Misschien niet neequote:Op maandag 29 juni 2009 21:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet echt handig in zon topic, op zon heet moment, sorry dat ik het zeg.Maar okay, thx voor uitleggen
Nope gooi het maar over de schutting bij [MIS] kunnen ze daar ook weer eens lachen.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:43 schreef SCH het volgende:
Wat is het nut van dat topic? Gaan we over ieder crimineel voorval een topic openen? Volgens mij moet je zulke losse berichten helemaal niet in NWS willen.
Idd ze moeten maar gaan miepen op de [FP], daar valt het wellicht iets minder op.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:52 schreef gelly het volgende:
Maar goed, het zou iig fijn zijn als crew hun xenofobe gewauwel niet op het forum tentoonspreidt.
Wat ben jij een verschrikkelijke huilie zeg tering hequote:Op maandag 29 juni 2009 21:52 schreef gelly het volgende:
Maar goed, het zou iig fijn zijn als crew hun xenofobe gewauwel niet op het forum tentoonspreidt.
Volgens mij is post editten automatisch note.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:09 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Frutsel heeft gedaan met die mod, hem een note geven of een PM sturen?
Nee hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij is post editten automatisch note.
stop daar eens mee! Sjonge jonge..quote:Op maandag 29 juni 2009 22:03 schreef Slappy het volgende:
[..]
Wat ben jij een verschrikkelijke huilie zeg tering he
Wie weet beide, niets anders als wat ik normaal ook doe.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:09 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Frutsel heeft gedaan met die mod, hem een note geven of een PM sturen?
Nope dat gaat niet automatisch.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij is post editten automatisch note.
Maakt dat wat uit?quote:
Van Gellie zelf dus hij moet niet zo janken hij doet zelf ook meequote:De jongen komt waarschijnlijk uit een zwaar-christelijk milieu en nu lees je wel vaker dat mensen die in een dergelijke omgeving zijn opgegroeid op latere leeftijd seksueel nogal gefrustreerd raken. Wordt het niet eens tijd dergelijke regio's kennis te laten maken met de 21e eeuw ?
Wat is nou je punt dan?quote:
sommige crew is gewoon xenofoob, Sp3c bijvoorbeeld... ikzelf ook, maar vooral Paddyquote:Op maandag 29 juni 2009 22:37 schreef Slappy het volgende:
Nou ik bedoel het is wel goed van hem dat ie op die ene post wijst (weet niet welke)maar om de crew nou xenofobe te noemen ??????Misschien moeten ze Meki en Stefanp maar mods worden.
Waar ik van opkijk zijn termen als 'bergrif apen'.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:47 schreef Meh7 het volgende:
Hormoonbom gesignaleerd:
[..]
Aanzetten tot geweld is niet alleen onwenselijk maar tevens strafbaar:
[..]
Het zou fijn zijn als het gemeld wordt bij een FA en niet bij een edit blijft.
Volgens mij vindt hij dat best normaal, zijn laatste post:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar ik van opkijk zijn termen als 'bergrif apen'.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:20 schreef Matteüs het volgende:
Wel als die apen een halve fles gebruiken. Dan probeer je iets te verbergen.
Ben je nog te weinig geïntegreerd dat je dit niet begrijpt?
StefanP? Leeft die nog?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:37 schreef Slappy het volgende:
de crew xenofobe ??????Misschien moeten ze Meki en Stefanp maar mods worden.
Check eens bij [WFL] en wellicht onder een andere naam.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
StefanP? Leeft die nog?
Geef maar gewoon z'n kloonnaam dan, dan kan ik 'm ontwijkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Check eens bij [WFL] en wellicht onder een andere naam.
Oh is hij dat Stormfrontadeptje?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Check eens bij [WFL] en wellicht onder een andere naam.
Er zijn een paar bans gevallen. Ben wel blij dat Fok zijn grenzen heeft.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij dat best normaal, zijn laatste post:
[..]
Alleen jammer dat ze het gezuig van trollertje Meh wel accepteren. Schijnheil dat ie is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn een paar bans gevallen. Ben wel blij dat Fok zijn grenzen heeft.
Heb ik het weer gedaan? Hier nog zo een die genocide zit toe te juichen:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:33 schreef cheqy het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze het gezuig van trollertje Meh wel accepteren. Schijnheil dat ie is.
Ook mijn schuld?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:36 schreef Henk-B het volgende:
Hoop ook echt dat deze kankermarokkanen AIDS krijgen en sterven.
Criminele Marokkanen is een PLEONASME!!!!!!
Vind het zo leuk, ze verzieken het voor zich zelf!!
Heerlijk. Nog even en we zijn van ze verlost.
Genocide FTW!!!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:36 schreef Henk-B het volgende:
Hoop ook echt dat deze kankermarokkanen AIDS krijgen en sterven.
Criminele Marokkanen is een PLEONASME!!!!!!
Vind het zo leuk, ze verzieken het voor zich zelf!!
Heerlijk. Nog even en we zijn van ze verlost.
Genocide FTW!!!
Dank jequote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:24 schreef Hukkie het volgende:
Dubbeltopic
Piloot ontruimt toestel en vliegt leeg weg
Piloot ontruimt Tokkie vliegtuig van Arke Fly
Ik zie er niets haatzaaierig in, en ook niks radicaals.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:47 schreef Slappy het volgende:
Zeer triest van die haat zaaier/radicale tong Groot feest op de Comoren.
Meki is niet online ezelquote:Zo'n groot feest is het niet.
153 doden en 1 overlevende. Vette party
Heb ergens gemist dat het een aanslag is geweest?quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:10 schreef Slappy het volgende:
Het aanslagen plegen forum is verderop.
[..]
Meki is niet online ezel
Spoor jij wel helemaal?quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:22 schreef Slappy het volgende:
Ga nu maar rouwen dat er 1 overlevende is
ja en jij reageert negen uur later.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:55 schreef Slappy het volgende:
Moet je bij
Bommenlegger zijn die is weer aan het trollen
Gek inderdaad, het is geen islamonderwerp.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:03 schreef isogram het volgende:
Wat doet dit topic in NWS?
Wat is de beste katholieke film aller tijden?
Goed punt! Is Fitna al gezegd?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:03 schreef isogram het volgende:
Wat doet dit topic in NWS?
Wat is de beste katholieke film aller tijden?
Ik gaf aan dat je moet klagen over het slotje in dit topic. Aangezien je een slotje kreeg voor je topic in dit forum, Nieuws (NWS). En dan open je in KLB een topic om 'zieltjes te winnen'. Geen idee of dat ook de insteek was, maar je topic in KLB gaat hem iig niet worden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:59 schreef Fockker het volgende:
Aan Biogarde, linksdraaiende yogurt.
Wat denk jij nou wel, afgekeurde cybercop
FOK is een links bolwerk!
Ik ga helemaal niet om uitleg vragen.Ga jij lekker verder met je linkse hobbies.
aangepastquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:50 schreef RedFever007 het volgende:
Rookverbod #48 - Waar De Kachel mag blijven roken
46 --> 48
Net op tijd voor het onweer geslotterdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:05 schreef isogram het volgende:
Moet deze niet dicht?
Rookverbod #48: hof spreekt café De Kachel vrij
Anders ga je even janken om niks zegquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:35 schreef thloreg het volgende:
Doe mij even een lol en haal de reacties van Swetsenegger en Tomasso
even weg die niks te maken hebben met mijn topic dan alleen te willen uitlokken
en wat ook met deze post van swetsenegger wordt bevestigd door het te crossposten
en een hetze te willen starten en mij post te laten ontsporen. Bedankt alvast.
Je linkt naar de usergeschiedenis?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:35 schreef thloreg het volgende:
Doe mij even een lol en haal de reacties van Swetsenegger en Tomasso
even weg die niks te maken hebben met mijn topic dan alleen te willen uitlokken
en wat ook met deze post van swetsenegger wordt bevestigd door het te crossposten
en een hetze te willen starten en mij post te laten ontsporen. Bedankt alvast.
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Tief alsjeblieft op Cherrymoon, ik heb je heel duidelijk gemaakt dat ik het vervelend vind dat er weer 10 actutaliteitenrubrieken hetzelfde berichten, dezelfde reportages te maken. Jij komt met een suffe herhalende opmerking over Noord Korea, die er niets mee te maken heeft.
Als je niet wilt lezen, of alles wilt verdraaien dan moet je dat zelf weten maar doe dat aub dan gewoon op je eigen doelgroepfora
Dat eerste zegt genoeg over jezelf. Dat tweede is gelogen. Dat derde klopt, doe ik ook!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:02 schreef Halcon het volgende:
Ik kan geen post ontdekken waar ik aan het schelden ben. Daarnaast heb ik geen perman. Check je feiten voor je schrijft.
Het eerste zegt dat jij uit je nek kletst, het tweede is een feit en het derde doe je niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat eerste zegt genoeg over jezelf. Dat tweede is gelogen. Dat derde klopt, doe ik ook!
Krijg ik nog antwoord op deze vraag? Ik ben geloof ik niet de enige die het wel gehad heeft met Lambiekje's BNW gespam en totale onwil of onkunde om serieus te discussiëren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:04 schreef Monolith het volgende:
Mag dat BNW geneuzel even achterweg blijven in deze topic?
Na heel veel overleg...bleek het geval gewoon NWS te zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Krijg ik nog antwoord op deze vraag? Ik ben geloof ik niet de enige die het wel gehad heeft met Lambiekje's BNW gespam en totale onwil of onkunde om serieus te discussiëren.
Ik snap wel dat je geen 'jacht mag maken op users', maar m.i. is er nu juist continu sprake van 'off-topic gaan' wanneer Lambiekje zich meldt in dit soort topics en weer vrolijk de wildste theorieën over van alles en nog wat begint te spuien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Na heel veel overleg...bleek het geval gewoon NWS te zijnTopic gaat dus niet weg, en Lambiekje dus ook niet. Ben zelfs blij dat er mensen zijn in dat topic die zijn BNW gedachten tegen kunnen spreken in het geval van de TT...als u begrijpt wat ik bedoel.
En ja, snap je punt heel goed. Beter dan je denkt. We kunnen alleen zorgen dat het ontopic gaat blijven. We mogen geen jacht op Lambiekje gaan maken om zijn .... visie , mening etc.
Brave new world, het subforum voor samenzwerinkjes, Bilderberg, NWO, etcetera.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:34 schreef SCH het volgende:
Wat is BNW?
Die wildste ideetjes heeft hij toch wel. Ja ergerlijk wanneer hij goede tegenargumenten negeert en zo weer verder brabbelt, maar ik weet dat er mensen meekijken met verstand van en heus wel ingrijpen door goede tegenargumenten te geven,quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je geen 'jacht mag maken op users', maar m.i. is er nu juist continu sprake van 'off-topic gaan' wanneer Lambiekje zich meldt in dit soort topics en weer vrolijk de wildste theorieën over van alles en nog wat begint te spuien.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus man, waarom verlaag je jezelf zo met die nazi praat.
Die vrijheid van meningsuiting waar je het over hebt, is natuurlijk belachelijk. Je snapt niets van wetgeving of je vindt dat die wetgeving niet voor moslims geldt. Maar goed, jij had in de jaren 30 wel raad geweten met de joden natuurlijk. Je behandelt moslims nu net zo.
Hij was deze uitspraken nog vergeten:quote:
Ik doe aan nazi taal mee??quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:08 schreef SCH het volgende:
Dat zijn allemaal nog milde uitspraken als je leest hoe er over die moord wordt gesproken.
Ach, ze had misschien niet dood gemoeten, was een beetje veel van het goede misschien. Maar ja, ze droeg immers wel zo'n niqaab. Jij doet er volop aan mee Clairvaux.
Als er nazitaal gebruikt wordt, dan wordt dat gewoon benoemd. Simpel zat.
Gewone moord. Hoe kwaadaardig kun en wil je zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:11 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Ik doe aan nazi taal mee??
Knap dat jij mijn posts zo leest.
Ik relativeer de ophef over een, trieste, maar wmb gewone moord. Niqaab of niet.
Ja, gewone moord door een malloot.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewone moord. Hoe kwaadaardig kun en wil je zijn
Een gewone moord lijkt het me niet te zijn, al zal een rechter daar over moeten oordelen natuurlijk, maar helemaal koosjer zijn jouw postings niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewone moord. Hoe kwaadaardig kun en wil je zijn
Kom op sp3c, haal die crap van deedeetee weg voordat we allemaal niet meer kunnen posten please.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:35 schreef sp3c het volgende:
de enige die nazitaal gebruikt ben jij SCH
die vonden het ook altijd leuk om mensen die het niet met ze eens waren voor de grootste schurken ter wereld uit te maken ...
Nee, dat zal best maar de manier waarop de moord op een zwangere vrouw gerelativeerd wordt en min of meer goed gepraat door zo'n deedeetee, zoiets heb ik zelfs op FOK! lang niet gelezen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een gewone moord lijkt het me niet te zijn, al zal een rechter daar over moeten oordelen natuurlijk, maar helemaal koosjer zijn jouw postings niet.
ik zie zo snel niet iets wat tegen de regels isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op sp3c, haal die crap van deedeetee weg voordat we allemaal niet meer kunnen posten please.
dat doe je helemaal nietquote:Ik benoem gewoon wat er gebeurt, wat klopt er volgens jou niet aan?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie zo snel niet iets wat tegen de regels is
Jij vindt toch al gauw dat er teveel ophef wordt gemaakt over dit soort zaken? Je punt kun je in deze ook best maken zonder gescheld.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat zal best maar de manier waarop de moord op een zwangere vrouw gerelativeerd wordt en min of meer goed gepraat door zo'n deedeetee, zoiets heb ik zelfs op FOK! lang niet gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |