jongen is het slachtoffer, niet de dader!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, komt ervan als je de religie van de haat aanhangt
Ben je toevallig een kleinzoon van Glimmerveen?quote:
quote:
Preciesquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:53 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Die joodse jongen is het slachtoffer, niet de dader!
Okee, alle joden is wellicht wat overdreven. Ik bedoel, een stukje R.A. Zimmerman op z'n tijd kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:55 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Je probeert er niet eens meer om heen te draaien. Je bent een achterlijke racist.
Ik vind het belachelijk dat je het slachtoffer de schuld geeft. Die daders noemen zich niet voor niets barbaren.quote:
Hahahahahaquote:
Beter lezen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:59 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat je het slachtoffer de schuld geeft. Die daders noemen zich niet voor niets barbaren.
Als het "uitverkoren volk" fosforbommen op een school gooit, is dat natuurlijk een ultieme uiting van vrede.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Beter lezen.
Het is namelijk niet het jodendom dat dag in dag uit, z'n wereldberoemde intolerantie over deze wereld uitspreid, met olie geld geloofsgebouwtjes laat bouwen, met olie geld radicale elementjes sponsert, daarvoor moet je bij het enige echte ware geloof 'van de vrede' zijn
En snel naar aan ander wijzenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:04 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als het "uitverkoren volk" fosforbommen op een school gooit, is dat natuurlijk een ultieme uiting van vrede.
Als ik je moeder voor je ogen doodsla, zeg jij dan 'salaam' tegen mij? Je brengt het nu net alsof die schattige inwoners van Gaza geen enkel risico voor Israëlische dorpen in de omgeving vormen. De raketbeschietingen op Sderot zijn zeker een 'inside job' of een 'eerlijke vergelding voor het zionistische imperialisme'quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:04 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als het "uitverkoren volk" fosforbommen op een school gooit, is dat natuurlijk een ultieme uiting van vrede.
Hoi ik ben ExTec
islam islam islam islam
moslim moslim moslim!
smileys en alinea's ben ik goed in!!1:D:D
![]()
Hoi ik ben Meh7quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:04 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hoi ik ben ExTec
islam islam islam islam
moslim moslim moslim!
smileys en alinea's ben ik goed in!!1:D:D
![]()
Ja, ik was even vergeten dat jij daar een alleenrecht op had. Jij bent de enige die naar anderen mag wijzen natuurlijk. Als je even in een benarde situatie zit, kan je meteen wijzen naar "de ISLAM!!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
En snel naar aan ander wijzen
Goeie mohammedaan ben jij
Nee, daar moet je niet over zeiken, daar hebben de pallies 'recht op'. Ze zijn immers 'vrijheidstrijders'quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als ik je moeder voor je ogen doodsla, zeg jij dan 'salaam' tegen mij? Je brengt het nu net alsof die schattige inwoners van Gaza geen enkel risico voor Israëlische dorpen in de omgeving vormen. De raketbeschietingen op Sderot zijn zeker een 'inside job' of een 'eerlijke vergelding voor het zionistische imperialisme'?
Als ik je moeder voor je ogen doodsla, zeg jij dan 'shalom' tegen mij? Je brengt het nu net alsof die schattige inwoners van Israël geen enkel risico voor Palestijnse dorpen in de omgeving vormen. De raketbeschietingen op Gaza zijn zeker een 'inside job' of een 'eerlijke vergelding voor het islamitische imperialisme'quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als ik je moeder voor je ogen doodsla, zeg jij dan 'salaam' tegen mij? Je brengt het nu net alsof die schattige inwoners van Gaza geen enkel risico voor Israëlische dorpen in de omgeving vormen. De raketbeschietingen op Sderot zijn zeker een 'inside job' of een 'eerlijke vergelding voor het zionistische imperialisme'?
Nee, dat heb ik niet. Jij lijkt dat te denkenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:09 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ja, ik was even vergeten dat jij daar een alleenrecht op had.
quote:Jij bent de enige die naar anderen mag wijzen natuurlijk. Als je even in een benarde situatie zit, kan je meteen wijzen naar "de ISLAM!!!!"
Hoi, ExTec hier.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hoi ik ben Meh7
Wat, doen moslims of marokkanen iets mis?
Nee, maar daar moet je niet naar kijken hoor!
Kijk naar de joden, kijk wat hun doen!
Welke raket beschietingen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:11 schreef Meh7 het volgende:
De raketbeschietingen op Gaza zijn zeker een 'inside job' of een 'eerlijke vergelding voor het islamitische imperialisme'?
Je kunt er wel een kip/ei discussie van proberen te maken, maar verklaar maar eens waarom de Arabische (islamitische) Israëli's prima in vrede kunnen leven in de Israëlische steden en waarom de Palestijnen dit nog steeds niet voor elkaar hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:11 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als ik je moeder voor je ogen doodsla, zeg jij dan 'shalom' tegen mij? Je brengt het nu net alsof die schattige inwoners van Israël geen enkel risico voor Palestijnse dorpen in de omgeving vormen. De raketbeschietingen op Gaza zijn zeker een 'inside job' of een 'eerlijke vergelding voor het islamitische imperialisme'?
Nog steeds @ ExTec modusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Welke raket beschietingen?
De beschietingen die 'heus wel voorkomen', want Meh7 weet dat nu eenmaal!
ONZIN!! LIGT AAN ISLAM!quote:
Lekker kort door de bocht weer. Moet ik ook een toespeling op jouw mogelijke afkomst maken?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kunt er wel een kip/ei discussie van proberen te maken, maar verklaar maar eens waarom de Arabische (islamitische) Israëli's prima in vrede kunnen leven in de Israëlische steden en waarom de Palestijnen dit nog steeds niet voor elkaar hebben.
Zou het er soms mee te maken hebben dat Arabische Israëli's niet oproepen tot de vernietiging van de staat Israël en dat de Palestijnen de Joodse Israëli's het liefst vandaag nog de zee in zouden drijven? Maar ik begrijp dat jij als rechtgeaarde moslim altijd partij kiest voor je medemoslims; zeker als de andere partij uit Joden bestaat..
Het ligt aan beiden, maar feit is dat de Joden sterker zijn, en gelukkig dus ook korte metten maken met de Islam in de regioquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nog steeds @ ExTec modus
Welke beschietingen?
Het ligt aan de ISLAM
jood =/= islam
Dus HET LIGT AAN DE ISLAM!!!!!!
[..]
ONZIN!! LIGT AAN ISLAM!
Ach ja, liever een ietwat ongenuanceerde mening over joden, dan een islamitische kinderverkrachter in m'n avatar.quote:
Het is een complot!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kunt er wel een kip/ei discussie van proberen te maken, maar verklaar maar eens waarom de Arabische (islamitische) Israëli's prima in vrede kunnen leven in de Israëlische steden en waarom de Palestijnen dit nog steeds niet voor elkaar hebben.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:48 schreef Nielsch het volgende:
==
Dat mag je niet zeggen! Dan ben je een antisemiet!!!!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:21 schreef mividaloca het volgende:
laten we anders even het amnesty international rapport over Israel erbij pakken..1400 onschuldige moslims in gedood tegen over 13 Joden... nou das lekker normaal
Nou......................., er zit wel een kern van waarheid in natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:21 schreef mividaloca het volgende:
maar meteen gaan roepen 'zie je wel, zie je wel ,de moslims zijn slecht' is ook een beetje zielig
Maar in de normale wereld ben je dan appelen met peren aan het vergelijken.quote:
Doe je best, knul.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:19 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht weer. Moet ik ook een toespeling op jouw mogelijke afkomst maken?
Bronquote:'Barbarians' gang leader gets life in murder case
Youssouf Fofana, the leader of kidnap gang "The Barbarians", has been sentenced to life imprisonment for the murder of Ilan Halimi. The victim's family attorney has complained that the accomplices were treated too leniently.
The family attorney for Ilan Halimi, a Jewish shop clerk who was kidnapped, tortured and killed in 2006, has complained that the court was too "indulgent" regarding the accomplices. The family did not attend the delivery of the verdict on Friday, at which the court ruled that gang leader Youssouf Fofana must serve a minimum of 22 years before he can be considered for parole. Fofana, 28, was leader of the "barbarian" gang and masterminded the kidnap, torture and murder of Halimi.
The attorney representing the Halimi familiy has appealed to French justice minister Michèle Alliot-Marie to request a retrial.
Of the 26 other defendants in the case, two were acquitted and the rest received sentences of between six months and 18 years jail.
Halimi went missing on January 20, 2006 while on a date with a girl he had met at his workplace.
The girl, now 21, was one of Fofana's accomplices. She was instructed to lure Halimi to the basement of a building in a Paris suburb where he was subsequently attacked and subdued with ether.
She was sentenced to nine years in jail for her role in the crime.
Halimi was tortured for 24 days. Fofana stabbed Halimi and doused his body with alcohol before setting him alight.
His naked and badly burned body was dumped, handcuffed to a tree near a railway track. Halimi died on his way to hospital.
Hate crime
The killing of 23-year-old Ilan Halimi sparked a debate on anti-Semitism in France, as police initially refused to consider the kidnapping a hate crime because the gang tried to extort a ransom from Halimi's family.
However, the brutal nature of the torture and subsequent murder prompted prosecutors to demand a life sentence becuase of the murder's anti-Semitic nature.
Fofana, the son of Ivorian immigrants, raised his fist as he turned up in court at the start of the trial and proclaimed "Allah will conquer!"
Asked to state his name, he answered "African Barbarian Armed Revolt Salafist."
From the beginning of the two-month trial, Fofana made repeated anti-Semitic declarations, threw his shoes at court staff and sacked all his lawyers.
Towards the end of his trial, Fofana told the court: "I would rather live like a lion for a day than as a sheep for one hundred."
A nine-person jury was chosen before the judge imposed a media blackout, which is normal in French courts when juveniles are in the dock. The trial was heard by the special tribunal because two of the defendants, including the girl, were minors when the crime was committed.
Family appeals
Francis Szpiner, the lawyer representing the Halimi family, said he would lodge an appeal against some of the sentences the family considers "lenient".
She said she would ask France's Minister of Justice Michèle Alliot-Marie to support the appeal in the case of six of the defendants who kept Halimi locked up during his three-week ordeal, whom the court sentenced to between ten and 15 years, and also for the girl who lured him to his doom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |