Je kunt er als individu ook vrij weinig aan doen natuurlijk of wil je gewapend gaan patrouilleren elke zaterdagnacht op het Leidseplein?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja moet ik je wel gelijk in geven, iedereen spreekt schande van dit soort dingen en er gebeurd verder niks.
Als je iets in je eentje gaat doen verander je sowieso niets nee.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt er als individu ook vrij weinig aan doen natuurlijk of wil je gewapend gaan patrouilleren elke zaterdagnacht op het Leidseplein?
Precies. Je moet hopen op een politieke aardverschuiving als het gaat om het aanpakken van wangedrag en dat gebeurt toch niet. Verloren zaak dus.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:20 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Als je iets in je eentje gaat doen verander je sowieso niets nee.
In Zweden en Denemarken grepen Hells angels ook in bij lastige rel nichtenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
OM kan haar energie beter steken in lastige taxichauffeurs dan in die brommerbende inderdaad. Van de Angels heeft vrijwel niemand last, van deze taxichauffeurs en aanverwanten des te meer.
Dus dan ga je afwachten en ingrijpen bij een calamiteit ,gepast geweld neem ik aan ?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt er als individu ook vrij weinig aan doen natuurlijk of wil je gewapend gaan patrouilleren elke zaterdagnacht op het Leidseplein?
Wat verwacht je dan van de politiek in dezen? Rechts heeft dit toch juist gewild? Marktwerking en zo.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Je moet hopen op een politieke aardverschuiving als het gaat om het aanpakken van wangedrag en dat gebeurt toch niet. Verloren zaak dus.
Nee, ik kom gewoon niet op het Leidseplein en neem er al helemaal geen taxi. Overal ter wereld ga ik met de taxi, behalve in Amsterdam.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:23 schreef waterkip het volgende:
[..]
Dus dan ga je afwachten en ingrijpen bij een calamiteit ,gepast geweld neem ik aan ?
ja ,zo kijken de daders er ook meestal tegen aan ,fair fight geen inmenging ,met de blote hand .
heb je natuurlijk wel het probleem dat er altijd meer getuigen van de tegenpartij aanwezig zijn ,dus de consequentie's zijn voor jou
[kots]
Een groot kartel heeft ook altijd gezorgd voor gelazer en gezeik. Marktwerking werkt prima, alleen moeten politie en justitie wel hunwerk doen en lastige elementen verwijderen. Dat gebeurt niet en daar gaat het fout, niet bij wel of geen marktwerking.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van de politiek in dezen? Rechts heeft dit toch juist gewild? Marktwerking en zo.
Marktwerking is toch echt de schuld van deze toestanden hoor, dat had je hiervoor niet op deze manier. Jullie zijn in je eigen val getrapt.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een groot kartel heeft ook altijd gezorgd voor gelazer en gezeik. Marktwerking werkt prima, alleen moeten politie en justitie wel hunwerk doen en lastige elementen verwijderen. Dat gebeurt niet en daar gaat het fout, niet bij wel of geen marktwerking.
Als ik in A'dam snel ergens naar toe moet hou ik op straat een TCA taxi aan en spreek ik van te voren een (voor beide partijen) redelijke prijs af. Rij je voor 10 euro daarheen? Pas als hij ja zegt stap ik in. Dan is het mijn zorg niet hoe hij daar komt maar meestal gaat dat keurig binnen de meter.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:17 schreef Slappy het volgende:
[..]
Je bedoeld in NederlandIk moest ooit van Sneek naar Bolsward fucking 10 km 50 Euro vroeg die ezel ervoor
![]()
Ja, en net in 1 vandaag en straks in NOVA en bij RTL en op SBS enz. , gezellig nieuws weer om met zijn allen op in te zoomenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:26 schreef qonmann het volgende:
zo meteen in netwerk
Kom maar eens met zinvolle argumenten. Dat lukt je niet, want het is zo niet. De oorzaak van deze toestand is de genetische error van enkele halve garen die zich uitgeven voor taxichauffeur en niet het fenomeen marktwerking.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Marktwerking is toch echt de schuld van deze toestanden hoor, dat had je hiervoor niet op deze manier. Jullie zijn in je eigen val getrapt.
