Als Froukje nou zoiets aan haar kin had dan wist ik wel waar het vandaan kwam.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat zit er onder de mond van Bram? Een snotpegel?
jaloers?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:25 schreef Mister1977 het volgende:
Die gast vloog wel heel gretig in Froukjes nek.
Die na een aantal weken bij het vuilnis worden gezet.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:19 schreef tong80 het volgende:
Maar liever dat dan 13 in een dozijn Whitney cloonen in Idols.
Het wordt tijd voor een nieuwe wereldorde bij de televisie. Bimbopresentatrices en andere faalhazen mogen als eerste het schip af.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:41 schreef tong80 het volgende:
FRoukje wist weer perfect op te lezen wat er op haar briefje stond
WTF, nou ligt die vent met zijn hoofd op de schouder van een Japannerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:41 schreef Quyxz_ het volgende:
WTF, die rutger hauert die door het gesprek heen loopt te blerren.
Dat viel me ook al op dat hij express carriëre stotterdequote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:53 schreef 7eVeNL het volgende:
Rutger; ik mijn Ca carierre ik wil dat gr graag houden
Ik vond het wel leuk, zoals normaal, hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:11 schreef frame-saw het volgende:
Is de TV draait door nou minder grappig of lijkt dat maar zo?
Dan kun je inderdaad beter naar Bach gaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:19 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind het wel knap, dat pianospel, maar niet echt mooi want ik kan er amper een melodie/ritme in herkennen.
Ach kom, als stotteraar een talkshow presenteren getuigt toch van durf... W-waldemar's swinging a pair of grote ijzeren ballen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |