Wat maakt de kleur uit als je een cover gebruikt?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 00:36 schreef DKUp het volgende:
Lichtblauw iPhone 17 Air en Donkerblauw en Oranje iPhone 17 Pro/Pro Max zijn dus wel goed gelekt.
Doorzichtige cover, ben wel blij met mijn paarse iphone kleurtje.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat maakt de kleur uit als je een cover gebruikt?
En kijkt naar witte SE2 met zwarte rand.
En witte mini7 idem. Beiden in een rode cover.
Oh…die ga ik shoppen dan. Merci.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Doorzichtige cover, ben wel blij met mijn paarse iphone kleurtje.
Ik had hem bij coolblue gekocht dan plaatsen ze er gelijk een doorzichtig hoesje bij die past. (waar je wel voor moet betalenquote:
Volgens mij was hier een truuk voor, dacht Option ingedrukt houden en dan een rand slepen/venster verkleinen(?)quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:35 schreef MisterFox het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort tyfus bugs waardoor je het venster niet (gemakkelijk) kan verplaatsen
De meeste mensen die ik ken gebruiken een clear case.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat maakt de kleur uit als je een cover gebruikt?
En kijkt naar witte SE2 met zwarte rand.
En witte mini7 idem. Beiden in een rode cover.
Je hebt helemaal gelijk!!! Beiden kanten worden dan kleiner. Voorwaarde is wel dat je bij de rand kunt komen met je muis. Heb dat gelukkig niet vaak maar heb het weleens meegemaakt dat het venster groter is dan mijn scherm. Slordig.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:45 schreef Aether het volgende:
[..]
Volgens mij was hier een truuk voor, dacht Option ingedrukt houden en dan een rand slepen/venster verkleinen(?)
Ik heb zoiets een keer gehad, maar weet niet meer hoe ik het heb opgelost (waarschijnlijk resolutie tijdelijk aangepast).quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:07 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk!!! Beiden kanten worden dan kleiner. Voorwaarde is wel dat je bij de rand kunt komen met je muis. Heb dat gelukkig niet vaak maar heb het weleens meegemaakt dat het venster groter is dan mijn scherm. Slordig.
Waarom zou dat niet heel erg goed nieuws zijn?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:20 schreef DKUp het volgende:
Ben bang dat dit jaar het laatste jaar is dat de iPhones een fysieke simkaart hebben buiten de iPhone 17/26 Air.
Heel erg goed nieuws is dat niet alleen maar e-sim.
Even snel wisselen in een ander toestel is niet zo geregeld.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet heel erg goed nieuws zijn?
Ik heb nu een reserve telefoon met dus een zelfde simkaart.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Even snel wisselen in een ander toestel is niet zo geregeld.
Helemaal als er iets aan de hand is.
Heb eigenlijk niet zo zin om met Odido te gaan klooien.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nu een reserve telefoon met dus een zelfde simkaart.
Geen idee of je straks een e-sim én fysieke sim kunt krijgen op één nummer ipv 2 fysieke sims.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |