Tot op heden hebben ze het altijd alleen gedaan, uiteraard met wapenleveranties en geldelijke steunquote:Op maandag 6 juli 2009 18:41 schreef Dagonet het volgende:
Zolang Amerika zich dan ook niet ermee gaat bemoeien als Iran Tel Aviv opblaast als tegenaanval.
Als Israël mans genoeg is om in hun eentje een oorlog te beginnen moeten ze tenslotte ook mans genoeg zijn om het in hun eentje af te ronden.
Als Iran daartoe in staat was, zou dat allang zijn gebeurd.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:41 schreef Dagonet het volgende:
Zolang Amerika zich dan ook niet ermee gaat bemoeien als Iran Tel Aviv opblaast als tegenaanval.
Als Israël mans genoeg is om in hun eentje een oorlog te beginnen moeten ze tenslotte ook mans genoeg zijn om het in hun eentje af te ronden.
Ik las gisteren dat wij daar ook aan meedoen door een uitzonderingspositie voor Israël op Schiphol Oost zodat er wapens voor ze doorgevoerd kunnen worden vanuit de Verenigde Staten.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:46 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Tot op heden hebben ze het altijd alleen gedaan, uiteraard met wapenleveranties en geldelijke steun
van de US. Daar is niets mis mee.
En tegen Libanon hadden ze het al moeilijk genoeg en heeft hun meer gekost dan opgeleverd. Laat staan wanneer ze tegen Iran beginnen.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:46 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Tot op heden hebben ze het altijd alleen gedaan, uiteraard met wapenleveranties en geldelijke steun
van de US. Daar is niets mis mee.
En terecht !!!quote:Op maandag 6 juli 2009 18:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat wij daar ook aan meedoen door een uitzonderingspositie voor Israël op Schiphol Oost zodat er wapens voor ze doorgevoerd kunnen worden vanuit de Verenigde Staten.
Gevonden. Laatste alinea:
http://www.sp.nl/standpun(...)al_en_palestina.html
Bull, want wanneer zij Israël aanvallen weten ze zeker dat ze de halve wereld over hun heenkrijgen. Als Israel echter begint is het een ander geval, dan zijn de joden de agressor. De ayatollahs zijn niet suïcidaal.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Iran daartoe in staat was, zou dat allang zijn gebeurd.
Hier spreekt een kenner. Israël die écht continu coalities probeert te vormenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:53 schreef Picchia het volgende:
Ik hoop dat wij niet bij nog een foute oorlog betrokken hoeven te worden, want ze zullen ongetwijfeld weer een coalitie willen vormen als het niet enkel bij bombardementen blijft.
Als Israël een oorlog begint dan verdienen ze alle bommen die ze kunnen koppen.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:53 schreef Picchia het volgende:
Ik hoop dat wij niet bij nog een foute oorlog betrokken hoeven te worden, want ze zullen ongetwijfeld weer een coalitie willen vormen als het niet enkel bij bombardementen blijft.
Godsdienstwaanzinnigen die bereid zijn om te sterven voor hun heilige zaak.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bull, want wanneer zij Israël aanvallen weten ze zeker dat ze de halve wereld over hun heenkrijgen. Als Israel echter begint is het een ander geval, dan zijn de joden de agressor. De ayatollahs zijn niet suïcidaal.
Ja, tof, ongecontroleerde militaire leveringen aan een land dat geen enkel verdrag over massavernietigingswapens heeft getekend of geratificeerd.quote:
Oorlog kost mi altijd meer dan het opleverd.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En tegen Libanon hadden ze het al moeilijk genoeg en heeft hun meer gekost dan opgeleverd. Laat staan wanneer ze tegen Iran beginnen.
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind het ergerlijk dat Nederland inzake Israël dwarsligt in Europa. En ik hoop dat Verhagen een ander baantje heeft tegen de tijd dat Israël weer eens als een agressor tekeer gaat.quote:
Onzin, dat zijn hooguit hun pionnen maar zijzelf echt niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Godsdienstwaanzinnigen die bereid zijn om te sterven voor hun heilige zaak.
Zou ik ook niet doen als de meeste van mijn buuren mongolen zijn die je de zee in willen drijvenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, tof, ongecontroleerde militaire leveringen aan een land dat geen enkel verdrag over massavernietigingswapens heeft getekend of geratificeerd.
Misschien op persoonlijk niveau niet, maar beleidsmatig beslist wel.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Onzin, dat zijn hooguit hun pionnen maar zijzelf echt niet.
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou ik ook niet doen als de meeste van mijn buuren mongolen zijn die je de zee in willen drijven
Hoezo, het zijn juist overlevers met een oog op de toekomst. Als ze beleisdmatig suicidaal waren hadden ze wel veel meer landen om zich heen binnengevallen om de grote islamitische republiek te bewerkstelligen, genoeg buurlanden die ze met gemak zouden kunnen overnemen.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Misschien op persoonlijk niveau niet, maar beleidsmatig beslist wel.
Ze hebben in hun beleid opgenomen dat Israël vernietigd moet worden.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoezo, het zijn juist overlevers met een oog op de toekomst. Als ze beleisdmatig suicidaal waren hadden ze wel veel meer landen om zich heen binnengevallen om de grote islamitische republiek te bewerkstelligen, genoeg buurlanden die ze met gemak zouden kunnen overnemen.
Ware het niet dat de wereld expansionisme zwaar afkeurt tegenwoordig.
Beslist niet. Hun beleid is gericht op overleving en stabiliteit, niet op waanzinnige, suïcidale jihad, met als overtuiging dat God ze wel helpt tegen de ongelovigen. Dit alles blijkt uit de realiteit.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Misschien op persoonlijk niveau niet, maar beleidsmatig beslist wel.
Maar het is wel erg lekker als jij ze wel hebt en je vijand nietquote:Op maandag 6 juli 2009 19:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er is geen enkel excuus voor het gebruik van massavernietigingswapens. Nooit. Ze hebben ze ook niet nodig gehad én ze zijn bondgenoten met minstens 3 van de 5 landen die wel kernwapens mogen hebben.
Oh, bron, link, url?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ze hebben in hun beleid opgenomen dat Israël vernietigd moet worden.
Goh, dat denkt Noord Korea nou ook.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar het is wel erg lekker als jij ze wel hebt en je vijand niet
Klopt,quote:Op maandag 6 juli 2009 19:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Goh, dat denkt Noord Korea nou ook..
En zo dachten Pakistan en India ook.
Dus als Japan kernwapens ontwikkelt dan mag Noord Korea ze aanvallen? Dat is wat je zegt nu, Japan is de vijand van Noord Korea en verantwoordelijk voor een belachelijke slachting op het aziatische continent, niet te vertrouwen dus.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt,
daarom moet je voortaan ook voorkomen dat je vijand ze wel krijgt
http://en.wikipedia.org/wiki/Mahmoud_Ahmadinejad_and_Israelquote:
Dat mogen ze inderdaad. Heel misschien komt hun scud wel van de grond. Dat zou al een hele overwinning zijnquote:Op maandag 6 juli 2009 19:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dus als Japan kernwapens ontwikkelt dan mag Noord Korea ze aanvallen? Dat is wat je zegt nu, Japan is de vijand van Noord Korea en verantwoordelijk voor een belachelijke slachting op het aziatische continent, niet te vertrouwen dus.
Die waren gewoon Pro-Palestina.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die krijgen ze ook. Obama heet gelukkig geen Dries van Agt of Gretta Duisenberg.
Terwijl vele landen het moeilijker dan Palestina hebben, bemoeien zij zich prominent met Palestina. Waarom niet met Darfur (waar daadwerkelijk genocide is begaan)? Waarom niet met Noord-Korea? Waarom niet met Iran?quote:
De uitspraak van een politicus, zelfs van de president, wil nog niet zeggen dat het beleid is.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mahmoud_Ahmadinejad_and_Israel
http://www.refdag.nl/arti(...)ietiging+Israel.html
http://www.refdag.nl/arti(...)ietiging+Israel.html
mms://207.232.26.152/events/carmon.wma
Start eens een topic over Darfur en zie hoe onsuccesvol het is. Misschien hebben politici het wel over Darfur, maar niemand die er zin in heeft. De meerderheid geeft er namelijk geen donder om. Het is niet interessant, en het heeft geen enkele connectie met de meeste mensen.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Terwijl vele landen het moeilijker dan Palestina hebben, bemoeien zij zich prominent met Palestina. Waarom niet met Darfur (waar daadwerkelijk genocide is begaan)? Waarom niet met Noord-Korea? Waarom niet met Iran?
In Iran wel. Ahmadinejad treedt op in naam van de Ayatollah's. Als je die audiobron even had beluisterd, had je kunnen weten dat beleidsmakers in Iran een dagtaak hebben aan het (internationaal) demoniseren van Israël, met als uiteindelijke doel om Israël te vernietigen.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De uitspraak van een politicus, zelfs van de president, wil nog niet zeggen dat het beleid is.
Kosovo is ook gecreëerd door het Westen: geen haan die er naar kraait.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:50 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Start eens een topic over Darfur en zie hoe onsuccesvol het is. Misschien hebben politici het wel over Darfur, maar niemand die er zin in heeft. De meerderheid geeft er namelijk geen donder om. Het is niet interessant, en het heeft geen enkele connectie met de meeste mensen.
Israël is iets wat 'het Westen' gecreëerd heeft en gaat daarmee de meeste mensen in 'het Westen'wel degelijk aan.
Frankrijk heeft ook al eens met kernwapens gedreigd. Is dat dan voor Iran een legitieme reden om Frankrijk aan te vallen, of is het dan 'anders'?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De uitspraak van een politicus, zelfs van de president, wil nog niet zeggen dat het beleid is.
Hun uiteindelijke doel is de bevolking van Iran gefocussed te houden op externe vijanden in plaats van de problemen in eigen land en hun onderdrukking. Richt de aandacht op het gevaar dat Israel en Amerika en Irak voor Iran betekenen (al dan niet compleet denkbeeldig) en de bevolking is eerder geneigd een totalitair regime te accepteren.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
In Iran wel. Ahmadinejad treedt op in naam van de Ayatollah's. Als je die audiobron even had beluisterd, had je kunnen weten dat beleidsmakers in Iran een dagtaak hebben aan het (internationaal) demoniseren van Israël, met als uiteindelijke doel om Israël te vernietigen.
Omdat Nederland er haast geen connectie mee had. Als ik een geblondeerde politicus mag geloven heeft Nederland zelfs een Joods-Christelijke traditie. Lijkt me genoeg relatie met een land als Israël.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kosovo is ook gecreëerd door het Westen: geen haan die er naar kraait.
Nee, dat is niet anders aangezien ik zeg dat bedreiging geen reden is om aan te vallen.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:52 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Frankrijk heeft ook al eens met kernwapens gedreigd. Is dat dan voor Iran een legitieme reden om Frankrijk aan te vallen, of is het dan 'anders'?
Ik quote je wel, maar had het niet helemaal tegen jou. Ik bedoelde het meer als toevoeging op de discussie met users als cultheld.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, dat is niet anders aangezien ik zeg dat bedreiging geen reden is om aan te vallen.
Ze streven een radicale utopie na en radicale utopieën moorden op grote schaal. Iran wil Israël (en het liefst ook Amerika) vernietigen, al komt het ze zeker ook goed uit m.b.t. het afleiden van de aandacht van het binnenlandse beleid. Dat laat echter onverlet dat het ze menens is: Iran haat het Westen en zou, als het daar genoeg militaire slagkracht voor had, het Westen proberen te vernietigen.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hun uiteindelijke doel is de bevolking van Iran gefocussed te houden op externe vijanden in plaats van de problemen in eigen land en hun onderdrukking. Richt de aandacht op het gevaar dat Israel en Amerika en Irak voor Iran betekenen (al dan niet compleet denkbeeldig) en de bevolking is eerder geneigd een totalitair regime te accepteren.
Amerika heeft genoeg slagkracht om de wereld 10x te vernietigen.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ze streven een radicale utopie na en radicale utopieën moorden op grote schaal. Iran wil Israël (en het liefst ook Amerika) vernietigen, al komt het ze zeker ook goed uit m.b.t. het afleiden van de aandacht van het binnenlandse beleid. Dat laat echter onverlet dat het ze menens is: Iran haat het Westen en zou, als het daar genoeg militaire slagkracht voor had, het Westen proberen te vernietigen.
Ik denk dat je mijn post nog eens moet lezen. Het gaat niet zozeer om het hebben van de kernwapens an sich, maar meer om wat de intentie van Iran is: Israël vernietigen. Frankrijk dreigt met het gebruik van kernwapens tegen (ernstige vormen van) terreur, terwijl Iran streeft naar de vernietiging van Israël, al zou Israël een tweestatenoplossing ondertekenen (Iran is niet voor zo'n oplossing, maar wil Israël laten oplossen).quote:Op maandag 6 juli 2009 19:57 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik quote je wel, maar had het niet helemaal tegen jou. Ik bedoelde het meer als toevoeging op de discussie met users als cultheld.
Als het ene land dreigt met kernwapens is er blijkbaar niets aan de hand, maar als het andere land het doet, lijken sommige landen ineens het recht te hebben preventief aan te vallen. Erg krom.
Amerika wordt niet bestuurd door godsdienstwaanzinnigen die geloven dat Allah het verloop van de wereld al heeft bepaald.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:00 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Amerika heeft genoeg slagkracht om de wereld 10x te vernietigen.
Toch, doet het dat niet.
Waarom niet? Dat is gelijk je antwoord waarom Iran dat ook niet zal doen.
Alsof Obama wat te vertellen heeft. Israel is de baas. Als puntje bij paaltje komt, dient Obama zich ook gewoon naar de wensen van Israel te schikken.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:44 schreef remlof het volgende:
Hmm, vage uitspraak van Biden... Lijkt loodrecht op het beleid van Obama te staan.
ORLY?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Amerika wordt niet bestuurd door godsdienstwaanzinnigen die geloven dat Allah het verloop van de wereld al heeft bepaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |