abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juli 2009 @ 20:21:23 #151
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_70714328
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Alsof Obama wat te vertellen heeft. Israel is de baas. Als puntje bij paaltje komt, dient Obama zich ook gewoon naar de wensen van Israel te schikken.

Geheel terecht overigens!

ISRAEL
Heb ik iets gemist, waren de Amerikaanse verkiezingen alleen in Israël dan?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_70714402
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:16 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

ORLY?

Hm. Maar denk jij dat de president denkt dat Allah het land wel zal redden? Werkelijk?

(Ohja, had Bush niet met God gepraat, betreffende die oorlog tegen Irak?)
Je legt verbanden die er niet zijn. Als je de radicale islam vanuit een typisch Europees dedain gaat bagatelliseren, zul je nooit voldoende inzicht in die wereld krijgen om er een fatsoenlijke discussie over te kunnen voeren.

Bush liet zich inspireren door het christendom (zoals zoveel democraten), maar claimde niet in naam van god te spreken.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_70714587
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:21 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

JIj weet ook wel dat Israel prima zelf kan bepalen of het wel of niet Iran aanvalt. Daar hebben ze Barakje niet voor nodig.
  maandag 6 juli 2009 @ 20:27:06 #154
154880 Bolter
Awesomeness
pi_70714591
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:21 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet geheel waar, maar lees je toch maar eens in m.b.t. de Joodse lobby.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  maandag 6 juli 2009 @ 20:27:27 #155
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_70714605
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:23 schreef cultheld het volgende:

Bush liet zich inspireren door het christendom (zoals zoveel democraten), maar claimde niet in naam van god te spreken.
quote:
Abu Mazen, Palestinian Prime Minister, and Nabil Shaath, his Foreign Minister, describe their first meeting with President Bush in June 2003.

Nabil Shaath says: "President Bush said to all of us: 'I'm driven with a mission from God. God would tell me, "George, go and fight those terrorists in Afghanistan." And I did, and then God would tell me, "George, go and end the tyranny in Iraq …" And I did. And now, again, I feel God's words coming to me, "Go get the Palestinians their state and get the Israelis their security, and get peace in the Middle East." And by God I'm gonna do it.'"

Abu Mazen was at the same meeting and recounts how President Bush told him: "I have a moral and religious obligation. So I will get you a Palestinian state."
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 6 juli 2009 @ 20:28:34 #156
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_70714664
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

JIj weet ook wel dat Israel prima zelf kan bepalen of het wel of niet Iran aanvalt. Daar hebben ze Barakje niet voor nodig.
Tuurlijk kunnen ze dat zelf. Moeten ze alleen niet rekenen op steun mocht het verkeerd uitpakken.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_70714714
quote:

[..]

JIj weet ook wel dat Israel prima zelf kan bepalen of het wel of niet Iran aanvalt.
Natuurlijk kunnen ze dat zelf bepalen. En ze zullen dan zelf de gevolgen dragen van een nucleair Iran dat misschien wel eens uit kan zijn op wraak, samen met eventuele bondgenoten, de komende dertig jaar, zonder dat de rest van de wereld het wat boeit, aangezien Israël het conflict begonnen is, dat kunnen ze immers zelf bepalen.
pi_70714767
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:28 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Tuurlijk kunnen ze dat zelf. Moeten ze alleen niet rekenen op steun mocht het verkeerd uitpakken.
1. Het pakt niet verkeerd uit.
2. Mocht het onverhoopt toch verkeerd uitpakken, dan steekt de VS wel een helpende hand toe.
  maandag 6 juli 2009 @ 20:31:16 #159
248844 Bowlingbal
pi_70714770
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:23 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je legt verbanden die er niet zijn. Als je de radicale islam vanuit een typisch Europees dedain gaat bagatelliseren, zul je nooit voldoende inzicht in die wereld krijgen om er een fatsoenlijke discussie over te kunnen voeren.
De radicale Islam . Ja, ik bagatelliseer het. Het gaat om de persoon Ahmedinejad en Khomeini, niet een religie waar meer dan een miljard mensen in geloven. Een verband leggen tussen die religie en die 2 personen is eerder een verband wat er niet is.
quote:
Wat is dit dan?
George Bush: 'God told me to end the tyranny in Iraq'
http://www.guardian.co.uk/world/2005/oct/07/iraq.usa
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  maandag 6 juli 2009 @ 20:32:27 #160
248844 Bowlingbal
pi_70714824
quote:

[..]

Wat bazel je? Daar had je het helemaal niet over?
- Donald Love
pi_70714825
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:29 schreef Monidique het volgende:

[..]

Natuurlijk kunnen ze dat zelf bepalen. En ze zullen dan zelf de gevolgen dragen van een nucleair Iran dat misschien wel eens uit kan zijn op wraak, samen met eventuele bondgenoten, de komende dertig jaar, zonder dat de rest van de wereld het wat boeit, aangezien Israël het conflict begonnen is, dat kunnen ze immers zelf bepalen.
De VS helpt Israel toch wel als puntje bij paaltje komt. Ik denk dat Iran na de Israelische behandeling weinig meer te willen heeft. Bondgenoten zullen ook wel inzien dat ze beter hun gemak kunnen houden. Het is of je mond houden of naar het stenen tijdperk gebombardeerd worden. Ik denk dat ze kiezen voor de eerste optie, al zal Israel niet wakker liggen van een keuze voor de 2e optie.
pi_70714849
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:32 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Wat bazel je? Daar had je het helemaal niet over?
Jawel.
pi_70714890
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:31 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

De radicale Islam . Ja, ik bagatelliseer het. Het gaat om de persoon Ahmedinejad en Khomeini, niet een religie waar meer dan een miljard mensen in geloven. Een verband leggen tussen die religie en die 2 personen is eerder een verband wat er niet is.
[..]

Wat is dit dan?
George Bush: 'God told me to end the tyranny in Iraq'
http://www.guardian.co.uk/world/2005/oct/07/iraq.usa
Ik heb het niet over de religie van een miljard personen. Leg je toch weer een verband dat er niet is.

Oke, dan heeft Bush op persoonlijke titel onzin verkocht; het is echter geen officiële Amerikaanse policy .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 6 juli 2009 @ 20:34:15 #164
248844 Bowlingbal
pi_70714906
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jawel.
Nee, je had het erover alsof de US terecht een volgzaam iets van Israël zou zijn.
- Donald Love
  maandag 6 juli 2009 @ 20:35:09 #165
248844 Bowlingbal
pi_70714945
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de religie van een miljard personen. Leg je toch weer een verband dat er niet is.

Oke, dan heeft Bush op persoonlijke titel onzin verkocht; het is echter geen officiële Amerikaanse policy .
Waarom zeg je dan radicale Islam, als radicale Ahmedinejad en Khomeini voldoende is?
- Donald Love
pi_70714964
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:34 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Nee, je had het erover alsof de US terecht een volgzaam iets van Israël zou zijn.
US is een trouwe bondgenoot van Israel inderdaad.
  maandag 6 juli 2009 @ 20:36:24 #167
248844 Bowlingbal
pi_70715004
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:35 schreef Halcon het volgende:

[..]

US is een trouwe bondgenoot van Israel inderdaad.
Misschien moet ik je geheugen opfrissen.
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Alsof Obama wat te vertellen heeft. Israel is de baas. Als puntje bij paaltje komt, dient Obama zich ook gewoon naar de wensen van Israel te schikken.

Geheel terecht overigens!

ISRAEL
En toen kwam ik met de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Weet je nog?
- Donald Love
  maandag 6 juli 2009 @ 20:36:39 #168
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_70715012
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

De VS helpt Israel toch wel als puntje bij paaltje komt. Ik denk dat Iran na de Israelische behandeling weinig meer te willen heeft. Bondgenoten zullen ook wel inzien dat ze beter hun gemak kunnen houden. Het is of je mond houden of naar het stenen tijdperk gebombardeerd worden. Ik denk dat ze kiezen voor de eerste optie, al zal Israel niet wakker liggen van een keuze voor de 2e optie.
Fijne dictatuur ben jij fan van zeg. Bek houden, doe wat wij willen en zeggen of ga letterlijk dood.
pi_70715239
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:35 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Waarom zeg je dan radicale Islam, als radicale Ahmedinejad en Khomeini voldoende is?
Omdat Iran een theocratie is, die gestoeld is op de radicale interpretatie van de sji'itische islam.
pi_70715243
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:36 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Misschien moet ik je geheugen opfrissen.
[..]

En toen kwam ik met de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Weet je nog?
Obama kan wel praatjes hebben, maar als puntje bij paaltje komt dient hij Israel gewoon te steunen en dat zal hij ook doen.
pi_70715279
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:36 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Fijne dictatuur ben jij fan van zeg. Bek houden, doe wat wij willen en zeggen of ga letterlijk dood.
Ik vind het erg kort door de bocht om een staat die gebruik maakt van het recht om zich te verdedigen meteen af te schilderen als een dictatuur.
  maandag 6 juli 2009 @ 20:43:14 #172
248844 Bowlingbal
pi_70715328
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

Omdat Iran een theocratie is, die gestoeld is op de radicale interpretatie van de sji'itische islam.
Niet bepaald.

Khomeini heeft een hiërarchie aangebracht in de Islam, -welke voorheen niet bestond, in tegenstelling tot het Christendom, met zijn paus- en heeft zichzelf, heel erg Westers, 'paus' van het geloof aldaar gemaakt.

Het gaat dan dus helemaal niet zozeer om de Islam, maar om de hiërarchie van Khomeini en zijn sidekick Ahmedinejad. Het dan hebben over Islam legt juist verbanden die er niet zijn.
- Donald Love
  maandag 6 juli 2009 @ 20:43:40 #173
248844 Bowlingbal
pi_70715351
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

Obama kan wel praatjes hebben, maar als puntje bij paaltje komt dient hij Israel gewoon te steunen en dat zal hij ook doen.
Wat jij wil. Die periode is imo wel voorbij. En zeker sinds Israël net zoals diegene waar het tegen streed het oorlogsrecht met complete benen overschreed.
- Donald Love
pi_70715393
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:43 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Niet bepaald.

Khomeini heeft een hiërarchie aangebracht in de Islam, -welke voorheen niet bestond, in tegenstelling tot het Christendom, met zijn paus- en heeft zichzelf, heel erg Westers, 'paus' van het geloof aldaar gemaakt.

Het gaat dan dus helemaal niet zozeer om de Islam, maar om de hiërarchie van Khomeini en zijn sidekick Ahmedinejad. Het dan hebben over Islam legt juist verbanden die er niet zijn.
De radicale islam is er niet altijd geweest; ik zal de laatste zijn die dat beweert. Maar vandaag de dag is de radicale islam (in diverse vormen) er wel degelijk. Dat moet je niet d.m.v. semantische zijdiscussies onder het tapijt proberen te schuiven.
  maandag 6 juli 2009 @ 20:45:24 #175
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_70715424
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

Obama kan wel praatjes hebben, maar als puntje bij paaltje komt dient hij Israel gewoon te steunen
Want?
  maandag 6 juli 2009 @ 20:47:11 #176
248844 Bowlingbal
pi_70715480
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:44 schreef cultheld het volgende:

[..]

De radicale islam is er niet altijd geweest; ik zal de laatste zijn die dat beweert. Maar vandaag de dag is de radicale islam (in diverse vormen) er wel degelijk. Dat moet je niet d.m.v. semantische zijdiscussies onder het tapijt proberen te schuiven.
Het is geen semantische discussie. Khomeini heeft de Islam verwesterd, of Christelijker gemaakt. Een unieke Christelijke versie van de Islam dus. En behoorlijk succesvol vooralsnog in het behouden van macht. Die hiërarchie heeft imo echt niets te maken met religie, maar met de maker en de top van diezelfde hiërarchie: Khomeini.

Je zou hem de zelfbenoemde paus van Iran kunnen noemen. En ok, omdat jij het bent: de Islamitische paus van Iran, terwijl de Islam eigenlijk geen paus kent.
- Donald Love
  maandag 6 juli 2009 @ 21:52:15 #177
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_70718641
Als Israël Iran aanvalt gaat de VS zich er vroeg of laat toch wel mee bemoeien.
VS vindt het maar niks dat Iran kernwapens heeft.
pi_70719508
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:45 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Want?
Barakje is niet heel erg slim, maar zo dom is hij ook weer niet.
pi_70721359
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:31 schreef Halcon het volgende:

2. Mocht het onverhoopt toch verkeerd uitpakken, dan steekt de VS wel een helpende hand toe.
Ahha. Israël heeft Barakje helemaal niet nodig, tenzij het verkeerd gaat.

Goh.
  maandag 6 juli 2009 @ 22:56:00 #180
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_70721915
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:52 schreef Ixnay het volgende:
Als Israël Iran aanvalt gaat de VS zich er vroeg of laat toch wel mee bemoeien.
VS vindt het maar niks dat Iran kernwapens heeft.

Alleen heeft Iran die niet.
Israël wel. En chemische en biologische massavernietigingswapens. Maar da's niet erg, dat is Israel.
  maandag 6 juli 2009 @ 22:57:07 #181
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_70721970
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Barakje is niet heel erg slim, maar zo dom is hij ook weer niet.
Het zou de wereld anders een stuk rustiger en veiliger maken zonder dat wanstaltige gedrocht van een kunstmatig neergeplempt land waar niemand op zat te wachten.
pi_70722073
quote:

[..]

in het midden oosten wonen bijna 350 miljoen mensen. in israel wonen er 6 miljoen.

als al deze mensen bijelkaar een scheet laten richting israel is het al gebeurd met de israeli. tis alleen luillig om het op die manier te doen.

maar ik geef je gelijk als je zegt laf dat ze het niet doen.
  maandag 6 juli 2009 @ 22:59:59 #183
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_70722091
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:57 schreef Dagonet het volgende:

kunstmatig neergeplempt land waar niemand op zat te wachten.
Denk dat de mensen die er wonen er erg mee in hun nopjes zijn.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_70722354
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:56 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Alleen heeft Iran die niet.
Israël wel. En chemische en biologische massavernietigingswapens. Maar da's niet erg, dat is Israel.
En ook zij kunnen er misbruik van maken.

Zie de fosforbommen in Libanon en Gaza.
  maandag 6 juli 2009 @ 23:12:34 #185
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_70722656
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:06 schreef IHVK het volgende:

[..]

En ook zij kunnen er misbruik van maken.

Hey, de Romeinen wisten al dat Joden een oorlogzuchtig volk waren.
pi_70722864
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:12 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Waarom start je niet meteen een pogrom?
pi_70722901
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:12 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ja?
Ik geloof niet zo in die generaliseringen.

Maar waar 'ze' (een deel van) mee bezig zijn is fout.
  maandag 6 juli 2009 @ 23:18:17 #188
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_70722920
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:17 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waarom start je niet meteen een pogrom?
Wat is er mis met historische feitjes?
  maandag 6 juli 2009 @ 23:21:12 #189
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_70723036
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:06 schreef IHVK het volgende:

Laten fosforbommen nou chemisch noch biologisch zijn
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_70723073
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:18 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wat is er mis met historische feitjes?
De manier waarop je het brengt is niet bepaald feitelijk te noemen. En bovendien is het een optelsom van anti-Joodse posts. Blijkbaar is niet alleen Israël een probleem voor je, maar zijn ook de Joden als bevolking dat.
  maandag 6 juli 2009 @ 23:28:40 #191
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_70723352
Israel is geen probleem voor me, ik vind de regering alleen discriminerend, theocratisch en rechtlijnig.
Ik heb al helemaal geen probleem met de gemiddelde jood die alleen maar z'n leven in rust wil leven zoals hij dat wil. Of dat nu in Tel Aviv, Antwerpen of Slochteren is. Waarom zou ik?

Ultra-orthodoxen vind ik eng en een bedreiging voor een stabiele wereld, ongeacht welk geloof ze aanhangen. Een land waar bussen worden aangevallen omdat vrouwen voorin mogen zitten is een land waar de orthodoxie is doorgeslagen.
pi_70723403
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:21 schreef ExTec het volgende:

[..]

Laten fosforbommen nou chemisch noch biologisch zijn
Nou ja alles is chemisch. het is maar welk etiket je erop plakt.
quote:
. Het is een zelfontbrandbare stof; bij contact branden huid en vlees weg. Bij contact met de huid reageert de stof met het water in de huid, waardoor zeer diepe en ernstige brandwonden ontstaan. (Het verbrandingsproduct is forsforpentoxide dat met vocht verder reageert tot fosforzuur.) Dit effect is vergelijkbaar met dat van napalm. Naast brandwonden kan de toxiciteit van witte fosfor ook schade aan belangrijke organen zoals lever, longen en hart veroorzaken. Fosforbranden kunnen niet met water geblust worden omdat de stof ook met water reageert, o.a. met de vorming van fosfine.
Dit gooien op een schoolplein vind ik nou niet bepaald normaal.
  maandag 6 juli 2009 @ 23:30:39 #193
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_70723440
Het is trouwens wel grappig dat mensen die hetzelfde uitsluitend over moslims zeggen zich beroepen op vrijheid van meningsuiting en dat mensen die dat over de staat israel zeggen zich altijd moeten verantwoorden.

Had ik hetzelfde gezegd in een ander topic en dan over moslims had cultheld geen woord gezegd.
pi_70723456
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:28 schreef Dagonet het volgende:
Israel is geen probleem voor me, ik vind de regering alleen discriminerend, theocratisch en rechtlijnig.
Ik heb al helemaal geen probleem met de gemiddelde jood die alleen maar z'n leven in rust wil leven zoals hij dat wil. Of dat nu in Tel Aviv, Antwerpen of Slochteren is. Waarom zou ik?

Ultra-orthodoxen vind ik eng en een bedreiging voor een stabiele wereld, ongeacht welk geloof ze aanhangen. Een land waar bussen worden aangevallen omdat vrouwen voorin mogen zitten is een land waar de orthodoxie is doorgeslagen.
Juist de ultra-orthodoxe Joden zijn bondgenoten van de Palestijnen, omdat zij tegen de staat Israël zijn.

Maar waarom postte je zonet nog dat het bommen mag regenen op Israël, als Israël besluit om Iran aan te vallen? Want dan heb je dus wel een probleem met de Israëlische bevolking, ook al zeg je dat het je puur om de Israëlische regering gaat..
pi_70723480
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:30 schreef Dagonet het volgende:
Het is trouwens wel grappig dat mensen die hetzelfde uitsluitend over moslims zeggen zich beroepen op vrijheid van meningsuiting en dat mensen die dat over de staat israel zeggen zich altijd moeten verantwoorden.

Had ik hetzelfde gezegd in een ander topic en dan over moslims had cultheld geen woord gezegd.
Want ik sta bekend om mijn aversie van moslims?
  maandag 6 juli 2009 @ 23:32:49 #196
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_70723532
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:30 schreef cultheld het volgende:

Maar waarom postte je zonet nog dat het bommen mag regenen op Israël, als Israël besluit om Iran aan te vallen? Want dan heb je dus wel een probleem met de Israëlische bevolking, ook al zeg je dat het je puur om de Israëlische regering gaat..
Omdat ik dat vind van elk land dat een oorlog begint.
pi_70723605
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:31 schreef cultheld het volgende:

[..]

Want ik sta bekend om mijn aversie van moslims?
pi_70723638
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:32 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Omdat ik dat vind van elk land dat een oorlog begint.
Dus je had in de jaren '60 Egypte, Syrië en Jordanië platgebombardeerd willen zien worden? En Engeland en Amerika mogen van jou ook bommen koppen, omdat ze in Irak en Afghanistan hebben huisgehouden? Rotterdam ook nog maar even bombarderen vanwege de politionele acties in Indonesië? Ik erger me aan selectieve verontwaardiging.
pi_70723672
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Smilies bewijzen niets, links naar vermeende anti-islamitische posts van mij wel.
pi_70723720
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dus je had in de jaren '60 Egypte, Syrië en Jordanië platgebombardeerd willen zien worden? En Engeland en Amerika mogen van jou ook bommen koppen, omdat ze in Irak en Afghanistan hebben huisgehouden? Rotterdam ook nog maar even bombarderen vanwege de politionele acties in Indonesië? Ik erger me aan selectieve verontwaardiging.
Ben ik met je eens. Was een domme opmerking van Dagonet. Beschaving is nou juist dat je niet dezelfde fouten maakt als je tegenstander.

Voor de rest vind ik het betoog van Dagonet wel slimme punten bevatten. Vooral de fundamentele discussie over het bestaansrecht van de staat Israel op die plek. En de opmerking over de orthodoxe joden. Voor hun standpunten en overtuigingen is veel te weinig aandacht, dat begrijp ik nooit zo goed. Waarom worden orthodoxe moslims wel als maatgevend gezien en orthodoxe joden als een rariteit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')