abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juli 2009 @ 19:58:46 #251
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_70713415
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:56 schreef SCH het volgende:
Opvallend dat uit de verslaggeving blijkt dat iedereen zo ontzettend aardig is. De dader was zo'n aardige man, het slachtoffer was zo'n aardige man. Fijne mensen allemaal.
En toch heeft de ene de andere dood geslagen omdat ze zo aardig zijn
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_70713451
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:58 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

En toch heeft de ene de andere dood geslagen omdat ze zo aardig zijn
Tja, en het slachtoffer maakte wellicht racistische opmerkingen omdat ie zo aardig is.
pi_70713481
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:30 schreef Martijn_77 het volgende:
En dat rechvaardig het om iemand dood te slaan
Als iemand ruzie zoekt en je slaat hem met vlakke hand dan lijk me niet dat je uit bent op letsel. Als hij dan slaat en je slaat met de vuist is dat op zich ook niet zo'n extreem geweld. Als hij dan met zijn hoofd op de stoep land en overlijdt is dat vooral pech.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_70713640
Ow maar natuurlijk was het weer een hele aardige rustige jongen.
  maandag 6 juli 2009 @ 20:05:20 #255
138914 Slappy
ambtenaar
pi_70713670
Ja joh ik schop jou per ongeluk dood Oh sorry niks aan te doen.Het zal me niks verbazen dat het zo bokser is die zijn eigen krachten niet kent.Het word tijd dat Hells angels maar gaat huishouden onder dat tuig van die taxi chaufers
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  maandag 6 juli 2009 @ 20:07:26 #256
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70713765
Altijd jammer dat het net die aardige jongens zijn die zoiets overkomt.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_70713767
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:04 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ow maar natuurlijk was het weer een hele aardige rustige jongen.
De dader of het slachtoffer? Als ik het zo hoor, is het een uit de hand gelopen ruzie.

En de autopsie nog even afwachten. Er wordt toch ook melding van gemaakt van drank (en drugs?) die in het spel zouden zijn.
pi_70713773
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Tja, en het slachtoffer maakte wellicht racistische opmerkingen omdat ie zo aardig is.
Ow en dat is een reden om iemand dood te slaan?
pi_70713806
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:07 schreef SCH het volgende:

[..]

De dader of het slachtoffer? Als ik het zo hoor, is het een uit de hand gelopen ruzie.

En de autopsie nog even afwachten. Er wordt toch ook melding van gemaakt van drank (en drugs?) die in het spel zouden zijn.
Het stukje ging over de dader, over de andere staat niks toch?
pi_70713807
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:05 schreef Slappy het volgende:
Ja joh ik schop jou per ongeluk dood Oh sorry niks aan te doen.Het zal me niks verbazen dat het zo bokser is die zijn eigen krachten niet kent.Het word tijd dat Hells angels maar gaat huishouden onder dat tuig van die taxi chaufers
Hij is kickboxer geweest in Marokko meldt het artikel in het NRC.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_70713831
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ow en dat is een reden om iemand dood te slaan?
Het is de vraag of hij iemand heeft doodgeslagen.
Maar natuurlijk is dat geen reden, ik kan me alleen wel voorstellen dat het agressie oproept en dat er dan een klap valt.

Maar doodslaan? Er is toch maar 1 klap gegeven of heb ik het nou niet goed begrepen.
pi_70713840
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:05 schreef Slappy het volgende:
OM kan haar energie beter steken in lastige taxichauffeurs dan in die brommerbende inderdaad. Van de Angels heeft vrijwel niemand last, van deze taxichauffeurs en aanverwanten des te meer.
pi_70713852
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:08 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Het stukje ging over de dader, over de andere staat niks toch?
Er zijn meer kranten, het Parool o.a.
pi_70713854
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is de vraag of hij iemand heeft doodgeslagen.
Maar natuurlijk is dat geen reden, ik kan me alleen wel voorstellen dat het agressie oproept en dat er dan een klap valt.

Maar doodslaan? Er is toch maar 1 klap gegeven of heb ik het nou niet goed begrepen.
Ik weet niet, moet ik even terug lezen.
pi_70713866
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

OM kan haar energie beter steken in lastige taxichauffeurs dan in die brommerbende inderdaad. Van de Angels heeft vrijwel niemand last, van deze taxichauffeurs en aanverwanten des te meer.
Vergeet de klanten niet he.
pi_70713887
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:53 schreef SCH het volgende:
Zullen we even wachten met oordelen tot we weten wat er is gebeurd, of is dat wederom te veel gevraagd?
Als je dat nou eerst zelf eens deed in plaats van er weer rustig op los te speculeren..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_70713905
quote:
Taxichauffeur Leidseplein: 'Dit is de hel van Amsterdam.'

Korte ritten worden geweigerd. ''Ze staan met acht à negen man vooraan en timmeren je in elkaar als je er wat van zegt." Foto ANP
AMSTERDAM - Taxichauffeur Muhittin Orakci stond zondagochtend even voor half vijf achterin in de rij taxi's toen de 44-jarige klant aan de voorste taxi om een ritje vroeg. Orakci zag dat het niet helemaal boterde tussen de chauffeur en de klant en liep er op af. ''De klant was nogal agressief. Hij was de hele nacht uitgeweest en wilde naar de molen bij Badhoevedorp. De eerste en tweede chauffeur wilden hem niet meenemen, toen ging hij naar de derde. Ik hoorde iets over prijzen. Ik zei dat hij met mij mee mocht. Het was een grote, stevige man, maar ik dacht: die kalmeert wel in de auto."

Toen Orakci terugliep naar zijn taxi, werd de klant door een chauffeur op zijn hoofd geslagen en viel neer op de grond. Omstanders begonnen de man te reanimeren. De politie hield de 37-jarige chauffeur daarop aan. Maar volgens Orakci, die zondagavond ook weer in de rij taxi's op het Leidseplein stond, was de chauffeur een 'nette' man. ''Ik ken hem wel. Hij is best aardig. De klant schold hem uit voor 'buitenlander'. Wij moeten netjes zijn maar de klanten zijn grof."

Op het Leidseplein stond zondag rond zes uur 's avonds opnieuw een rij taxi's. De chauffeur voorin de rij heeft de ruzie van zondagochtend vroeg niet meegemaakt. Maar hij zegt dat het 's nachts een 'jungle' is op het Leidseplein. ''Dan kom ik er niet. Er wordt niet op de meter gereden maar op de prijs. Het liefst hebben ze toeristen aan wie ze 25 tot 30 euro kunnen vragen voor een rit naar het Centraal Station, terwijl die hooguit tien, elf euro kost. Het is hier een puinhoop", zegt de chauffeur die niet met naam in de krant wil.

Chauffeur Rolf is al twaalf jaar werkzaam voor TCA en was er ook niet bij, maar hij weet wel dat de hele taximarkt verziekt is. ''Ze moeten alleen TCA-auto's toelaten en de rest verbieden. Dan is alles opgelost en heb je geen toezichthouders meer nodig. Maar minister Netelenbos wilde dit."

Een andere, jonge chauffeur - in overhemd en das - die inmiddels ook op de hoogte is van het handgemeen, zegt dat er 's nachts nauwelijks Nederlandse chauffeurs op het Leidseplein komen. ''Het is pure Marokkaanse maffia, een teringzooi. Ik ben zelf half-Marokkaans en dit doet me pijn. Het is slecht voor mijn imago."

De chauffeurs zijn grof tegen de klanten en tegen elkaar, weet hij. Drie weken terug stak een chauffeur een andere chauffeur met een mes in de hand. ''Ze hebben joggingbroeken aan, petjes op en zijn ongeschoren. Als ze een meisje hebben weggebracht, vragen ze of ze in natura wil betalen. Dit is de hel van Amsterdam."

Korte ritten worden geweigerd. ''Ze staan met acht à negen man vooraan en timmeren je in elkaar als je er wat van zegt."

David Feenstra, barman van de Heineken Hoek op het Leidseplein zegt dat er heel veel opstootjes zijn op de standplaats. De chauffeurs maken ruzie met elkaar en met de klanten. '''s Nachts staat hier ander volk: veel jonge Marokkanen. Het zijn struikrovers. Ze troeven elkaar klanten af en roepen: 'Bij mij is het goedkoper.' Ze rijden achteruit vooraan in de rij. Of ze vragen een mooi meisje bij hen in de taxi te komen. Als ze weigert, wordt ze voor hoer uitgescholden.''

Als klanten hem om een taxi vragen, zegt hij altijd dat ze beter naar hotel Americain kunnen lopen. ''De taxi's daar zijn betrouwbaarder."

De politie wil nog niets zeggen over de ruzie. Inmiddels zijn verschillende verklaringen opgenomen.
Parool
pi_70713916
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:10 schreef qonmann het volgende:

[..]

Als je dat nou eerst zelf eens deed in plaats van er weer rustig op los te speculeren..
Waar speculeer ik???
  maandag 6 juli 2009 @ 20:11:48 #269
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_70713922
Het is altijd "toevallig" een kickboxer of een ander type hobbymepper en die hobbymeppers zijn altijd "lieve rustige kerels". . Voor wat zo'n karakterisering waard is in die wereld.
Ik denk altijd: als je dan zo lief, aardig en rustig bent, waarom doe je dan aan kickboxen en niet aan midgetgolf?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_70713983
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:11 schreef Ringo het volgende:
Het is altijd "toevallig" een kickboxer of een ander type hobbymepper en die hobbymeppers zijn altijd "lieve rustige kerels". . Voor wat zo'n karakterisering waard is in die wereld.
Ik denk altijd: als je dan zo lief, aardig en rustig bent, waarom doe je dan aan kickboxen en niet aan midgetgolf?
Midgetgolf
pi_70714023
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Parool
Wat een teringzooi daar zeg.
pi_70714062
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Midgetgolf
Daar ben ik echt vet goed in al zeg ik het zelf.
pi_70714072
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Parool
Schoonvegen dat Leidseplein dus. Te beginnen met irritante taxichauffeurs en dronkaards. Ik denk dat dan 75% van de problemen al is opgelost.
  maandag 6 juli 2009 @ 20:16:07 #274
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_70714115
Bla bla bla bla ....
Al krijgt hij een nieuwe Audi A8 ,een kniebuiging van Cohen en een ruime schadeloosstelling voor de ritten die hij tijdens zijn arrest niet heeft kunnen maken ......
We tikken rustig door achter ons toetsenbord ,schreeuwen wat in Caps Lock en ondertussen word je dochter verkracht door z',n typ.
Moet toch kunnen,in parijs halen zulke berichten de krant geeneens meer ,en hier worden ze er door de burgemeester van bv. Gouda uitgehouden.
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_70714173
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:16 schreef waterkip het volgende:
Bla bla bla bla ....
Al krijgt hij een nieuwe Audi A8 ,een kniebuiging van Cohen en een ruime schadeloosstelling voor de ritten die hij tijdens zijn arrest niet heeft kunnen maken ......
We tikken rustig door achter ons toetsenbord ,schreeuwen wat in Caps Lock en ondertussen word je dochter verkracht door z',n typ.
Moet toch kunnen,in parijs halen zulke berichten de krant geeneens meer ,en hier worden ze er door de burgemeester van bv. Gouda uitgehouden.
Ja moet ik je wel gelijk in geven, iedereen spreekt schande van dit soort dingen en er gebeurd verder niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')