Weinig reden dat het niet zou werken, waarschijnlijk was het puur een bugfix/veiligheids patch.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:47 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
iOS 18.7.1 werkt helemaal prima op mijn 15 PM.
Dat was het ook. En gelukkig maar, want ik hecht meer waarde aan functionaliteit dan aan Liquid Glass.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weinig reden dat het niet zou werken, waarschijnlijk was het puur een bugfix/veiligheids patch.
Wisselende toetsenborden? Heb nu ff een paar uit verschillende apps geprobeerd en dat klopt. Maar het was niet totdat je het vermeldde dat ik erachter kwam eigenlijk (lol)quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:57 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Dat was het ook. En gelukkig maar, want ik hecht meer waarde aan functionaliteit dan aan Liquid Glass.
Mijn autisme zou de steeds wisselende keyboards niet kunnen handelen (nog niet alle apps zijn overgestapt op de iOS 26 SDK).
Ik snap wel je punt. Er was eigenlijk niks mis met iOS voor de update van 26. Alles werkte prima. Ik had (zoals ik al eerder zei) echt zelden bugs.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
@:Apple, stop met repareren van dingen die niet kapot zijn. Focus op stabiliteit, veiligheid en optimaliseren van code zodat het allemaal sneller wordt.
Ziehier de kracht van autisme.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wisselende toetsenborden? Heb nu ff een paar uit verschillende apps geprobeerd en dat klopt. Maar het was niet totdat je het vermeldde dat ik erachter kwam eigenlijk (lol)
Waarom zou je door Android je koers moeten willen laten bepalen. Werk aan een veiliger, sneller en bugvrijer OS, vorm en design is goed en belangrijk maar iOS en MacOS 26 zijn imho gewoon lelijk. MS doet hetzelfde, iedere versie van Windows is weer een tijdverspilling voor je er achter bent waar de knoppen gebleven zijn, Office net zo.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik snap wel je punt. Er was eigenlijk niks mis met iOS voor de update van 26. Alles werkte prima. Ik had (zoals ik al eerder zei) echt zelden bugs.
Maar snap ook wel dat ze iets nieuws willen creëren. Onderscheiden van Android.
Het design was goed, maar ook wel redelijk simplistisch. En het werd al redelijk gekopieerd door Android (althans sommige versies ervan). Dan snap ik dat je je wil profileren met mooi(er) en geavanceerder design zoals we van Apple kennenquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Waarom zou je door Android je koers moeten willen laten bepalen. Werk aan een veiliger, sneller en bugvrijer OS, vorm en design is goed en belangrijk maar iOS en MacOS 26 zijn imho gewoon lelijk. MS doet hetzelfde, iedere versie van Windows is weer een tijdverspilling voor je er achter bent waar de knoppen gebleven zijn, Office net zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |