abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juli 2009 @ 17:02:16 #101
154880 Bolter
Awesomeness
pi_70706503
Heerlijk al die Obama-aanhangers die het nu ineens allemaal niet meer begrijpen, op de gebruikelijke Bush-sneer hier en daar .
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  maandag 6 juli 2009 @ 18:31:44 #102
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_70709811
Waarom niet even afwachten ivm demonstraties?
vind dit echt weer een jodenstreek
  maandag 6 juli 2009 @ 18:41:18 #103
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_70710175
Zolang Amerika zich dan ook niet ermee gaat bemoeien als Iran Tel Aviv opblaast als tegenaanval.

Als Israël mans genoeg is om in hun eentje een oorlog te beginnen moeten ze tenslotte ook mans genoeg zijn om het in hun eentje af te ronden.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_70710346
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:41 schreef Dagonet het volgende:
Zolang Amerika zich dan ook niet ermee gaat bemoeien als Iran Tel Aviv opblaast als tegenaanval.

Als Israël mans genoeg is om in hun eentje een oorlog te beginnen moeten ze tenslotte ook mans genoeg zijn om het in hun eentje af te ronden.
Tot op heden hebben ze het altijd alleen gedaan, uiteraard met wapenleveranties en geldelijke steun
van de US. Daar is niets mis mee.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_70710406
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:41 schreef Dagonet het volgende:

Als Iran daartoe in staat was, zou dat allang zijn gebeurd.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  † In Memoriam † maandag 6 juli 2009 @ 18:48:57 #106
137949 Disana
pi_70710446
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:46 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Tot op heden hebben ze het altijd alleen gedaan, uiteraard met wapenleveranties en geldelijke steun
Ik las gisteren dat wij daar ook aan meedoen door een uitzonderingspositie voor Israël op Schiphol Oost zodat er wapens voor ze doorgevoerd kunnen worden vanuit de Verenigde Staten.

Gevonden. Laatste alinea:

http://www.sp.nl/standpun(...)al_en_palestina.html
  maandag 6 juli 2009 @ 18:52:16 #107
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_70710590
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:46 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

En tegen Libanon hadden ze het al moeilijk genoeg en heeft hun meer gekost dan opgeleverd. Laat staan wanneer ze tegen Iran beginnen.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_70710652
Ik hoop dat wij niet bij nog een foute oorlog betrokken hoeven te worden, want ze zullen ongetwijfeld weer een coalitie willen vormen als het niet enkel bij bombardementen blijft.

Maar ik zie weinig gebeuren naast bombardementen, aangezien Iran bezetten nogal problematisch kan zijn.
pi_70710673
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:48 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik las gisteren dat wij daar ook aan meedoen door een uitzonderingspositie voor Israël op Schiphol Oost zodat er wapens voor ze doorgevoerd kunnen worden vanuit de Verenigde Staten.

Gevonden. Laatste alinea:

http://www.sp.nl/standpun(...)al_en_palestina.html
En terecht !!!
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 6 juli 2009 @ 18:53:55 #110
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_70710674
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

Als Iran daartoe in staat was, zou dat allang zijn gebeurd.
Bull, want wanneer zij Israël aanvallen weten ze zeker dat ze de halve wereld over hun heenkrijgen. Als Israel echter begint is het een ander geval, dan zijn de joden de agressor. De ayatollahs zijn niet suïcidaal.
  maandag 6 juli 2009 @ 18:54:26 #111
154880 Bolter
Awesomeness
pi_70710699
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:53 schreef Picchia het volgende:
Ik hoop dat wij niet bij nog een foute oorlog betrokken hoeven te worden, want ze zullen ongetwijfeld weer een coalitie willen vormen als het niet enkel bij bombardementen blijft.
Hier spreekt een kenner. Israël die écht continu coalities probeert te vormen .
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  maandag 6 juli 2009 @ 18:54:31 #112
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_70710705
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:53 schreef Picchia het volgende:
Als Israël een oorlog begint dan verdienen ze alle bommen die ze kunnen koppen.
pi_70710735
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:53 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Bull, want wanneer zij Israël aanvallen weten ze zeker dat ze de halve wereld over hun heenkrijgen. Als Israel echter begint is het een ander geval, dan zijn de joden de agressor. De ayatollahs zijn niet suïcidaal.
Godsdienstwaanzinnigen die bereid zijn om te sterven voor hun heilige zaak.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 6 juli 2009 @ 18:55:36 #114
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_70710743
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En terecht !!!
Ja, tof, ongecontroleerde militaire leveringen aan een land dat geen enkel verdrag over massavernietigingswapens heeft getekend of geratificeerd.
pi_70710748
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:52 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En tegen Libanon hadden ze het al moeilijk genoeg en heeft hun meer gekost dan opgeleverd. Laat staan wanneer ze tegen Iran beginnen.
Oorlog kost mi altijd meer dan het opleverd.
Als Israel zich niets gelegen zou laten aan de publieke opinie in het westen zouden ze
elke oorlog winnen en zouden er al lang geen Palestijnse gebieden meer bestaan.
Ze vechten al jaren met de handen op de rug gebonden.

Laten we hopen dat dat zo blijft.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  † In Memoriam † maandag 6 juli 2009 @ 18:56:03 #116
137949 Disana
pi_70710760
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En terecht !!!
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind het ergerlijk dat Nederland inzake Israël dwarsligt in Europa. En ik hoop dat Verhagen een ander baantje heeft tegen de tijd dat Israël weer eens als een agressor tekeer gaat.
  maandag 6 juli 2009 @ 18:56:05 #117
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_70710762
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

Godsdienstwaanzinnigen die bereid zijn om te sterven voor hun heilige zaak.
Onzin, dat zijn hooguit hun pionnen maar zijzelf echt niet.
pi_70710816
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:55 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ja, tof, ongecontroleerde militaire leveringen aan een land dat geen enkel verdrag over massavernietigingswapens heeft getekend of geratificeerd.
Zou ik ook niet doen als de meeste van mijn buuren mongolen zijn die je de zee in willen drijven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70710958
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:56 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Onzin, dat zijn hooguit hun pionnen maar zijzelf echt niet.
Misschien op persoonlijk niveau niet, maar beleidsmatig beslist wel.
  maandag 6 juli 2009 @ 19:00:55 #120
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_70710963
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Zou ik ook niet doen als de meeste van mijn buuren mongolen zijn die je de zee in willen drijven

Er is geen enkel excuus voor het gebruik van massavernietigingswapens. Nooit. Ze hebben ze ook niet nodig gehad én ze zijn bondgenoten met minstens 3 van de 5 landen die wel kernwapens mogen hebben.
  maandag 6 juli 2009 @ 19:02:49 #121
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_70711040
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoezo, het zijn juist overlevers met een oog op de toekomst. Als ze beleisdmatig suicidaal waren hadden ze wel veel meer landen om zich heen binnengevallen om de grote islamitische republiek te bewerkstelligen, genoeg buurlanden die ze met gemak zouden kunnen overnemen.
Ware het niet dat de wereld expansionisme zwaar afkeurt tegenwoordig.
pi_70711127
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:02 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Hoezo, het zijn juist overlevers met een oog op de toekomst. Als ze beleisdmatig suicidaal waren hadden ze wel veel meer landen om zich heen binnengevallen om de grote islamitische republiek te bewerkstelligen, genoeg buurlanden die ze met gemak zouden kunnen overnemen.
Ware het niet dat de wereld expansionisme zwaar afkeurt tegenwoordig.
Ze hebben in hun beleid opgenomen dat Israël vernietigd moet worden.
pi_70711158
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Beslist niet. Hun beleid is gericht op overleving en stabiliteit, niet op waanzinnige, suïcidale jihad, met als overtuiging dat God ze wel helpt tegen de ongelovigen. Dit alles blijkt uit de realiteit.
pi_70711195
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:00 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Er is geen enkel excuus voor het gebruik van massavernietigingswapens. Nooit. Ze hebben ze ook niet nodig gehad én ze zijn bondgenoten met minstens 3 van de 5 landen die wel kernwapens mogen hebben.
Maar het is wel erg lekker als jij ze wel hebt en je vijand niet
  maandag 6 juli 2009 @ 19:07:27 #125
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_70711209
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ze hebben in hun beleid opgenomen dat Israël vernietigd moet worden.
Oh, bron, link, url?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')