Het is pas echt triest als een taxichauffeur die een klant doodslaat het nieuws niet haalt... Maar goed, dit soort feiten passen niet in jouw linkse straatje.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, en net in 1 vandaag en straks in NOVA en bij RTL en op SBS enz. , gezellig nieuws weer om met zijn allen op in te zoomen
Onzin natuurlijk, je hebt die halvegaren nu toegelaten tot een markt die redelijk gecontroleerd was. Dat heet marktwerking, beetje dom maar er was voor gewaarschuwd.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kom maar eens met zinvolle argumenten. Dat lukt je niet, want het is zo niet. De oorzaak van deze toestand is de genetische error van enkele halve garen die zich uitgeven voor taxichauffeur en niet het fenomeen marktwerking.
Dit soort wantoestanden moeten juist wel in het nieuws komen. Het doodzwijgen helpt zeker niet. In een topic van vorige week postte ik al dat ik het volgende weekend wel af zou wachten. Jammergenoeg was het nu echt raak.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is pas echt triest als een taxichauffeur die een klant doodslaat het nieuws niet haalt... Maar goed, dit soort feiten passen niet in jouw linkse straatje.
Het nieuws halen is nog een verschil met 83 actualiteitenrubrieken die meer van hetzelfde brengen.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is pas echt triest als een taxichauffeur die een klant doodslaat het nieuws niet haalt... Maar goed, dit soort feiten passen niet in jouw linkse straatje.
De markt werd krampachtig gedomineerd door een dubieuze organisatie. Kom nu eens met echte argumenten. Tot die tijd houden we het gewoon op de genetische fail van enkele halve garen.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, je hebt die halvegaren nu toegelaten tot een markt die redelijk gecontroleerd was. Dat heet marktwerking, beetje dom maar er was voor gewaarschuwd.
In Noord Korea is het veel beter geregeld. Daar weet men dit soort akkefietjes wel uit het nieuws te houden!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Het nieuws halen is nog een verschil met 83 actualiteitenrubrieken die meer van hetzelfde brengen.
Maar fijn dat je zo tevreden bent met de Nederlandse media.
Alleen schreeuwen ze daar zo als ze het nieuws brengen.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
In Noord Korea is het veel beter geregeld. Daar weet men dit soort akkefietjes wel uit het nieuws te houden!
Je lult jezelf vast. De halvegaren zijn toegelaten, het is een vrijstaat geworden, heel erg bewust. Dat had op een andere manieren moeten worden opgelost en niet door iedere jojo op de markt toe te laten. Dan moet je nu niet huilen als je met open ogen in de val bent getrapt.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
De markt werd krampachtig gedomineerd door een dubieuze organisatie. Kom nu eens met echte argumenten. Tot die tijd houden we het gewoon op de genetische fail van enkele halve garen.
Ik lul me niet vast. Jij komt niet met argumenten. Wat is er mis met het verwijderen van storende elementen uit die setting?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Je lult jezelf vast. De halvegaren zijn toegelaten, het is een vrijstaat geworden, heel erg bewust. Dat had op een andere manieren moeten worden opgelost en niet door iedere jojo op de markt toe te laten. Dan moet je nu niet huilen als je met open ogen in de val bent getrapt.
Je lult je nog een keer vast, Cherrymoon. Ik zeg niet dat het uit het nieuws gehouden moet worden. Ik vind het alleen weer opvallend dat alle rubrieken er zich op storten en dezelfde soort items maken. of het nou gaat om een moord op een kinderdagverblijf, de dood van MJ of ditte. Altijd hetzelfde.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
In Noord Korea is het veel beter geregeld. Daar weet men dit soort akkefietjes wel uit het nieuws te houden!
Oh, de vrije markt is dus helemaal geen vrije markt. Dat geef je toe? Prima!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik lul me niet vast. Jij komt niet met argumenten. Wat is er mis met het verwijderen van storende elementen uit die setting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |