quote:Op maandag 6 juli 2009 21:50 schreef TNA het volgende:
Haha, TS impliceert natuurlijk dat dit nog een keer gebeurt! Ik heb je door TS!!!
Hoop dat ie jouw kant op valt dan.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoezo nog een keer? Dubbeltje kan best net wat anders vallen aankomende zaterdag.
Hey niet zo snel oordelen.Hij is een nette man en kan er ook niks aan doen dat hij vroeger aan kickboksen deed.quote:
Kickboksenquote:Op maandag 6 juli 2009 22:03 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Hey niet zo snel oordelen.Hij is een nette man en kan er ook niks aan doen dat hij vroeger aan kickboksen deed.
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:18 schreef RobbieRivera het volgende:
Moet je dan eens opletten hoeveel linkSCHmensen er dan samen met hun Marokkaanse vriendjes op hun achterste poten staan om te roepen: discriminatie!!
Registratie op dat tijdstip was niet toegestaan?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Registratie op dat tijdstip was niet toegestaan?
Nu we het toch al over "zichzelf verraden" hebben, waarom doe je moeite om een kloon aan te maken, als je jezelf toch al in de eerste post gaat verraden?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:41 schreef RobbieRivera het volgende:
Ja, ach, ik moet me natuurlijk verantwoorden bij herr oberst beh77.
Je pikt gelijk de allochtoon eruit, dat is wel zo sneu. Beginnen met een nsb quote, en zichzelf verraden...
Of TS is dat eigenhandig van plan.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:50 schreef TNA het volgende:
Haha, TS impliceert natuurlijk dat dit nog een keer gebeurt! Ik heb je door TS!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |