Krijg ik nog antwoord op deze vraag? Ik ben geloof ik niet de enige die het wel gehad heeft met Lambiekje's BNW gespam en totale onwil of onkunde om serieus te discussiëren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:04 schreef Monolith het volgende:
Mag dat BNW geneuzel even achterweg blijven in deze topic?
Na heel veel overleg...bleek het geval gewoon NWS te zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Krijg ik nog antwoord op deze vraag? Ik ben geloof ik niet de enige die het wel gehad heeft met Lambiekje's BNW gespam en totale onwil of onkunde om serieus te discussiëren.
Ik snap wel dat je geen 'jacht mag maken op users', maar m.i. is er nu juist continu sprake van 'off-topic gaan' wanneer Lambiekje zich meldt in dit soort topics en weer vrolijk de wildste theorieën over van alles en nog wat begint te spuien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Na heel veel overleg...bleek het geval gewoon NWS te zijnTopic gaat dus niet weg, en Lambiekje dus ook niet. Ben zelfs blij dat er mensen zijn in dat topic die zijn BNW gedachten tegen kunnen spreken in het geval van de TT...als u begrijpt wat ik bedoel.
En ja, snap je punt heel goed. Beter dan je denkt. We kunnen alleen zorgen dat het ontopic gaat blijven. We mogen geen jacht op Lambiekje gaan maken om zijn .... visie , mening etc.
Brave new world, het subforum voor samenzwerinkjes, Bilderberg, NWO, etcetera.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:34 schreef SCH het volgende:
Wat is BNW?
Die wildste ideetjes heeft hij toch wel. Ja ergerlijk wanneer hij goede tegenargumenten negeert en zo weer verder brabbelt, maar ik weet dat er mensen meekijken met verstand van en heus wel ingrijpen door goede tegenargumenten te geven,quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je geen 'jacht mag maken op users', maar m.i. is er nu juist continu sprake van 'off-topic gaan' wanneer Lambiekje zich meldt in dit soort topics en weer vrolijk de wildste theorieën over van alles en nog wat begint te spuien.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus man, waarom verlaag je jezelf zo met die nazi praat.
Die vrijheid van meningsuiting waar je het over hebt, is natuurlijk belachelijk. Je snapt niets van wetgeving of je vindt dat die wetgeving niet voor moslims geldt. Maar goed, jij had in de jaren 30 wel raad geweten met de joden natuurlijk. Je behandelt moslims nu net zo.
Hij was deze uitspraken nog vergeten:quote:
Ik doe aan nazi taal mee??quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:08 schreef SCH het volgende:
Dat zijn allemaal nog milde uitspraken als je leest hoe er over die moord wordt gesproken.
Ach, ze had misschien niet dood gemoeten, was een beetje veel van het goede misschien. Maar ja, ze droeg immers wel zo'n niqaab. Jij doet er volop aan mee Clairvaux.
Als er nazitaal gebruikt wordt, dan wordt dat gewoon benoemd. Simpel zat.
Gewone moord. Hoe kwaadaardig kun en wil je zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:11 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Ik doe aan nazi taal mee??
Knap dat jij mijn posts zo leest.
Ik relativeer de ophef over een, trieste, maar wmb gewone moord. Niqaab of niet.
Ja, gewone moord door een malloot.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewone moord. Hoe kwaadaardig kun en wil je zijn
Een gewone moord lijkt het me niet te zijn, al zal een rechter daar over moeten oordelen natuurlijk, maar helemaal koosjer zijn jouw postings niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewone moord. Hoe kwaadaardig kun en wil je zijn
Kom op sp3c, haal die crap van deedeetee weg voordat we allemaal niet meer kunnen posten please.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:35 schreef sp3c het volgende:
de enige die nazitaal gebruikt ben jij SCH
die vonden het ook altijd leuk om mensen die het niet met ze eens waren voor de grootste schurken ter wereld uit te maken ...
Nee, dat zal best maar de manier waarop de moord op een zwangere vrouw gerelativeerd wordt en min of meer goed gepraat door zo'n deedeetee, zoiets heb ik zelfs op FOK! lang niet gelezen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een gewone moord lijkt het me niet te zijn, al zal een rechter daar over moeten oordelen natuurlijk, maar helemaal koosjer zijn jouw postings niet.
ik zie zo snel niet iets wat tegen de regels isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op sp3c, haal die crap van deedeetee weg voordat we allemaal niet meer kunnen posten please.
dat doe je helemaal nietquote:Ik benoem gewoon wat er gebeurt, wat klopt er volgens jou niet aan?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie zo snel niet iets wat tegen de regels is
Jij vindt toch al gauw dat er teveel ophef wordt gemaakt over dit soort zaken? Je punt kun je in deze ook best maken zonder gescheld.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat zal best maar de manier waarop de moord op een zwangere vrouw gerelativeerd wordt en min of meer goed gepraat door zo'n deedeetee, zoiets heb ik zelfs op FOK! lang niet gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |