quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:26 schreef timmmmm het volgende:
Hou nou eens op mijn prachtige topic vol te baggeren
Probleem aangekaart, mod zit erop, klaar! Dit topic moet nog even mee, ja
Doe ik ook niet alleen op SCH zijn hypocriet gedraagquote:
NWS-SCh #8 : Met Poeschjesquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:10 schreef Slappy het volgende:
[..]
Doe ik ook niet alleen op SCH zijn hypocriet gedraag
Yep, heb ik uit betrouwbare bron.SCH kennende die elke gelegenheid aangrijpt om met beschuldigingen, leugens en bedrog een ander een ban aan te smeren die niet zijn mening deelt is heel gewoon.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:52 schreef qonmann het volgende:
[..]
Gaan users echt mailen naar iemand om een ban aan te vragen ?
Kan het me niet voorstellen.
Mijn vriendje Remlof? Die gozert die mij al zo vaak geband heeft?quote:Op woensdag 8 juli 2009 07:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En gaat het weer een beetje? Heb je je vriendje Remlof al gemaild voor een aantal bannetjes?
Hoe kom je er op?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Yep, heb ik uit betrouwbare bron.SCH kennende die elke gelegenheid aangrijpt om met beschuldigingen, leugens en bedrog een ander een ban aan te smeren die niet zijn mening deelt is heel gewoon.
Zelfs rioolratten hebben meer fatsoen in hun donder dan sommige users
Goed punt... wat maken jullie d'r weer een potje van. Slot dus maar. Oude kick kan tegenwoordig ook niet meer.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:49 schreef buachaille het volgende:
Graag even een kakkerlak dooddrukken: Joodse jongen doodgemarteld door Bende van de Barbaren
SCH..... die heb ik nooit een ban aangesmeerd. Wie is die gozertquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn vriendje Remlof? Die gozert die mij al zo vaak geband heeft?![]()
![]()
NWS is toch iets heel anders als TTK?quote:Op zondag 12 juli 2009 11:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Simon Vinkenoog overleden. Dubbel. Loopt al in TTK.
Jouw taalgebruik lijkt ook meer op dat van een zwakzinnige autochtoon dan dat van een zwakzinnige allochtoon.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:37 schreef Slappy het volgende:
ZIE ME IP DAN HE
Simpele samenvatting van NWS-FAQquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jouw taalgebruik lijkt ook meer op dat van een zwakzinnige autochtoon dan dat van een zwakzinnige allochtoon.
Kloontjes hebben is ook toegestaan hier....quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:41 schreef Slappy het volgende:
[..]
Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback.
Dat weet Domdom goed natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:45 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Kloontjes hebben is ook toegestaan hier....
Dan houdt deze clone het al meer dan 3,5 jaar volquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:45 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Kloontjes hebben is ook toegestaan hier....
Die Domdom is zelf een kloon.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:53 schreef Slappy het volgende:
[..]
Dan houdt deze clone het al meer dan 3,5 jaar vol![]()
Yep, en merge aangevraagdquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:44 schreef Disana het volgende:
Rotterdamse militair krijgt 5 jaar kroegverbod
'militair' komt extreem goed weg!
Dubbel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |