quote:
Dat zou zó sadistisch zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:06 schreef Xenomaniac het volgende:
Zou het bij een omroep nou net zo gaan als bij een normaal bedrijf?
Dat ze vrijdagavond na de show even bij de eindredacteur (ofzo) moet komen en die zegt dat dit:
"Zeg Froukje, we hebben het nu 2 weken aangekeken en wat vind je er zelf van? Stroefjes hé? Ja, dat gevoel hadden wij ook. Maar waar ik het over hebben wil, wij vinden dat dit niet echt jouw 'ding' is en we gaan vanaf maandag kijken of het zonder jou ook lukt. Mocht er nou iets leuks langskomen waarvoor je geknipt bent dan sta je in de klapper. Succes! We bellen!".
Of mag ze gewoon de hele zomer uitzitten?
Ik heb al geprobeerd om in het vorige topic een discussie te beginnen, want ik vind niet dat je de presentatoren kunt verwijten dat het een fiasco is. Er is blijkbaar besloten om deze zomerreeks exact dezelfde opzet te geven als DWDD. Dat getuigt van grote luiheid bij de (eind)redactie. Iedereen die je er dan neerzet, steekt dan heel magertjes af bij Van Nieuwkerk, want je gaat onwillekeurig toch vergelijken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:29 schreef NoCigar het volgende:
Kan ze niet iets doen bij Llink of zo? Daar kijkt toch niemand naar.
Overigens vind ik Art en die ene andere ook maar een stelletje houten klazen, alleen komen ze een stuk beter uit naast Friekje.
Bedoel je dat serieus?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:29 schreef NoCigar het volgende:
Kan ze niet iets doen bij Llink of zo? Daar kijkt toch niemand naar.
'Die ene andere' (Waldemar) is niet zo'n houten klaas op zich en stelt best intelligente vragen, maar dat stotteren maakt hem niet echt geschikt. Art is misschien wat houteriger inderdaad, maar ik vind hem wel heel degelijk. Kan in ieder geval aardig interviewen, soms zelf iets te scherp voor een luchtig programma als DZDD (zal zijn NOVA-achtergrond wel zijn).quote:Overigens vind ik Art en die ene andere ook maar een stelletje houten klazen, alleen komen ze een stuk beter uit naast Friekje.
http://www.nrcnext.nl/blo(...)o-mag-ook-wel-lager/quote:Moeten we misschien geduldig afwachten en gaat DZDD steeds beter draaien? Ja, zegt iemand van de productie van DZDD die niet bij naam genoemd wil worden. ,,Gisteren [dinsdag] was een redelijk leuke uitzending. De VARA in Hilversum heeft dit programma bedacht, wij voeren het nu uit. Het is niet zo verwonderlijk dat de drie jonge onervaren presentatoren hun draai moeten vinden. En het tempo mag ook wel iets lager, het is tenslotte zomer. Wat mij betreft gaat iedereen toch gewoon buiten spelen.”
Mochten mensen per ongeluk toch binnen blijven voor DZDD, dan wennen ze vanzelf wel. Aldus de productiemedewerker. ,,Mensen moeten het programma los gaan zien van DWDD. Dan waarderen ze de eigenheid van het programma vast wel meer.”
Simek s'nachts was vroeger wel altijd gezellig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:33 schreef Stefan het volgende:
[..]Simek en Felderhof, krijg meteen uitslag als ik die zie en hoor.
Zoals Tong als zei: de presentatoren doen het ook vanwege mediageilheid (het zij allemaal egomaniakken en zo iemand als Friekje helemaal, die denkt ook nog dat ze de aarde gered heeft) en niet omdat ze een uitzendbaantje in de zomer hebben. Nee ze hopen de rest van hun leven in Hilversum binnen te zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb al geprobeerd om in het vorige topic een discussie te beginnen, want ik vind niet dat je de presentatoren kunt verwijten dat het een fiasco is. Er is blijkbaar besloten om deze zomerreeks exact dezelfde opzet te geven als DWDD. Dat getuigt van grote luiheid bij de (eind)redactie. Iedereen die je er dan neerzet, steekt dan heel magertjes af bij Van Nieuwkerk, want je gaat onwillekeurig toch vergelijken.
Het is een grote fout om onervaren interviewers, van wie Froukje idd de zwakste is, in te zetten, en die dan lekker laten zwemmen. Dat getuigt van sadisme. Of wanhoop
hehe, ergens, érgens hoorde je Simek denken "hoe komt het dat jij, Frau-kje, een mooie frau... wel een eigen programma hebt, op de televisie en ik... prijswinnende, betitelde programmamaker Martin Simek niet?"quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:38 schreef TLC het volgende:
(denkbeeldige Dominee Grendaat ) ;
"Iemand de les lezen ...... kent U die uitdrukking dames en heren ? Ik moest eraan denken toen ik Martin Simek en Froukje Jansen vandaag op tv zag"
Martin Simek ; je bent top !
De Bie kon mooi weergeven wat een gladjakker die Simek is idd.quote:
Golfer heeeft hem van mij gejatquote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
De Bie kon mooi weergeven wat een gladjakker die Simek is idd.
'Grote kans'.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:42 schreef tong80 het volgende:
Wickedangel.
Die Froukje is zo mediageil om bij Sixpack te beginnen. Dat deed ze niet omdat ze zo bescheiden achter de schermen wil werken.
Nee dat deed ze om in Hilversum aan de slag te kunnen.
Nou hier is haar grote kans.
En ze bakt er niks van.
Ik hoop wel dat ze nog 2 maanden doorgaat.
Hilarisch en het wordt steeds leuker
quote:Art doet het naar mijn mening ook het beste. Froukje stoort vaak alleen maar. Waldemar heeft nog wel een aardige persoonlijkheid, maar Art vind ik sympathieker.
Het lijkt er inderdaad net op dat een stel goudvissen in een groot meer zijn gedumpt om Matthijs er goed uit te laten komen. Matthijs irriteerde me de laatste tijd mateloos met zijn iets te grote ego, maar door zo'n versie van het programma als dit lijkt het net voor het grote publiek alsof hij het programma 'draagt'.
Hetzelfde geldt trouwens voor Ranking with the Stars. Paul de Leeuw werd daar behoorlijk irritant op het eind met zijn egotripperij, maar door de duo-presentatie werd het net als DZDD een saai, langdradig programma waarin geen van de presentatoren goed de leiding durft te pakken.
Er had gewoon een vaste presentator/presentatrice moeten zitten die goed de leiding kan nemen in interviews. Waarom is er trouwens voor Froukje geen vrouwelijke vervangster om de dag? Het kan zijn dat ze nog moet groeien, maar tot nu toe is het eerder vermakelijk... Ze sparen haar maar door haar niet elke dag in het 'grappige blok' voorbij te laten komen.. Ik bedoel, genante momenten genoeg om uit te kiezen....
Ze presenteert voor geen meter, maar had je anders verwacht dan, gezien ze totaal geen ervaring heeft? De Vara had dat aan moeten zien komen. Dát bedoel ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:12 schreef NoCigar het volgende:
Het is eigenlijk de schuld van andere mensen, juist.
Ben jij haar vader ofzo?
Nog twee wekenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:15 schreef Veerboot het volgende:
Wanneer verlossen ze Froukje uit haar lijden?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:02 schreef NoCigar het volgende:
De grote econoom van Muiswinkel weet hoe we de crisis moeten oplossen.
Waarom?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een vervelende kwast, die dichter
Viel mij ook al op: voor de beeldvorming van de aanwezige Amerikaan een scene met een jongen die paddo's neemt en dan bloemenvelden en de zee zietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:19 schreef Reddiablo het volgende:
ja, er is een Amerikaan in de uitzending - laten we het over drugs hebben...
Die heeft jaren geleden ook keihard gefaald met een zomerprogramma.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:31 schreef NoCigar het volgende:
Anderzijds spaart de VARA de kijkers wel door niet met Claudia de Brey aan te komen zetten.
Daar gaat het inmiddels crescendo!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:50 schreef mcyodogg het volgende:
He Erik, hoe gaat het met China inmiddels? Ik hoor je er niet meer over, vandaar.
Ja! Misschien zegt ie dan wel een keertje hoe geweldig vrij en vooruitstrevend wij Nederlanders wel niet zijn. En absoluut niet nationalistisch.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:19 schreef Reddiablo het volgende:
Dat klopt dat was bij Boulevard te horen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:24 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik meende bij RTL Boulevard (ja wat een bron, ik weet het) gehoord te hebben dat ze dit weekend les gaan krijgen van Hanneke Groenteman, wat komt door die scene met Simek.. wie weet maandag dus wel verbetering!
Ik had al zo'n vermoeden over je smaakquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Voor het eerst gekeken naar DZDD..omdat Ron Moss in de uitzending was. aka Ridge uit The Bold and the Beautifull
Langzamerhand ga je het idee krijgen dat tijdens de zomer niet alleen de presentatie, maar ook de redactie uit stagiairs bestaat.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:19 schreef Reddiablo het volgende:
En op de verkeerde momenten de verkeerde vragen in de oortjes van de presentatreuteltjes laten stellen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Langzamerhand ga je het idee krijgen dat tijdens de zomer niet alleen de presentatie, maar ook de redactie uit stagiairs bestaat.
Waarom heeft hij dat sjaaltje zo strak om zijn nekquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Voor het eerst gekeken naar DZDD..omdat Ron Moss in de uitzending was. aka Ridge uit The Bold and the Beautifull
Die filmpjes ook, echt tenenkrommend.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
Langzamerhand ga je het idee krijgen dat tijdens de zomer niet alleen de presentatie, maar ook de redactie uit stagiairs bestaat.
Welnee, Ron Moss is enorm door de wol geverfd, hij knipperde niet eens met zijn ogen. Ik vond het ook mooi hoe hij subtiel de expert aan tafel dwong Engels te praten door te zeggen dat hij zeer geïnteresseerd was in zijn uitleg.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:21 schreef Kidney_Bean het volgende:
straks denkt die Amerikaan dat het in soaps in Nederland constant om drugs gaat...
Is na zoveel plastische chirurgie ook vrij lastig.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
Welnee, Ron Moss is enorm door de wol geverfd, hij knipperde niet eens met zijn ogen.
Ja, slimme vent die duidelijk wist waar ie het over had en de hele tijd de leiding had, ondanks dat ie eruit zag als een gezonde Keith Richards. En de expert sprak gelukkig erg goed engels.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Welnee, Ron Moss is enorm door de wol geverfd, hij knipperde niet eens met zijn ogen. Ik vond het ook mooi hoe hij subtiel de expert aan tafel dwong Engels te praten door te zeggen dat hij zeer geïnteresseerd was in zijn uitleg.
Ja, daar moet ik ook meteen aan denken: 'zo strak, dat kan niet' , maar begon weer te twijfelen toen ik zijn opnames van meer dan 20 jaar geleden zag. Ik ken hem verder niet en weet er dus niets van.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Is na zoveel plastische chirurgie ook vrij lastig.
Ik denk echt dat Froukje denkt dat ze het helemaal niet zo slecht doet. Ze kijkt zo blij iedere avond, zo vol goede moed, ze leeft in een parallel universum.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:26 schreef NoCigar het volgende:
De interviews zijn meestal saai als ze zonder incidenten verlopen, en tamelijk pijnlijk als ze fout gaan. Je moet mentaal toch door een hel gaan (althans, dat zou ik doen) als je zoals Froukje moet werken: iets doen wat je overduidelijk niet kan voor een potentieel miljoenenpubliek.
Hij beweert altijd stellig dat hij niets heeft laten doen en hij lijkt me nou juist zo'n man die er rond voor uit zou komen als dat wel het geval was. Hij is wel immens lelijk geverfdquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:28 schreef golfer het volgende:
Is na zoveel plastische chirurgie ook vrij lastig.
Ik ken die hele serie en helemaal die gozer al niet, maar ik zag toch echt een ouwe ca. 50 jarige homo met een vrouwensjaaltje om een verbouwde nek zitten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
Hij beweert altijd stellig dat hij niets heeft laten doen en hij lijkt me nou juist zo'n man die er rond voor uit zou komen als dat wel het geval was. Hij is wel immens lelijk geverfd
Dan is die vermeende facelift toch nog ergens goed voor geweest, want hij loopt tegen de 60quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:36 schreef golfer het volgende:
Ik ken die hele serie en helemaal die gozer al niet, maar ik zag toch echt een ouwe ca. 50 jarige homo met een vrouwensjaaltje om een verbouwde nek zitten.
Jeetje, die goser is nog ouder dan ik?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:40 schreef Wickedangel het volgende:
Dan is die vermeende facelift toch nog ergens goed voor geweest, want hij loopt tegen de 60![]()
Disclaimer: Minstens tien jaar geleden heb ik voor het laatst The Bold and the Beautiful gezien![]()
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:43 schreef NoCigar het volgende:
We kunnen nu in ieder geval een ding met zekerheid vaststellen: hij ziet er beter uit dan Golfer. Dat zegt ons helaas nog niets over eventuele plastische chirurgie
Ik vond de voorstukjes niet komisch. En dat zijn juist de krenten in de pap.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:12 schreef pberends het volgende:
Lijkt me erg flauw en saai overigens dat programma van Van Muiswinkel.
Is ook een saai programma..ik heb zaterdagavond een stukje van dat programma gekeken..En ik vond er niets aan. Heb toen gezapt naar andere zender.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:12 schreef pberends het volgende:
Lijkt me erg flauw en saai overigens dat programma van Van Muiswinkel.
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond in De Zomer Draait Door:
De gasten van maandag 15 juni in De Zomer Draait Door zijn Jan Smit, de 3JS, John van den Heuvel en Dick Mol. Muziek is er van I Kissed Charles.
Lijkt me een beetje moralistische cabaret, altijd een ontzettende hekel aan gehad, zeker als het op een niet-leuke manier gebracht wordt.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is ook een saai programma..ik heb zaterdagavond een stukje van dat programma gekeken..En ik vond er niets aan. Heb toen gezapt naar andere zender.
Niemand?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:06 schreef pberends het volgende:
Over welke man had Erik van Muiswinkel het die zei dat huizenprijzen 90% zouden gaan dalen en dat we over 2 jaar allemaal met de Mexicaanse griep onder een brug zitten? Het was een Belg ofzo?
Heb er ook een stukje van gezien, was idd niks. Overigens zijn de cabaretvoorstellingen van Muiswinkel & Van Vleuten wel erg goed.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje moralistische cabaret, altijd een ontzettende hekel aan gehad, zeker als het op een niet-leuke manier gebracht wordt.
Programma scoort ook voor geen meter trouwens, primetime op zaterdag op Nederland 1 na het goedbekeken 8 uur journaal: 580.000 kijkers.
Oh zeker, Van Muiswinkel en Van Vleuten zijn geniaal. Ik vind ze normaliter ook best grappig. Maar die zaterdagshow gaat nergens over. Erg geforceerd allemaal.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:01 schreef superjojo het volgende:
[..]
Heb er ook een stukje van gezien, was idd niks. Overigens zijn de cabaretvoorstellingen van Muiswinkel & Van Vleuten wel erg goed.
De georganiseerde misdaad ook niet, daarom vertellen ze hem alles...quote:Op maandag 15 juni 2009 19:46 schreef Rikketik het volgende:
Die fossielenfanaticus blijft een toffe gozer. John van den Heuvel heb ik nooit serieus kunnen nemen.
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:54 schreef Mechamage1982 het volgende:
"Is er niemand waarvan je denkt? Die heeft het goed gedaan?"
Froukje vraagt een 17 jarige 't hemd van het lijf over haar liefde- en seksleven... En het pijnlijkheidsniveau staat op 320
Dit is afzeiken om het afzeiken.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:52 schreef Mechamage1982 het volgende:
... "Jij heb tentamens nu toch?! Welk vak heb je morgen? Geschiedenis? Okay. En werkt school een beetje mee?"
Ow, Froukje... Heeft Hanneke Groenteman ze dit weekend bijgeleerd? Nou ja, autocue voorlezen kan ze als geen ander, maar wel droevig dat een meisje van 19 op t VWO nog spontaner is dan ons Frouk.
Wat moet je anders vragen?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:52 schreef Mechamage1982 het volgende:
... "Jij heb tentamens nu toch?! Welk vak heb je morgen? Geschiedenis? Okay. En werkt school een beetje mee?"
True, maar zo beroerd als je het nu doet voorkomen is het nu ook weer niet. Het komt er inderdaad wat (of liever: nogal) hoekig uit allemaal, maar tot nu toe komt ze de aflevering nog zonder echt grote blunders door.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:57 schreef Mechamage1982 het volgende:
[..]
Je moet je eigen lol maken tijdens DZDD...
quote:
Wat dat betreft is het Volendam stempel wel een aardig keurmerk.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:09 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nog nooit van de 3-J's gehoord.....is dat vreemd ?
Oh ik hoor het al.
Dit soort bagger weet ik te omzeilen.
Die gedachte had ik gelijk na 10 seconden.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:41 schreef Mechamage1982 het volgende:btw, de fossielenontdekker kon zo een typetje van Erik van Muiswinkel zijn
Knap he, weer zo'n net te iel 13 in een dozijn stemmetje met niks aan de hand liedjesquote:Op maandag 15 juni 2009 20:09 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nog nooit van de 3-J's gehoord.....is dat vreemd ?
Oh ik hoor het al.
Dit soort bagger weet ik te omzeilen.
Daar heb je wel gelijk in! Maar wie weet is dit het begin...quote:Op maandag 15 juni 2009 20:13 schreef Mechamage1982 het volgende:
Dat zegt niet alles, hij werd verkort door 't voetbal!
Jah, Waldemar stottert altijd! Ik heb daar niet zo'n last van!quote:Op maandag 15 juni 2009 20:22 schreef Falco het volgende:
Gaat de goede kant op! Misschien komt het dan toch allemaal wel goed![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:48 schreef Wickedangel het volgende:
Een lichte stotter vind ik meestal wel charmant. Maar niet bij Waldemar![]()
Leuke meid van I Kissed Charles... en toen begon ze te 'zingen'
Meen je dat ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:00 schreef jakkop het volgende:
Hadden jullie wel door dat onze eigenste guitarist in IKC speelde?
Post van de dag.quote:
Hehehehquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:54 schreef Mechamage1982 het volgende:
... De iets te zwaar ademende gast houdt de vragen niet meer bij
Heeja grappigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:00 schreef jakkop het volgende:
Hadden jullie wel door dat onze eigenste guitarist in IKC speelde?
ze stal mijn hart ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:14 schreef Viking84 het volgende:
Wat eenwas die Rock your English-vrouw
.
Dik paard? Welnee, ze is moeder geworden... Ow, wacht...quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mijn god, Sonja Silva is 'n dik paard geworden
tis toch ook een dom programma, dat op zoek naar K3, dus wel goed weergegeven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:42 schreef Stofje het volgende:
Wat dacht deze jakhals toen ze dit filmpje inleverde? Dat ze een hit te pakken had? Tjees, wat een dom item.
Daar begon hij zelf toch over?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:38 schreef Mechamage1982 het volgende:
Tenniscoach geeft allerlei tennistermen, Froukje reageert naar Art "Weet jij nog waar ie t over heeft?"
Tenniscoach legt uit waarom hij zo goed coachen kan, hij weet de moves te imiteren van de dames in de wereldtop. Art springt bij: "Draag je ook zo'n rokje dan?"
Ow, grow UP!
Nu al legendarischquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die sukkel bij Wegmisbruikers, mannetje
Zelfs de "TV Draait Door" is nu niet meer grappig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:36 schreef Ada. het volgende:
Alleen de TV draait door is nog leuk. Wat een stelletje amateurs, die Froukje en surfdude. Ik kijk niet meer totdat Matthijs terug is.
Iedereen zit het nu te hypen. Ik ben aan het downloaden (hoor je dat Art?!), maar ik weet het ook niet...quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef Wickedangel het volgende:
Lijkt me helemaal niks, die reclame/jaren zestigserie Mad Men.
Waarom download je 'm als ie ook op die site van de vara te bekijken is?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:49 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Iedereen zit het nu te hypen. Ik ben aan het downloaden (hoor je dat Art?!), maar ik weet het ook niet...
Hij denkt dat hij beter is dan Froukje. Maar hij is net zo blondquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Art wordt ook wel een beetje een bemoeial met stomme vragen.
FRoukje wist weer perfect op te lezen wat er op haar briefje stondquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, een liefje. Armin is ook tof.
Zelfs die ene presentator vond het gênant. En dat noemt ie dan als zijn rock-voorbeeldquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:53 schreef tong80 het volgende:
Armin van Buuren met5 Phil collins als grote voorbeeld
Het album dat ie noemde is wel briljant.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:57 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Zelfs die ene presentator vond het gênant. En dat noemt ie dan als zijn rock-voorbeeld.
Heb t gedownload en kijk t nu een paar dagen maar het is behoorlijk saaiquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef Wickedangel het volgende:
Lijkt me helemaal niks, die reclame/jaren zestigserie Mad Men.
Nu kan ik tevreden gaan slapenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:15 schreef NoCigar het volgende:
Alles van Phil is eigenlijk briljant en Phil is vast een held van Tong.
Zijn oma wordt soms drie dagen niet aangeraakt. Ik zou niet willen dat mijn oma aangeraakt werd, dement of niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:51 schreef Modus het volgende:
Aan zijn kapsel te zien dacht ik 'Hee een christen'en ja hoor, meneer zit op een christelijke hogeschool in Ede.
.
En klasgenoot van mij.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:51 schreef Modus het volgende:
Aan zijn kapsel te zien dacht ik 'Hee een christen'en ja hoor, meneer zit op een christelijke hogeschool in Ede.
.
Ok, dat wordt het niet dan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je Amish-mensen en ontwikkelingshulp leuk vindt wel ja.
Die jongen vertelde leuk en enthousiast over de Amish, maar het was niets dat je nog niet wist als je wel eens een docu over ze hebt gezien en/of een artikel over ze hebt gelezen.quote:
You're so right.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
Die jongen vertelde leuk en enthousiast over de Amish, maar het was niets dat je nog niet wist als je wel eens een docu over ze hebt gezien en/of een artikel over ze hebt gelezen.
Christelijke hogeschool? Hij is duidelijk gay. Dat gaat dan nog wel wat probleempjes opleveren
Hoe heet die film ook alweer met Harrison Ford over The Amish ?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die jongen vertelde leuk en enthousiast over de Amish, maar het was niets dat je nog niet wist als je wel eens een docu over ze hebt gezien en/of een artikel over ze hebt gelezen.
Christelijke hogeschool? Hij is duidelijk gay. Dat gaat dan nog wel wat probleempjes opleveren
Waarom zou ie gay zijn?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Witness.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:27 schreef tong80 het volgende:
Hoe heet die film ook alweer met Harrison Ford over The Amish ?
Meer een traditionele levensstijl die ze niet willen opgeven. Ach, ze doen er niemand kwaad mee. Maar je wordt dus wel min of meer verstoten als je na zo'n overbruggingsjaar waar hij over sprak, besluit om niet naar de gemeenschap terug te keren.quote:Leek me een behoorlijk enge sekte.
Dat zou wel een heel oppervlakkige constatering van me zijn geweest, hè?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:28 schreef Ritmo het volgende:
Waarom zou ie gay zijn?Omdat ie een roze hemd aanhad?
Eng dus en een sekte.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Witness.
[..]
Meer een traditionele levensstijl die ze niet willen opgeven. Ach, ze doen er niemand kwaad mee. Maar je wordt dus wel min of meer verstoten als je na zo'n overbruggingsjaar waar hij over sprak, besluit om niet naar de gemeenschap terug te keren.
Whatever, tong. Jij ziet die dingen erg zwart-witquote:
Nah, als je dat niet ziet moet je echt effe naar de oogarts.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:28 schreef Ritmo het volgende:
Waarom zou ie gay zijn?Omdat ie een roze hemd aanhad?
Kon ook gewoon een iewat verwijfd type zijn natuurlijk. De dunne versie bedoel je?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nah, als je dat niet ziet moet je echt effe naar de oogarts.
(Het is de dikke versie van SCH zeg maar..)
Vraag me af hoe veel langer ze nog nodig heeft om te groeienquote:Froukje Jansen vindt het helemaal niet zo verrassend dat er veel kritiek is op De Zomer Draait Door. Alle zomervarianten op De Wereld Draait Door zijn neerge- sabeld, zegt Jansen op Radio 3FM. “Ik zou naïef zijn om te denken dat het geen kritiek zou opleveren. Alle varianten die in de zomer zijn gemaakt als opvolger van De Wereld Draait Door, zijn allemaal neergesabeld“, aldus Jansen. “Het is ook wel heel Nederlands natuurlijk om gelijk alles af te maken. Maar wij moeten er ook in groeien.“
Froukje Jansen houdt zich sterk, ondanks alle media-aandacht en kritiek die zij over zich heen krijgt. “Goed. Het gaat goed. Het is best wel even wennen, moet ik eerlijk zeggen. Maar goed, ik trek me er eigenlijk ook niet zo heel veel van aan. Ik begrijp het ook wel een beetje. Het programma lijkt zo erg op De Wereld Draait Door en dan ben je Matthijs van Nieuwkerk gewend. Daar worden we continu mee vergeleken, maar dat zijn wij gewoon niet.”
Ze vindt de kritiek wel vervelend. “Daar word je heel nederig van. Het is natuurlijk nooit heel leuk, laten we eerlijk zijn. Maar het heeft niet zoveel zin om daar nu heel erg in mee te gaan. Ik denk ergens ook dat het een soort misvatting is. Je ziet ons natuurlijk dat programma maken en wij moeten groeien. Dat is misschien lastig om te zien.”
Ik ken hem persoonlijk (ex-klasgenoot) en hij is geen homo.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zou wel een heel oppervlakkige constatering van me zijn geweest, hè?Ik heb niet eens gezien dat hij roze droeg. Het was zijn hele manier van doen. Luister maar naar mammie
Alsof DWDD meteen na twee weken het programma was dat het nu is.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:18 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Vraag me af hoe veel langer ze nog nodig heeft om te groeien
M'n lul groeit snel genoeg van haar, dus voor mij is ze geslaagd!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:18 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Nou, dan nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:46 schreef koningdavid het volgende:
Ik ken hem persoonlijk (ex-klasgenoot) en hij is geen homo.
"Wij moeten er ook in groeien." Als je niet kúnt presenteren, is er niets te groeien. Ga lekker reisprogramma's maken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:18 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Ik viel er net in. Waar zat Froukje nou net heftig aan te trekken?quote:Op zondag 21 juni 2009 00:07 schreef pberends het volgende:
[..]
M'n lul groeit snel genoeg van haar, dus voor mij is ze geslaagd!
Als Froukje nou zoiets aan haar kin had dan wist ik wel waar het vandaan kwam.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat zit er onder de mond van Bram? Een snotpegel?
jaloers?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:25 schreef Mister1977 het volgende:
Die gast vloog wel heel gretig in Froukjes nek.
Die na een aantal weken bij het vuilnis worden gezet.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:19 schreef tong80 het volgende:
Maar liever dat dan 13 in een dozijn Whitney cloonen in Idols.
Het wordt tijd voor een nieuwe wereldorde bij de televisie. Bimbopresentatrices en andere faalhazen mogen als eerste het schip af.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:41 schreef tong80 het volgende:
FRoukje wist weer perfect op te lezen wat er op haar briefje stond
WTF, nou ligt die vent met zijn hoofd op de schouder van een Japannerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:41 schreef Quyxz_ het volgende:
WTF, die rutger hauert die door het gesprek heen loopt te blerren.
Dat viel me ook al op dat hij express carriëre stotterdequote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:53 schreef 7eVeNL het volgende:
Rutger; ik mijn Ca carierre ik wil dat gr graag houden
Ik vond het wel leuk, zoals normaal, hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:11 schreef frame-saw het volgende:
Is de TV draait door nou minder grappig of lijkt dat maar zo?
Dan kun je inderdaad beter naar Bach gaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:19 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind het wel knap, dat pianospel, maar niet echt mooi want ik kan er amper een melodie/ritme in herkennen.
Ach kom, als stotteraar een talkshow presenteren getuigt toch van durf... W-waldemar's swinging a pair of grote ijzeren ballen.quote:
Duh, RUTGER HAUER is altijd coolquote:
quote:
Hij was het liefst in Rutger Hauers hol gekropen. Hij bedelde nog nét niet om een privé-masterclass, maar het scheelde niet veel. Stuitendquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk dat W-w-waldemar er een interessant gesprek voor vooral zichzelf van maakt.
Terecht als ie dat wel heeft gedaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij was het liefst in Rutger Hauers hol gekropen. Hij bedelde nog nét niet om een privé-masterclass, maar het scheelde niet veel. Stuitend![]()
Het leek er trouwens ook nog op dat hij tijdens de eindtune naar Hauer zwaaide toen deze wegliep, maar daar ben ik niet zeker van.
Natuurlijk is Rutger een legendequote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:25 schreef tong80 het volgende:
Terecht als ie dat wel heeft gedaan.
Rutger is een legende.
Ok ik oordeelde zonder beelden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Natuurlijk is Rutger een legendeMaar W-w-waldemar ging op de 'ik ben óók een acteur'-toer. Zei zelfs dat hij ook een masterclass wilde volgen. Rutger: "Moet je wel snel zijn, het is bijna afgelopen"
quote:
Scènes drieduizend keer overdoenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:34 schreef koningdavid het volgende:
Hoe dat Waldemar dat met acteren dan? Stottert hij dan opeens niet?
Ik denk net als Miss Montreal. Ze stottert als ze praat en stottert niet als ze zingt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:34 schreef koningdavid het volgende:
Nee , dat is niet noodzakelijk. Er zijn bijvoorbeeld zangers die stotteren als ze praten , maar niet als ze zingen. Een mooi voorbeeld is Frans Bauer.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:34 schreef koningdavid het volgende:
Als hij aan het begin of tijdens de TV Draait Door van de autocue leest, dan stottert hij inderdaad niet volgens mij.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:56 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik denk net als Miss Montreal. Ze stottert als ze praat en stottert niet als ze zingt.
Waldemar stottert misschien als hij iets zegt wat hij zelf bedacht heeft en stottert niet als hij iets zegt wat anderen bedacht hebben.
Vorig decennium presenteerde hij een kinderprogramma waarin hij juist wel heel goed uit de verf kwam.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:34 schreef koningdavid het volgende:
Peter te Bos van Claw boys Claw stottert niet als ie zingt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:34 schreef koningdavid het volgende:
Of hij moet iemand acteren die stottert.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:53 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Scènes drieduizend keer overdoen![]()
Maar het kan wel zijn als je een tekst goed ingestudeerd heb en weet wat je wilt en gaat zeggen, dat je dan niet zo stottert. Ik weet het niet.
Ik denk dat je Waldemar verwart met Pepijn Gunneweg, die de BZT-show deed... Samen zaten ze in de VARA comedy De Band...quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vorig decennium presenteerde hij een kinderprogramma waarin hij juist wel heel goed uit de verf kwam.
Misschien is Waldemar het presenteren verleerd.
Ach jee, is het weer zover. Ik heb alles net gemist. Vanavond eens kijken of morgen op internet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:10 schreef tong80 het volgende:
Dit was de slechtste uitzending ooit. Ieder onderwerp ging nergens over en de fouten van Froukje waren niet te tellen.
Het is sterker dan mezelfquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:37 schreef Ritmo het volgende:
Jongens, kijk dan gewoon niet meer tot Mathijs terug is. Wat heeft het voor zin om elke dag te kijken om hier vervolgens weer overdreven te gaan lopen zeuren op de presentatoren.
Ik kijk nu ook naar een vrouw die een vlieg uit het oog van haar vriend haalt, waarna die vriend bijna het water in rent. Had ik niet hoeven zien, maar ik heb toch gekeken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:37 schreef Ritmo het volgende:
Jongens, kijk dan gewoon niet meer tot Mathijs terug is. Wat heeft het voor zin om elke dag te kijken om hier vervolgens weer overdreven te gaan lopen zeuren op de presentatoren.
Wil ik toch nog even op terug komen. Die man had een geestelijke beperking zag ik nu.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:09 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook naar een vrouw die een vlieg uit het oog van haar vriend haalt, waarna die vriend bijna het water in rent. Had ik niet hoeven zien, maar ik heb toch gekeken.
Ben jij gék geworden. Als Van Nieuwkerk er is, mopperen we ook!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:37 schreef Ritmo het volgende:
Volgende maand hebben Art, Waldemar en Frouktje drie weken rust.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:37 schreef Ritmo het volgende:
Ik dacht aan Imca Marinaquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:34 schreef Mechamage1982 het volgende:Ow Froukje, wat heb je weer aaaaaaan... zuurstokroze podiumoutfit van de Zangeres Zonder Naam circa 1979... *zucht*
Daarom juist... Imca leent niks uit, die heeft ze zelf nog nodig.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht aan Imca Marina
Die leeft nog
Art dan, met zijn kraag. Kraagjes zijn zooooo lente 2009.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:34 schreef Mechamage1982 het volgende:Ow Froukje, wat heb je weer aaaaaaan... zuurstokroze podiumoutfit van de Zangeres Zonder Naam circa 1979... *zucht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |