abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70714241
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja moet ik je wel gelijk in geven, iedereen spreekt schande van dit soort dingen en er gebeurd verder niks.
Je kunt er als individu ook vrij weinig aan doen natuurlijk of wil je gewapend gaan patrouilleren elke zaterdagnacht op het Leidseplein?
pi_70714309
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je kunt er als individu ook vrij weinig aan doen natuurlijk of wil je gewapend gaan patrouilleren elke zaterdagnacht op het Leidseplein?
Als je iets in je eentje gaat doen verander je sowieso niets nee.
pi_70714374
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:20 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Als je iets in je eentje gaat doen verander je sowieso niets nee.
Precies. Je moet hopen op een politieke aardverschuiving als het gaat om het aanpakken van wangedrag en dat gebeurt toch niet. Verloren zaak dus.
  maandag 6 juli 2009 @ 20:22:21 #279
138914 Slappy
ambtenaar
pi_70714375
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

OM kan haar energie beter steken in lastige taxichauffeurs dan in die brommerbende inderdaad. Van de Angels heeft vrijwel niemand last, van deze taxichauffeurs en aanverwanten des te meer.
In Zweden en Denemarken grepen Hells angels ook in bij lastige rel nichten
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  maandag 6 juli 2009 @ 20:23:16 #280
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_70714408
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dus dan ga je afwachten en ingrijpen bij een calamiteit ,gepast geweld neem ik aan ?
ja ,zo kijken de daders er ook meestal tegen aan ,fair fight geen inmenging ,met de blote hand .
heb je natuurlijk wel het probleem dat er altijd meer getuigen van de tegenpartij aanwezig zijn ,dus de consequentie's zijn voor jou

[kots]
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_70714450
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Precies. Je moet hopen op een politieke aardverschuiving als het gaat om het aanpakken van wangedrag en dat gebeurt toch niet. Verloren zaak dus.
Wat verwacht je dan van de politiek in dezen? Rechts heeft dit toch juist gewild? Marktwerking en zo.
pi_70714484
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:23 schreef waterkip het volgende:

[..]

Dus dan ga je afwachten en ingrijpen bij een calamiteit ,gepast geweld neem ik aan ?
ja ,zo kijken de daders er ook meestal tegen aan ,fair fight geen inmenging ,met de blote hand .
heb je natuurlijk wel het probleem dat er altijd meer getuigen van de tegenpartij aanwezig zijn ,dus de consequentie's zijn voor jou

[kots]
Nee, ik kom gewoon niet op het Leidseplein en neem er al helemaal geen taxi. Overal ter wereld ga ik met de taxi, behalve in Amsterdam.
pi_70714531
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan van de politiek in dezen? Rechts heeft dit toch juist gewild? Marktwerking en zo.
Een groot kartel heeft ook altijd gezorgd voor gelazer en gezeik. Marktwerking werkt prima, alleen moeten politie en justitie wel hunwerk doen en lastige elementen verwijderen. Dat gebeurt niet en daar gaat het fout, niet bij wel of geen marktwerking.
pi_70714573
zo meteen in netwerk
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_70714577
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een groot kartel heeft ook altijd gezorgd voor gelazer en gezeik. Marktwerking werkt prima, alleen moeten politie en justitie wel hunwerk doen en lastige elementen verwijderen. Dat gebeurt niet en daar gaat het fout, niet bij wel of geen marktwerking.
Marktwerking is toch echt de schuld van deze toestanden hoor, dat had je hiervoor niet op deze manier. Jullie zijn in je eigen val getrapt.
pi_70714597
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:17 schreef Slappy het volgende:

[..]

Je bedoeld in Nederland Ik moest ooit van Sneek naar Bolsward fucking 10 km 50 Euro vroeg die ezel ervoor
Als ik in A'dam snel ergens naar toe moet hou ik op straat een TCA taxi aan en spreek ik van te voren een (voor beide partijen) redelijke prijs af. Rij je voor 10 euro daarheen? Pas als hij ja zegt stap ik in. Dan is het mijn zorg niet hoe hij daar komt maar meestal gaat dat keurig binnen de meter.

Ivm de rest van de taxi's probeer ik alles zo te regelen dat ik er nooit afhankelijk van ben. Ook zonder fiets neem ik snachts op CS in principe nooit een taxi, dan riskeer ik het tuig op het Damrak liever en loop ik wel. Trouwens ook zoiets, het Damrak.

Moet zeggen er zijn ook veel aardige behulpzame chauffeurs geweest die zeiden ach laat maar zitten die euro, morgen weer een dag. Jammergenoeg zijn de positieve ervaringen nu flink overschaduwd door de negatieve en hoe negatief, daar kan zou de telegraaf een editie mee kunnen vullen. Als je dan bedenkt dat toeristen daar ook mee te maken krijgen is dat dramatisch voor het imago van de stad en heb je meer aan, ik noem maar iets, de kleurrijkheid van de wallen.

De gemeente zou proactiever vooruit moeten lopen op probleemsituaties (zie ook NZ Lijn) want als het eenmaal uit de klauwen loopt is het veel moeilijker herstellen. Ook tov het rijk, niet ja en amen maar gewoon dit gaat bij ons niet werken dus dat doen we niet. Helderheid, daadkracht en doortastend optreden dat is waar de realiteit zo langzamerhand om schreeuwt.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_70714598
nu dus in Netwerk
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_70714618
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:26 schreef qonmann het volgende:
zo meteen in netwerk
Ja, en net in 1 vandaag en straks in NOVA en bij RTL en op SBS enz. , gezellig nieuws weer om met zijn allen op in te zoomen
pi_70714691
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Marktwerking is toch echt de schuld van deze toestanden hoor, dat had je hiervoor niet op deze manier. Jullie zijn in je eigen val getrapt.
Kom maar eens met zinvolle argumenten. Dat lukt je niet, want het is zo niet. De oorzaak van deze toestand is de genetische error van enkele halve garen die zich uitgeven voor taxichauffeur en niet het fenomeen marktwerking.
pi_70714728
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, en net in 1 vandaag en straks in NOVA en bij RTL en op SBS enz. , gezellig nieuws weer om met zijn allen op in te zoomen
Het is pas echt triest als een taxichauffeur die een klant doodslaat het nieuws niet haalt... Maar goed, dit soort feiten passen niet in jouw linkse straatje.
pi_70714788
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kom maar eens met zinvolle argumenten. Dat lukt je niet, want het is zo niet. De oorzaak van deze toestand is de genetische error van enkele halve garen die zich uitgeven voor taxichauffeur en niet het fenomeen marktwerking.
Onzin natuurlijk, je hebt die halvegaren nu toegelaten tot een markt die redelijk gecontroleerd was. Dat heet marktwerking, beetje dom maar er was voor gewaarschuwd.
  maandag 6 juli 2009 @ 20:32:25 #292
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70714823
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is pas echt triest als een taxichauffeur die een klant doodslaat het nieuws niet haalt... Maar goed, dit soort feiten passen niet in jouw linkse straatje.
Dit soort wantoestanden moeten juist wel in het nieuws komen. Het doodzwijgen helpt zeker niet. In een topic van vorige week postte ik al dat ik het volgende weekend wel af zou wachten. Jammergenoeg was het nu echt raak.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_70714826
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het nieuws halen is nog een verschil met 83 actualiteitenrubrieken die meer van hetzelfde brengen.

Maar fijn dat je zo tevreden bent met de Nederlandse media.
pi_70714899
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk, je hebt die halvegaren nu toegelaten tot een markt die redelijk gecontroleerd was. Dat heet marktwerking, beetje dom maar er was voor gewaarschuwd.
De markt werd krampachtig gedomineerd door een dubieuze organisatie. Kom nu eens met echte argumenten. Tot die tijd houden we het gewoon op de genetische fail van enkele halve garen.
pi_70714923
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Het nieuws halen is nog een verschil met 83 actualiteitenrubrieken die meer van hetzelfde brengen.

Maar fijn dat je zo tevreden bent met de Nederlandse media.
In Noord Korea is het veel beter geregeld. Daar weet men dit soort akkefietjes wel uit het nieuws te houden!
  maandag 6 juli 2009 @ 20:35:43 #296
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70714974
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

In Noord Korea is het veel beter geregeld. Daar weet men dit soort akkefietjes wel uit het nieuws te houden!
Alleen schreeuwen ze daar zo als ze het nieuws brengen.

In mijn ogen is juist goed dat er in verschillende programma's eens bij stil gestaan wordt. Eigenlijk is het al veel te laat daarvoor.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_70715126
quote:

[..]

De markt werd krampachtig gedomineerd door een dubieuze organisatie. Kom nu eens met echte argumenten. Tot die tijd houden we het gewoon op de genetische fail van enkele halve garen.
Je lult jezelf vast. De halvegaren zijn toegelaten, het is een vrijstaat geworden, heel erg bewust. Dat had op een andere manieren moeten worden opgelost en niet door iedere jojo op de markt toe te laten. Dan moet je nu niet huilen als je met open ogen in de val bent getrapt.
pi_70715181
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Je lult jezelf vast. De halvegaren zijn toegelaten, het is een vrijstaat geworden, heel erg bewust. Dat had op een andere manieren moeten worden opgelost en niet door iedere jojo op de markt toe te laten. Dan moet je nu niet huilen als je met open ogen in de val bent getrapt.
Ik lul me niet vast. Jij komt niet met argumenten. Wat is er mis met het verwijderen van storende elementen uit die setting?
pi_70715189
quote:

[..]

Je lult je nog een keer vast, Cherrymoon. Ik zeg niet dat het uit het nieuws gehouden moet worden. Ik vind het alleen weer opvallend dat alle rubrieken er zich op storten en dezelfde soort items maken. of het nou gaat om een moord op een kinderdagverblijf, de dood van MJ of ditte. Altijd hetzelfde.

Maar nogmaals fijn dat jij de Nederlandse media zo voortreffelijk vindt!!!
pi_70715225
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik lul me niet vast. Jij komt niet met argumenten. Wat is er mis met het verwijderen van storende elementen uit die setting?
Oh, de vrije markt is dus helemaal geen vrije markt. Dat geef je toe? Prima!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')