Misschien niet neequote:Op maandag 29 juni 2009 21:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet echt handig in zon topic, op zon heet moment, sorry dat ik het zeg.Maar okay, thx voor uitleggen
Nope gooi het maar over de schutting bij [MIS] kunnen ze daar ook weer eens lachen.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:43 schreef SCH het volgende:
Wat is het nut van dat topic? Gaan we over ieder crimineel voorval een topic openen? Volgens mij moet je zulke losse berichten helemaal niet in NWS willen.
Idd ze moeten maar gaan miepen op de [FP], daar valt het wellicht iets minder op.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:52 schreef gelly het volgende:
Maar goed, het zou iig fijn zijn als crew hun xenofobe gewauwel niet op het forum tentoonspreidt.
Wat ben jij een verschrikkelijke huilie zeg tering hequote:Op maandag 29 juni 2009 21:52 schreef gelly het volgende:
Maar goed, het zou iig fijn zijn als crew hun xenofobe gewauwel niet op het forum tentoonspreidt.
Volgens mij is post editten automatisch note.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:09 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Frutsel heeft gedaan met die mod, hem een note geven of een PM sturen?
Nee hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij is post editten automatisch note.
stop daar eens mee! Sjonge jonge..quote:Op maandag 29 juni 2009 22:03 schreef Slappy het volgende:
[..]
Wat ben jij een verschrikkelijke huilie zeg tering he
Wie weet beide, niets anders als wat ik normaal ook doe.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:09 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Frutsel heeft gedaan met die mod, hem een note geven of een PM sturen?
Nope dat gaat niet automatisch.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij is post editten automatisch note.
Maakt dat wat uit?quote:
Van Gellie zelf dus hij moet niet zo janken hij doet zelf ook meequote:De jongen komt waarschijnlijk uit een zwaar-christelijk milieu en nu lees je wel vaker dat mensen die in een dergelijke omgeving zijn opgegroeid op latere leeftijd seksueel nogal gefrustreerd raken. Wordt het niet eens tijd dergelijke regio's kennis te laten maken met de 21e eeuw ?
Wat is nou je punt dan?quote:
sommige crew is gewoon xenofoob, Sp3c bijvoorbeeld... ikzelf ook, maar vooral Paddyquote:Op maandag 29 juni 2009 22:37 schreef Slappy het volgende:
Nou ik bedoel het is wel goed van hem dat ie op die ene post wijst (weet niet welke)maar om de crew nou xenofobe te noemen ??????Misschien moeten ze Meki en Stefanp maar mods worden.
Waar ik van opkijk zijn termen als 'bergrif apen'.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:47 schreef Meh7 het volgende:
Hormoonbom gesignaleerd:
[..]
Aanzetten tot geweld is niet alleen onwenselijk maar tevens strafbaar:
[..]
Het zou fijn zijn als het gemeld wordt bij een FA en niet bij een edit blijft.
Volgens mij vindt hij dat best normaal, zijn laatste post:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar ik van opkijk zijn termen als 'bergrif apen'.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:20 schreef Matteüs het volgende:
Wel als die apen een halve fles gebruiken. Dan probeer je iets te verbergen.
Ben je nog te weinig geïntegreerd dat je dit niet begrijpt?
StefanP? Leeft die nog?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:37 schreef Slappy het volgende:
de crew xenofobe ??????Misschien moeten ze Meki en Stefanp maar mods worden.
Check eens bij [WFL] en wellicht onder een andere naam.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
StefanP? Leeft die nog?
Geef maar gewoon z'n kloonnaam dan, dan kan ik 'm ontwijkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Check eens bij [WFL] en wellicht onder een andere naam.
Oh is hij dat Stormfrontadeptje?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Check eens bij [WFL] en wellicht onder een andere naam.
Er zijn een paar bans gevallen. Ben wel blij dat Fok zijn grenzen heeft.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij dat best normaal, zijn laatste post:
[..]
Alleen jammer dat ze het gezuig van trollertje Meh wel accepteren. Schijnheil dat ie is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn een paar bans gevallen. Ben wel blij dat Fok zijn grenzen heeft.
Heb ik het weer gedaan? Hier nog zo een die genocide zit toe te juichen:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:33 schreef cheqy het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze het gezuig van trollertje Meh wel accepteren. Schijnheil dat ie is.
Ook mijn schuld?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:36 schreef Henk-B het volgende:
Hoop ook echt dat deze kankermarokkanen AIDS krijgen en sterven.
Criminele Marokkanen is een PLEONASME!!!!!!
Vind het zo leuk, ze verzieken het voor zich zelf!!
Heerlijk. Nog even en we zijn van ze verlost.
Genocide FTW!!!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:36 schreef Henk-B het volgende:
Hoop ook echt dat deze kankermarokkanen AIDS krijgen en sterven.
Criminele Marokkanen is een PLEONASME!!!!!!
Vind het zo leuk, ze verzieken het voor zich zelf!!
Heerlijk. Nog even en we zijn van ze verlost.
Genocide FTW!!!
Dank jequote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:24 schreef Hukkie het volgende:
Dubbeltopic
Piloot ontruimt toestel en vliegt leeg weg
Piloot ontruimt Tokkie vliegtuig van Arke Fly
Ik zie er niets haatzaaierig in, en ook niks radicaals.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:47 schreef Slappy het volgende:
Zeer triest van die haat zaaier/radicale tong Groot feest op de Comoren.
Meki is niet online ezelquote:Zo'n groot feest is het niet.
153 doden en 1 overlevende. Vette party
Heb ergens gemist dat het een aanslag is geweest?quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:10 schreef Slappy het volgende:
Het aanslagen plegen forum is verderop.
[..]
Meki is niet online ezel
Spoor jij wel helemaal?quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:22 schreef Slappy het volgende:
Ga nu maar rouwen dat er 1 overlevende is
ja en jij reageert negen uur later.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:55 schreef Slappy het volgende:
Moet je bij
Bommenlegger zijn die is weer aan het trollen
Gek inderdaad, het is geen islamonderwerp.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:03 schreef isogram het volgende:
Wat doet dit topic in NWS?
Wat is de beste katholieke film aller tijden?
Goed punt! Is Fitna al gezegd?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:03 schreef isogram het volgende:
Wat doet dit topic in NWS?
Wat is de beste katholieke film aller tijden?
Ik gaf aan dat je moet klagen over het slotje in dit topic. Aangezien je een slotje kreeg voor je topic in dit forum, Nieuws (NWS). En dan open je in KLB een topic om 'zieltjes te winnen'. Geen idee of dat ook de insteek was, maar je topic in KLB gaat hem iig niet worden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:59 schreef Fockker het volgende:
Aan Biogarde, linksdraaiende yogurt.
Wat denk jij nou wel, afgekeurde cybercop
FOK is een links bolwerk!
Ik ga helemaal niet om uitleg vragen.Ga jij lekker verder met je linkse hobbies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |