Duh, RUTGER HAUER is altijd coolquote:
quote:
Hij was het liefst in Rutger Hauers hol gekropen. Hij bedelde nog nét niet om een privé-masterclass, maar het scheelde niet veel. Stuitendquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk dat W-w-waldemar er een interessant gesprek voor vooral zichzelf van maakt.
Terecht als ie dat wel heeft gedaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij was het liefst in Rutger Hauers hol gekropen. Hij bedelde nog nét niet om een privé-masterclass, maar het scheelde niet veel. Stuitend![]()
Het leek er trouwens ook nog op dat hij tijdens de eindtune naar Hauer zwaaide toen deze wegliep, maar daar ben ik niet zeker van.
Natuurlijk is Rutger een legendequote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:25 schreef tong80 het volgende:
Terecht als ie dat wel heeft gedaan.
Rutger is een legende.
Ok ik oordeelde zonder beelden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Natuurlijk is Rutger een legendeMaar W-w-waldemar ging op de 'ik ben óók een acteur'-toer. Zei zelfs dat hij ook een masterclass wilde volgen. Rutger: "Moet je wel snel zijn, het is bijna afgelopen"
quote:
Scènes drieduizend keer overdoenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:34 schreef koningdavid het volgende:
Hoe dat Waldemar dat met acteren dan? Stottert hij dan opeens niet?
Ik denk net als Miss Montreal. Ze stottert als ze praat en stottert niet als ze zingt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:34 schreef koningdavid het volgende:
Nee , dat is niet noodzakelijk. Er zijn bijvoorbeeld zangers die stotteren als ze praten , maar niet als ze zingen. Een mooi voorbeeld is Frans Bauer.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:34 schreef koningdavid het volgende:
Als hij aan het begin of tijdens de TV Draait Door van de autocue leest, dan stottert hij inderdaad niet volgens mij.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:56 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik denk net als Miss Montreal. Ze stottert als ze praat en stottert niet als ze zingt.
Waldemar stottert misschien als hij iets zegt wat hij zelf bedacht heeft en stottert niet als hij iets zegt wat anderen bedacht hebben.
Vorig decennium presenteerde hij een kinderprogramma waarin hij juist wel heel goed uit de verf kwam.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:34 schreef koningdavid het volgende:
Peter te Bos van Claw boys Claw stottert niet als ie zingt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:34 schreef koningdavid het volgende:
Of hij moet iemand acteren die stottert.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:53 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Scènes drieduizend keer overdoen![]()
Maar het kan wel zijn als je een tekst goed ingestudeerd heb en weet wat je wilt en gaat zeggen, dat je dan niet zo stottert. Ik weet het niet.
Ik denk dat je Waldemar verwart met Pepijn Gunneweg, die de BZT-show deed... Samen zaten ze in de VARA comedy De Band...quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vorig decennium presenteerde hij een kinderprogramma waarin hij juist wel heel goed uit de verf kwam.
Misschien is Waldemar het presenteren verleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |