Hij denkt dat hij beter is dan Froukje. Maar hij is net zo blondquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Art wordt ook wel een beetje een bemoeial met stomme vragen.
FRoukje wist weer perfect op te lezen wat er op haar briefje stondquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, een liefje. Armin is ook tof.
Zelfs die ene presentator vond het gênant. En dat noemt ie dan als zijn rock-voorbeeldquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:53 schreef tong80 het volgende:
Armin van Buuren met5 Phil collins als grote voorbeeld
Het album dat ie noemde is wel briljant.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:57 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Zelfs die ene presentator vond het gênant. En dat noemt ie dan als zijn rock-voorbeeld.
Heb t gedownload en kijk t nu een paar dagen maar het is behoorlijk saaiquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef Wickedangel het volgende:
Lijkt me helemaal niks, die reclame/jaren zestigserie Mad Men.
Nu kan ik tevreden gaan slapenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:15 schreef NoCigar het volgende:
Alles van Phil is eigenlijk briljant en Phil is vast een held van Tong.
Zijn oma wordt soms drie dagen niet aangeraakt. Ik zou niet willen dat mijn oma aangeraakt werd, dement of niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:51 schreef Modus het volgende:
Aan zijn kapsel te zien dacht ik 'Hee een christen'en ja hoor, meneer zit op een christelijke hogeschool in Ede.
.
En klasgenoot van mij.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:51 schreef Modus het volgende:
Aan zijn kapsel te zien dacht ik 'Hee een christen'en ja hoor, meneer zit op een christelijke hogeschool in Ede.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |