idd een optie die ik over het hoofd heb gezien bij het lezen van dit nieuwsbericht. zeer zeker mogelijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:07 schreef Bill_E het volgende:
Dit soort berichten zijn vaak verzonnen door het slachtoffer
LOL.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:06 schreef zoalshetis het volgende:
waarom komen mensen überhaubt zo makkelijk aan vuurwapens? ik kan er ook zo aan komen, zelfs lenen/huren.
Het is een real gangsterquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:10 schreef Meh7 het volgende:
[..]
LOL.
Hoe wil je het beter aanpakken trouwens? Je kan niet overal mensen preventief gaan fouilleren.
als ik het al kan, waarom kan de politie in nederland dan het probleem niet aanpakken? de invoer, de dealers etc. vuurwapens kan je gewoon heel makkelijk kopen. "war on guns"quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:10 schreef Meh7 het volgende:
[..]
LOL.
Hoe wil je het beter aanpakken trouwens? Je kan niet overal mensen preventief gaan fouilleren.
Maar hoe komt het kind dan aan een hersenschudding en blauwe plekken?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:07 schreef Bill_E het volgende:
Dit soort berichten zijn vaak verzonnen door het slachtoffer
Heb jij al gemeld bij de politie waar jij aan een vuurwapen kan komen? Een betere wereld begint bij jezelf.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als ik het al kan, waarom kan de politie in nederland dan het probleem niet aanpakken? de invoer, de dealers etc. vuurwapens kan je gewoon heel makkelijk kopen. "war on guns"
gewoon in buurtkroegen. hoef je echt geen briljante 'infiltrant' voor te zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Heb jij al gemeld bij de politie waar jij aan een vuurwapen kan komen? Een betere wereld begint bij jezelf.
at5?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:45 schreef Flurry het volgende:
Weet iemand waar dit precies was? Woon boven een kinderopvang in Zuidoost, maar daar leek niks aan de hand toen ik uit m'n werk kwam
ok, iets verderop dus... heftig verhaal, wat gaat er in vredesnaam in je hoofd om als je een kind zo behandelt?quote:
in amsterdamquote:
ja, schieten hoort er bij ;')quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:02 schreef msnk het volgende:
De Bijlmer, beetje non-nieuws.
Helaas is het wel een beetje zoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, schieten hoort er bij ;')
ik zeg: niet mensen maar huizen spontaan gaan fouilleren. gewoon een flat afzetten en elk huis stuk voor stuk onderzoeken. ook graag in amsterdam west.
vandaar mijn serieuze vraag om huizen te gaan fouilleren.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Helaas is het wel een beetje zo
Zelfde geldt voor waar ik woon (Oud-West).
Flauwekul ik woon ook in Oud-West en het is hier echt geen criminele bende, ok er zijn toevallig een paar liquidaties geweest, maar dat waren echt geen uit de lopende ruzies, hangjongeren zie je hier ok nauwelijks, en diegene die er zijn gedragen zich redelijk, heb laatst nog een potje lopen voetballen met ze, en ze spreken me zelfs met U aan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Helaas is het wel een beetje zo
Zelfde geldt voor waar ik woon (Oud-West).
Idem hiero in Zuidoost - ik woon hier pas een jaar, maar alleen maar relaxte ervaringen met de mensen hierquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Flauwekul ik woon ook in Oud-West en het is hier echt geen criminele bende, ok er zijn toevallig een paar liquidaties geweest, maar dat waren echt geen uit de lopende ruzies, hangjongeren zie je hier ok nauwelijks, en diegene die er zijn gedragen zich redelijk, heb laatst nog een potje lopen voetballen met ze, en ze spreken me zelfs met U aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |