Ik geloof niet dat ik die ooit gebruikt hebquote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:55 schreef DaMook het volgende:
Ik vind trouwens de reload knop in safari erg irritant zitten. Ik ben gewend om die links in het venster te hebben en nu zit die dus rechts. (in osx en niet in de iphone).
Rechts in het zoekveld, oranje pijltje. Oh da's wel alleen voor zoekpagina's trouwens.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:48 schreef De_Hertog het volgende:
Ik mis wel de SnapBack (knop of toets) in de nieuwe Safari.
Ja, ik bedoelde de Page SnapBack inderdaad, niet de Search SnapBack. Maar toch bedankt voor de moeitequote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:57 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Rechts in het zoekveld, oranje pijltje. Oh da's wel alleen voor zoekpagina's trouwens.
Ik moet ook zeggen dat ik daar sinds de uitvinding van de browser tab niet echt behoefte aan gehad hebquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde de Page SnapBack inderdaad, niet de Search SnapBack. Maar toch bedankt voor de moeite
HOAX?quote:The Pirate Bay Sold To Software Company, Goes Legal
Written by enigmax on June 30, 2009
According to gaming company Global Gaming Factory X, it is in the the process of acquiring The Pirate Bay for $7.8m (SEK 60 million). The acquisition is scheduled to be completed by August and will see the site launch new business models to compensate content providers and copyright owners.
Software company Global Gaming Factory X (GGF) says it is in the process of acquiring The Pirate Bay and file-sharing technology company Peerialism. GGF claims to have the biggest network of internet cafés and gaming centers in the world.
The changeover of ownership is scheduled for August 2009, whereby GGF will take over the operation of the site.
The company says that after it has completed the acquisition it will “launch new business models that allow compensation to the content providers and copyright owners,” which is clearly a huge diversion from TPB’s previous modus operandi.
“We would like to introduce models which entail that content providers and copyright owners get paid for content that is downloaded via the site,” said Hans Pandeya, CEO GGF.
“The Pirate Bay is a site that is among the top 100 most visited Internet sites in the world. However, in order to live on, The Pirate Bay requires a new business model, which satisfies the requirements and needs of all parties, content providers, broadband operators, end users, and the judiciary,” said Pandeya.
“Content creators and providers need to control their content and get paid for it. File sharers’ need faster downloads and better quality,” he added.
GGF will acquire the site’s domain names and sites for SEK 60,000,000 ($7.8 million) - SEK 30,000,000 in cash and the rest in newly issue shares.
File-sharing technology company Peerialism will also be acquired by GGF for a total of SEK 100 million, of which at least SEK 50 million will be in cash.
According to GGF, Peerialism has developed a new P2P distribution technology which will be used on The Pirate Bay. The technology is said to be backwards-compatible with BitTorrent although details are scarce at the moment.
This is breaking news and this article will be added to constantly - please keep checking back.
Bron
Bron2
Waar is die vlek van?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
Iemand intresse in het macbook?
[TK]Macbook 2.2 zwart
was deo op gevallen en klapte em dicht terwijl hij aan het opladen was. Is bij een APR geweest. Aan de binnen kant is niets mis. In IRL kun je ook zien dat het vrij oppervlakkige beschadiging is.quote:
Ligt aan de film. Alle andere 1080p films doen het primaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:15 schreef GoeRoe86 het volgende:
Mijn macbook wordt 72 C tijdens het afspelen van 1080p films en gaat daardoor stotterenNot cool
Ah. Deoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
was deo op gevallen en klapte em dicht terwijl hij aan het opladen was. Is bij een APR geweest. Aan de binnen kant is niets mis. In IRL kun je ook zien dat het vrij oppervlakkige beschadiging is.
Appeltje r hequote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:44 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik die ooit gebruikt heb![]()
[command]-[R]
Die topcase en die beeldscherm rand zijn te vervangen. En misschien wel eens binnen de AppleCare.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
Iemand intresse in het macbook?
[TK]Macbook 2.2 zwart
Umm, Windows heeft geen command buttonquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Appeltje r hecommand klinkt zo windowns achtig
. Ook al staat er geen appeltje meer op
.
Stom dat ik daar niet aan gedacht heb. Jammer dat er geen trial versie van iLife is. Even kijken of ik 'm ergens kan vinden.quote:
Pas wel op, er zwerft een trojaned versie van iLife over het web.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Stom dat ik daar niet aan gedacht heb. Jammer dat er geen trial versie van iLife is. Even kijken of ik 'm ergens kan vinden.
Heb je wel webruimte ergens? If so, dan moet je 'publiceer naar map' doen (oid) en die map met een ftp-programmaatje (bv Cyberduck) online gooien.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:43 schreef TN-FR het volgende:
Tevens heb ik nog een vraagje wbt iWeb. Ik heb een simpele website in elkaar geknutseld met iWeb, maar ik wil hem op het internet zetten echter heb ik geen MobileMe-account.
Kan ik hem op een of andere manier toch online zetten?
Thnx!quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:01 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb je wel webruimte ergens? If so, dan moet je 'publiceer naar map' doen (oid) en die map met een ftp-programmaatje (bv Cyberduck) online gooien.Ik geloof zelfs dat iWeb een ingebouwde ftp-client heeft, maar zeker weten doe ik dat niet.
Type: Pakketquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:42 schreef TN-FR het volgende:
Na het weekend denk ik pas. Maar hopelijk voor jou heb je hem al voor het weekend zodat je het hele weekend er mee aan de gang kan
Laat even weten of je het kunt vinden, ik zie het namelijk niet staan. Als ik wil publiceren, kan ik me aanmelden voor MobileMe, als ik dat niet doe krijg ik geen andere opties te zien.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:09 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Thnx!
ik ga er vanavond even naar kijken. Oplossing is dus niet zo moeilijk, en webruimte heb ik nog wel ergens van mijn jaarclubje.
Wat is de url van brokenstones ? Ik heb brokenstones.cn, maar die werkt al een tijdje nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik kwam eigenlijk nooit zo vaak op Piratebay. Ik vind bij Brokenstones alles wat ik nodig heb. En anders wel bij Demonoid. En anders wel op Usenet.
Het was voor mij ook even zoeken, totdat ik nog even naar alle resultaten ging kijken van mijn werkje. Had blijkbaar nooit op site gekeken, maar daar staat alles dusquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nevermind. Gewoon op "Site" klikken in de navigatiekolom (boven de namen van de gemaakte sites dus) geeft een menu waar je meer kunt kiezen. Waaronder FTP en lokale map.
klikquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat is de url van brokenstones ? Ik heb brokenstones.cn, maar die werkt al een tijdje niet.
Ik zit op demonoid en zat op torrentbytes, maar op tb schijn ik te lang niet geweest te zijn ofzo, kan er iig niet meer op inloggen.
net.telestream.wmv.plist files from the Library > Preferences folder.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vraagje: weet iemand waar Flip4Mac zijn 'licence file' bewaart? Ik zit vast aan een serial van een oude versie en uninstallen van Flip4Mac (programma/prefpane/plist) lijkt niet te werken.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:52 schreef Svyatagor het volgende:
Ik hoorde van een vriend van me dat de MediaMarkt weer van die Apple mania dagen heeft, maar ik kan op de site nergens iets vinden. Weet iemand meer?
Thanks!quote:
Is de Back to School-actie hierop ook nog van toepassing?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:46 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Nu nog even checken of de MM aan onderwijskorting doet, dan wordt het wel interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |