Veel EU beleid is imho nogal kleingeestig, zou op onafhankelijkheid van big tech gericht moeten zijn. Overheden om te beginnen naar Open Source zetten bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bij een laptop is wel lachwekkend. Helemaal leuk als de 16 inch MacBook Pro M5 Pro/Max uitkomt.
Die adapter heeft niet iedereen.
EU Didn't Stop Apple From Including Charger With M5 MacBook Proquote:
• HomePod 26.1quote:Op maandag 3 november 2025 22:56 schreef CoExist het volgende:
Updates
• iOS 26.1
• iPadOS 26.1
• macOS Tahoe 26.1
• tvOS 26.1
• watchOS 26.1
Werkt ook bij MacOSquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Goddank
In instellingen -> Toegankelijkheid-> weergave en tekstgrootte kan je “ maak minder doorzichtig” en “verhoog contrast” inschakelen en het spuug en spuug lelijke Liquid Glass is grotendeels weg
Dank voor de tip. Bij mij laden mijn mapjes op de iPhone 17 langzaam na het openen van mijn telefoon. Dat heb ik sinds iOS 26quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Goddank
In instellingen -> Toegankelijkheid-> weergave en tekstgrootte kan je “ maak minder doorzichtig” en “verhoog contrast” inschakelen en het spuug en spuug lelijke Liquid Glass is grotendeels weg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |