Nee, inderdaad. heb het even nagekeken en het geldt alleen bij de online store voor onderwijs.quote:
Gmail icm System Sevenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
Welke andere email behalve exchange heeft nog meer push functionaliteit?
Mobile Me?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
Welke andere email behalve exchange heeft nog meer push functionaliteit?
Ik geef gewoon antwoord, hoef echt geen discussie daaroverquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
duur en niet handig om te hebben naast exchange. Ik wil alleen maar push mail, thats it
Mooiquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:56 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ik geef gewoon antwoord, hoef echt geen discussie daarover
Ik wist niet dat het voor iPhone moest zijn. Die is inderdaad niet ondersteund.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:26 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik google even en kom op de site maar ik zie niet dat iPhone supported is. Mis ik iets?
Zekers. Wel zorgen voor het juiste type geheugen en een HDD met SATA-aansluiting, maar verder kan je niks gebeuren.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:57 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik heb dus vorige week een MacBook gekocht (core 2 duo 2ghz).
Zou ik daar zonder problemen een 500GB hdd en 4GB geheugen in kunnen drukken? Of het werkt is een tweede misschien, maar kan het schade toe brengen?
Ik vind mijn iMac wat heel erg traag de laatste tijd, binnenkort echt maar eens mijn 1gb geheugen vervangen door 4gb.quote:
Mijn cpu zit nu op 51 graden. Met 12 apps open. En dan is hij echt niet te warm op schoot. Ik heb pas bij apps als handbrake of flash filmpjes dat hij erg warm wordt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:31 schreef Drommelsch85 het volgende:
Hoe ervaren jullie de hitteafgeving van jullie Macbook Pro (13")? Ik heb begrepen dat ze erg warm worden (CPU temps van 70c), ook met normaal gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |