abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70494953
quote:
Een 17-jarige jongen uit Goes heeft bekend meerdere meisjes en vrouwen te hebben aangerand. Om hoeveel slachtoffers het precies gaat, is nog niet bekend. Dat meldde de politie maandag.

De politie kreeg in april vorig jaar de eerste aangiften binnen. De belager, die zich op de fiets verplaatste, opereerde vooral op het fietspad tussen de Zeeuwse dorpen ‘s-Heer Arendskerke en ‘s-Heer Hendrikskinderen en in de nabije omgeving daarvan.

Pogingen om de verdachte op heterdaad te betrappen, hadden geen succes. Toen onlangs weer meldingen binnenkwamen, hervatte de politie het posten. Afgelopen donderdag was het raak. De politie vermoedt dat lang niet alle slachtoffers aangifte hebben gedaan.
http://www.volkskrant.nl/(...)_bekent_aanrandingen

De jongen komt waarschijnlijk uit een zwaar-christelijk milieu en nu lees je wel vaker dat mensen die in een dergelijke omgeving zijn opgegroeid op latere leeftijd seksueel nogal gefrustreerd raken. Wordt het niet eens tijd dergelijke regio's kennis te laten maken met de 21e eeuw ?
pi_70495408
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:10 schreef gelly het volgende:

[..]

De jongen komt waarschijnlijk uit een zwaar-christelijk milieu ...
Ehh, ok, het is Zeeland, maar het is rijkelijk naïef zomaar te stellen dat deze persoonlijk waarschijnlijk uit een zwaar-christelijk milieu komt . Wil je een serieuze en normale discussie of gewoon domweg bashen? In het eerste geval zou ik met een wat betere OP komen, in het 2e geval ga ik snel weg .
Woei!
pi_70495494
Ik woon in Goes wie wilt mij aanraken?
Steam id : Kim the boss.
pi_70495557
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:22 schreef Karasta het volgende:
Ik woon in Goes wie wilt mij aanraken?
Ik denk eerder dat jij iemand wilt aanraken.

Gezien de OP.
pi_70495644
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:23 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat jij iemand wilt aanraken.

Gezien de OP.

Ik ben echt zo benieuwd wie deze mafkees nu is, in Goes kent iedereen elkaar bijna wel
Steam id : Kim the boss.
  maandag 29 juni 2009 @ 22:48:02 #6
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_70496672
Wat lijkt me dat kicken zeg, 16-jarige meisjes tussen de struiken te grazen nemen
Alleen heb ik er het lef niet voor
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  maandag 29 juni 2009 @ 22:55:23 #7
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_70497033
Wat een troll OP.

Maar goed, de dader verdient natuurlijk wel een paar schoppen voor zijn harses.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_70506417
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:10 schreef gelly het volgende:

[..]

De jongen komt waarschijnlijk uit een zwaar-christelijk milieu en nu lees je wel vaker dat mensen die in een dergelijke omgeving zijn opgegroeid op latere leeftijd seksueel nogal gefrustreerd raken. Wordt het niet eens tijd dergelijke regio's kennis te laten maken met de 21e eeuw ?
Of misschien Moslim of jehova
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 10:54:08 #9
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_70507684
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')