Wat is er mis met het brengen van dit nieuws? Het zou pas echt triest zijn als niemand er aandacht aan besteed. Jij voelt je wellicht fijner met een media a la Noord Korea.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Je lult je nog een keer vast, Cherrymoon. Ik zeg niet dat het uit het nieuws gehouden moet worden. Ik vind het alleen weer opvallend dat alle rubrieken er zich op storten en dezelfde soort items maken. of het nou gaat om een moord op een kinderdagverblijf, de dood van MJ of ditte. Altijd hetzelfde.
Maar nogmaals fijn dat jij de Nederlandse media zo voortreffelijk vindt!!!
quote:Op het Leidseplein in Amsterdam heeft
een taxichauffeur vannacht een man zo
zwaar mishandeld,dat hij later aan zijn
verwondingen is overleden.De man werd
op de taxistandplaats nog gereanimeerd
en naar het ziekenhuis gebracht.
De taxichauffeur is na het incident
meteen aangehouden.De ruzie bij de
standplaats op het Leidsplein zou zijn
ontstaan toen de klant een taxi wilde
nemen.
Er zijn al tijden klachten over de
taxistandplaats op het Leidseplein.
Chauffeurs zouden veel te hoge prijzen
vragen,korte ritten weigeren en klanten
intimideren.
Bron NOS Teletekst 101
Vrije markt wil niet zeggen dat je je asociaal mag gedragen. Jij begrijpt het niet helemaal, zoals wel vaker.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, de vrije markt is dus helemaal geen vrije markt. Dat geef je toe? Prima!
Jammer dat je met je zonnebril op leest.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat is er mis met het brengen van dit nieuws? Het zou pas echt triest zijn als niemand er aandacht aan besteed. Jij voelt je wellicht fijner met een media a la Noord Korea.
Dat kunnen ze toch onderzoeken als ze een vergunning afgeven ?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:41 schreef zoalshetis het volgende:
waar betelen die gasten eigenlijk die dure bak van? van 50 euro naar badhoevedorp op en neer zal je wel geen ruk kunnen afbetalen. hoeveel crimineel geld wordt er witgewassen?
Het betekent dat iedereen toegelaten wordt. Maar dat wil jij dus niet. Je bent dus helemaal geen voorstander van de vrije markt. Waarschijnlijk voor een louter blanke markt maar je bent weer te laf om dat te durven zeggen?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vrije markt wil niet zeggen dat je je asociaal mag gedragen. Jij begrijpt het niet helemaal, zoals wel vaker.
Kun je ook eens voor de grap inhoudelijk reageren of is dat net iets teveel gevraagd?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Jammer dat je met je zonnebril op leest.
Je snapt echt wel wat er staat maar je doet je weer voor alsof jom je te dom bent om voor de duvel te dansen.
We moeten trouwens nog afwachten wat de doodsoorzaak is, beetje voorbarige TT.
Iedereen die zich aan de regels wenst te houden en zich normaal kan gedragen dient toegelaten te worden. Dat is stukken gezonder dan alles over te laten aan een hele dubieuze club of een stel mafketels de boel laten terroriseren.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Het betekent dat iedereen toegelaten wordt. Maar dat wil jij dus niet. Je bent dus helemaal geen voorstander van de vrije markt. Waarschijnlijk voor een louter blanke markt maar je bent weer te laf om dat te durven zeggen.
Precies. Onbegrijpelijk dat mensen dit soort asociaal gedrag nog recht proberen te lullen.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:48 schreef Slappy het volgende:
SCH laat zijn ware aard hier weer zien en moet het criminele gedrag van zijn vrienden goedkeurenMan man ik hoop ooit dat jij bezoekt krijgt van de Hells angels ofzoiets en dan nog steeds zo schijnheilig kan meelullen
Oh, de waarheid moet weer verzwegen worden? Het is toch ook het eerste wat jij post. Dat het weer de buitenlanders zijn e.d. Maar je bent natuurlijk verder helemaal niet racistischquote:Op maandag 6 juli 2009 20:49 schreef qonmann het volgende:
het racisme woord is ook alweer gevallen..duurt nooit lang als SCH post
Tief alsjeblieft op Cherrymoon, ik heb je heel duidelijk gemaakt dat ik het vervelend vind dat er weer 10 actutaliteitenrubrieken hetzelfde berichten, dezelfde reportages te maken. Jij komt met een suffe herhalende opmerking over Noord Korea, die er niets mee te maken heeft.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kun je ook eens voor de grap inhoudelijk reageren of is dat net iets teveel gevraagd?
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:45 schreef SCH het volgende:
We moeten trouwens nog afwachten wat de doodsoorzaak is, beetje voorbarige TT.
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:48 schreef Slappy het volgende:
SCH laat zijn ware aard hier weer zien en moet het criminele gedrag van zijn vrienden goedkeurenMan man ik hoop ooit dat jij bezoekt krijgt van de Hells angels ofzoiets en dan nog steeds zo schijnheilig kan meelullen
Doodslaan is in mijn ogen dat je net zo lang op iemand inbeukt tot dat ie dood is. Niet dat je een dronkeman een klap geeft.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:53 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]Je bedoelt dat het ook een hartstilstand kan zijn?
Er zit een knop op je TV, dus als het je niet bevalt kun je altijd Tik Tak gaan kijken. Jij wilt het uit je nieuws houden, dan pas je meer bij de manier waarop men denkt over media in Noord Korea.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Tief alsjeblieft op Cherrymoon, ik heb je heel duidelijk gemaakt dat ik het vervelend vind dat er weer 10 actutaliteitenrubrieken hetzelfde berichten, dezelfde reportages te maken. Jij komt met een suffe herhalende opmerking over Noord Korea, die er niets mee te maken heeft.
Als je niet wilt lezen, of alles wilt verdraaien dan moet je dat zelf weten maar doe dat aub dan gewoon op je eigen doelgroepfora
Jij speelt altijd de racisme kaart ..in de eerste post in dit topic zeg je:quote:Op maandag 6 juli 2009 20:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, de waarheid moet weer verzwegen worden? Het is toch ook het eerste wat jij post. Dat het weer de buitenlanders zijn e.d. Maar je bent natuurlijk verder helemaal niet racistisch
5 minuten later:quote:Op maandag 6 juli 2009 19:53 schreef SCH het volgende:
Zullen we even wachten met oordelen tot we weten wat er is gebeurd, of is dat wederom te veel gevraagd?
en dan maar hopen dat iemand hapt....het is weer gelukt, congratsquote:Op maandag 6 juli 2009 19:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, en het slachtoffer maakte wellicht racistische opmerkingen omdat ie zo aardig is.
Mwa, als het bij beide de fatale klap was is het in beide gevallen iemand doodslaan.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Doodslaan is in mijn ogen dat je net zo lang op iemand inbeukt tot dat ie dood is. Niet dat je een dronkeman een klap geeft.
Het is sneu dat jij je vunzige praatjes niet wenst te beargumenteren. Het is niet zo dat als je onzin maar vaak genoeg herhaalt, het waarheid wordt.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:54 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Wat een domme reactie zeg. Van wie ben jij een kloon? Waar lul ik crimineel gedrag goed?
Ik stel alleen dat we al lang weten dat de marktwerking in de taxibranche dit soort gedoe tot gevolg ging hebben. Het is een beetje sneu dat sommigen die relatie hier ontkennen.
Zitten we weer in de ontkenning fasequote:Op maandag 6 juli 2009 20:54 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Wat een domme reactie zeg. Van wie ben jij een kloon? Waar lul ik crimineel gedrag goed?
Ik stel alleen dat we al lang weten dat de marktwerking in de taxibranche dit soort gedoe tot gevolg ging hebben. Het is een beetje sneu dat sommigen die relatie hier ontkennen.
Belachelijke post en dat weet je best. De vrije markt is een markt waarop mensen de vrijheid moeten hebben om hun vak uit te oefenen. Dat wil jij dus niet. Jij wilt dat er streng gecontroleerd wordt en dat er vergunningen geweigerd worden. Dat is geen vrije markt.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iedereen die zich aan de regels wenst te houden en zich normaal kan gedragen dient toegelaten te worden. Dat is stukken gezonder dan alles over te laten aan een hele dubieuze club of een stel mafketels de boel laten terroriseren.
Op de rest van je misselijkmakende post ga ik niet in.
Mwah, als iemand met zijn hoofd op een stoeprand valt is dat toch een heel ander soort dood. Als iemand al in zeer verzwakte toestand is door alcohol en drugs is het ook heel anders. Daar zit toch echt wel een nuance in. Voor de rechter wel in ieder geval.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mwa, als het bij beide de fatale klap was is het in beide gevallen iemand doodslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |