Hehehehquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:54 schreef Mechamage1982 het volgende:
... De iets te zwaar ademende gast houdt de vragen niet meer bij
Heeja grappigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:00 schreef jakkop het volgende:
Hadden jullie wel door dat onze eigenste guitarist in IKC speelde?
ze stal mijn hart ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:14 schreef Viking84 het volgende:
Wat eenwas die Rock your English-vrouw
.
Dik paard? Welnee, ze is moeder geworden... Ow, wacht...quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mijn god, Sonja Silva is 'n dik paard geworden
tis toch ook een dom programma, dat op zoek naar K3, dus wel goed weergegeven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:42 schreef Stofje het volgende:
Wat dacht deze jakhals toen ze dit filmpje inleverde? Dat ze een hit te pakken had? Tjees, wat een dom item.
Daar begon hij zelf toch over?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:38 schreef Mechamage1982 het volgende:
Tenniscoach geeft allerlei tennistermen, Froukje reageert naar Art "Weet jij nog waar ie t over heeft?"
Tenniscoach legt uit waarom hij zo goed coachen kan, hij weet de moves te imiteren van de dames in de wereldtop. Art springt bij: "Draag je ook zo'n rokje dan?"
Ow, grow UP!
Nu al legendarischquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die sukkel bij Wegmisbruikers, mannetje
Zelfs de "TV Draait Door" is nu niet meer grappig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:36 schreef Ada. het volgende:
Alleen de TV draait door is nog leuk. Wat een stelletje amateurs, die Froukje en surfdude. Ik kijk niet meer totdat Matthijs terug is.
Iedereen zit het nu te hypen. Ik ben aan het downloaden (hoor je dat Art?!), maar ik weet het ook niet...quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef Wickedangel het volgende:
Lijkt me helemaal niks, die reclame/jaren zestigserie Mad Men.
Waarom download je 'm als ie ook op die site van de vara te bekijken is?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:49 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Iedereen zit het nu te hypen. Ik ben aan het downloaden (hoor je dat Art?!), maar ik weet het ook niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |