aangepastquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:50 schreef RedFever007 het volgende:
Rookverbod #48 - Waar De Kachel mag blijven roken
46 --> 48
Net op tijd voor het onweer geslotterdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:05 schreef isogram het volgende:
Moet deze niet dicht?
Rookverbod #48: hof spreekt café De Kachel vrij
Anders ga je even janken om niks zegquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:35 schreef thloreg het volgende:
Doe mij even een lol en haal de reacties van Swetsenegger en Tomasso
even weg die niks te maken hebben met mijn topic dan alleen te willen uitlokken
en wat ook met deze post van swetsenegger wordt bevestigd door het te crossposten
en een hetze te willen starten en mij post te laten ontsporen. Bedankt alvast.
Je linkt naar de usergeschiedenis?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:35 schreef thloreg het volgende:
Doe mij even een lol en haal de reacties van Swetsenegger en Tomasso
even weg die niks te maken hebben met mijn topic dan alleen te willen uitlokken
en wat ook met deze post van swetsenegger wordt bevestigd door het te crossposten
en een hetze te willen starten en mij post te laten ontsporen. Bedankt alvast.
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Tief alsjeblieft op Cherrymoon, ik heb je heel duidelijk gemaakt dat ik het vervelend vind dat er weer 10 actutaliteitenrubrieken hetzelfde berichten, dezelfde reportages te maken. Jij komt met een suffe herhalende opmerking over Noord Korea, die er niets mee te maken heeft.
Als je niet wilt lezen, of alles wilt verdraaien dan moet je dat zelf weten maar doe dat aub dan gewoon op je eigen doelgroepfora
Dat eerste zegt genoeg over jezelf. Dat tweede is gelogen. Dat derde klopt, doe ik ook!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:02 schreef Halcon het volgende:
Ik kan geen post ontdekken waar ik aan het schelden ben. Daarnaast heb ik geen perman. Check je feiten voor je schrijft.
Het eerste zegt dat jij uit je nek kletst, het tweede is een feit en het derde doe je niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat eerste zegt genoeg over jezelf. Dat tweede is gelogen. Dat derde klopt, doe ik ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |