Tot op heden hebben ze het altijd alleen gedaan, uiteraard met wapenleveranties en geldelijke steunquote:Op maandag 6 juli 2009 18:41 schreef Dagonet het volgende:
Zolang Amerika zich dan ook niet ermee gaat bemoeien als Iran Tel Aviv opblaast als tegenaanval.
Als Israël mans genoeg is om in hun eentje een oorlog te beginnen moeten ze tenslotte ook mans genoeg zijn om het in hun eentje af te ronden.
Als Iran daartoe in staat was, zou dat allang zijn gebeurd.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:41 schreef Dagonet het volgende:
Zolang Amerika zich dan ook niet ermee gaat bemoeien als Iran Tel Aviv opblaast als tegenaanval.
Als Israël mans genoeg is om in hun eentje een oorlog te beginnen moeten ze tenslotte ook mans genoeg zijn om het in hun eentje af te ronden.
Ik las gisteren dat wij daar ook aan meedoen door een uitzonderingspositie voor Israël op Schiphol Oost zodat er wapens voor ze doorgevoerd kunnen worden vanuit de Verenigde Staten.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:46 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Tot op heden hebben ze het altijd alleen gedaan, uiteraard met wapenleveranties en geldelijke steun
van de US. Daar is niets mis mee.
En tegen Libanon hadden ze het al moeilijk genoeg en heeft hun meer gekost dan opgeleverd. Laat staan wanneer ze tegen Iran beginnen.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:46 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Tot op heden hebben ze het altijd alleen gedaan, uiteraard met wapenleveranties en geldelijke steun
van de US. Daar is niets mis mee.
En terecht !!!quote:Op maandag 6 juli 2009 18:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat wij daar ook aan meedoen door een uitzonderingspositie voor Israël op Schiphol Oost zodat er wapens voor ze doorgevoerd kunnen worden vanuit de Verenigde Staten.
Gevonden. Laatste alinea:
http://www.sp.nl/standpun(...)al_en_palestina.html
Bull, want wanneer zij Israël aanvallen weten ze zeker dat ze de halve wereld over hun heenkrijgen. Als Israel echter begint is het een ander geval, dan zijn de joden de agressor. De ayatollahs zijn niet suïcidaal.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Iran daartoe in staat was, zou dat allang zijn gebeurd.
Hier spreekt een kenner. Israël die écht continu coalities probeert te vormenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:53 schreef Picchia het volgende:
Ik hoop dat wij niet bij nog een foute oorlog betrokken hoeven te worden, want ze zullen ongetwijfeld weer een coalitie willen vormen als het niet enkel bij bombardementen blijft.
Als Israël een oorlog begint dan verdienen ze alle bommen die ze kunnen koppen.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:53 schreef Picchia het volgende:
Ik hoop dat wij niet bij nog een foute oorlog betrokken hoeven te worden, want ze zullen ongetwijfeld weer een coalitie willen vormen als het niet enkel bij bombardementen blijft.
Godsdienstwaanzinnigen die bereid zijn om te sterven voor hun heilige zaak.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bull, want wanneer zij Israël aanvallen weten ze zeker dat ze de halve wereld over hun heenkrijgen. Als Israel echter begint is het een ander geval, dan zijn de joden de agressor. De ayatollahs zijn niet suïcidaal.
Ja, tof, ongecontroleerde militaire leveringen aan een land dat geen enkel verdrag over massavernietigingswapens heeft getekend of geratificeerd.quote:
Oorlog kost mi altijd meer dan het opleverd.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En tegen Libanon hadden ze het al moeilijk genoeg en heeft hun meer gekost dan opgeleverd. Laat staan wanneer ze tegen Iran beginnen.
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind het ergerlijk dat Nederland inzake Israël dwarsligt in Europa. En ik hoop dat Verhagen een ander baantje heeft tegen de tijd dat Israël weer eens als een agressor tekeer gaat.quote:
Onzin, dat zijn hooguit hun pionnen maar zijzelf echt niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Godsdienstwaanzinnigen die bereid zijn om te sterven voor hun heilige zaak.
Zou ik ook niet doen als de meeste van mijn buuren mongolen zijn die je de zee in willen drijvenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, tof, ongecontroleerde militaire leveringen aan een land dat geen enkel verdrag over massavernietigingswapens heeft getekend of geratificeerd.
Misschien op persoonlijk niveau niet, maar beleidsmatig beslist wel.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Onzin, dat zijn hooguit hun pionnen maar zijzelf echt niet.
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou ik ook niet doen als de meeste van mijn buuren mongolen zijn die je de zee in willen drijven
Hoezo, het zijn juist overlevers met een oog op de toekomst. Als ze beleisdmatig suicidaal waren hadden ze wel veel meer landen om zich heen binnengevallen om de grote islamitische republiek te bewerkstelligen, genoeg buurlanden die ze met gemak zouden kunnen overnemen.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Misschien op persoonlijk niveau niet, maar beleidsmatig beslist wel.
Ze hebben in hun beleid opgenomen dat Israël vernietigd moet worden.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoezo, het zijn juist overlevers met een oog op de toekomst. Als ze beleisdmatig suicidaal waren hadden ze wel veel meer landen om zich heen binnengevallen om de grote islamitische republiek te bewerkstelligen, genoeg buurlanden die ze met gemak zouden kunnen overnemen.
Ware het niet dat de wereld expansionisme zwaar afkeurt tegenwoordig.
Beslist niet. Hun beleid is gericht op overleving en stabiliteit, niet op waanzinnige, suïcidale jihad, met als overtuiging dat God ze wel helpt tegen de ongelovigen. Dit alles blijkt uit de realiteit.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Misschien op persoonlijk niveau niet, maar beleidsmatig beslist wel.
Maar het is wel erg lekker als jij ze wel hebt en je vijand nietquote:Op maandag 6 juli 2009 19:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er is geen enkel excuus voor het gebruik van massavernietigingswapens. Nooit. Ze hebben ze ook niet nodig gehad én ze zijn bondgenoten met minstens 3 van de 5 landen die wel kernwapens mogen hebben.
Oh, bron, link, url?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ze hebben in hun beleid opgenomen dat Israël vernietigd moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |