Ja! Misschien zegt ie dan wel een keertje hoe geweldig vrij en vooruitstrevend wij Nederlanders wel niet zijn. En absoluut niet nationalistisch.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:19 schreef Reddiablo het volgende:
ja, er is een Amerikaan in de uitzending - laten we het over drugs hebben...
Dat klopt dat was bij Boulevard te horen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:24 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik meende bij RTL Boulevard (ja wat een bron, ik weet het) gehoord te hebben dat ze dit weekend les gaan krijgen van Hanneke Groenteman, wat komt door die scene met Simek.. wie weet maandag dus wel verbetering!
Ik had al zo'n vermoeden over je smaakquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Voor het eerst gekeken naar DZDD..omdat Ron Moss in de uitzending was. aka Ridge uit The Bold and the Beautifull
Langzamerhand ga je het idee krijgen dat tijdens de zomer niet alleen de presentatie, maar ook de redactie uit stagiairs bestaat.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:19 schreef Reddiablo het volgende:
ja, er is een Amerikaan in de uitzending - laten we het over drugs hebben...
En op de verkeerde momenten de verkeerde vragen in de oortjes van de presentatreuteltjes laten stellen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Langzamerhand ga je het idee krijgen dat tijdens de zomer niet alleen de presentatie, maar ook de redactie uit stagiairs bestaat.
Waarom heeft hij dat sjaaltje zo strak om zijn nekquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Voor het eerst gekeken naar DZDD..omdat Ron Moss in de uitzending was. aka Ridge uit The Bold and the Beautifull
Die filmpjes ook, echt tenenkrommend.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
Langzamerhand ga je het idee krijgen dat tijdens de zomer niet alleen de presentatie, maar ook de redactie uit stagiairs bestaat.
Welnee, Ron Moss is enorm door de wol geverfd, hij knipperde niet eens met zijn ogen. Ik vond het ook mooi hoe hij subtiel de expert aan tafel dwong Engels te praten door te zeggen dat hij zeer geïnteresseerd was in zijn uitleg.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:21 schreef Kidney_Bean het volgende:
straks denkt die Amerikaan dat het in soaps in Nederland constant om drugs gaat...
Is na zoveel plastische chirurgie ook vrij lastig.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
Welnee, Ron Moss is enorm door de wol geverfd, hij knipperde niet eens met zijn ogen.
Ja, slimme vent die duidelijk wist waar ie het over had en de hele tijd de leiding had, ondanks dat ie eruit zag als een gezonde Keith Richards. En de expert sprak gelukkig erg goed engels.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Welnee, Ron Moss is enorm door de wol geverfd, hij knipperde niet eens met zijn ogen. Ik vond het ook mooi hoe hij subtiel de expert aan tafel dwong Engels te praten door te zeggen dat hij zeer geïnteresseerd was in zijn uitleg.
Ja, daar moet ik ook meteen aan denken: 'zo strak, dat kan niet' , maar begon weer te twijfelen toen ik zijn opnames van meer dan 20 jaar geleden zag. Ik ken hem verder niet en weet er dus niets van.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Is na zoveel plastische chirurgie ook vrij lastig.
Ik denk echt dat Froukje denkt dat ze het helemaal niet zo slecht doet. Ze kijkt zo blij iedere avond, zo vol goede moed, ze leeft in een parallel universum.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:26 schreef NoCigar het volgende:
De interviews zijn meestal saai als ze zonder incidenten verlopen, en tamelijk pijnlijk als ze fout gaan. Je moet mentaal toch door een hel gaan (althans, dat zou ik doen) als je zoals Froukje moet werken: iets doen wat je overduidelijk niet kan voor een potentieel miljoenenpubliek.
Hij beweert altijd stellig dat hij niets heeft laten doen en hij lijkt me nou juist zo'n man die er rond voor uit zou komen als dat wel het geval was. Hij is wel immens lelijk geverfdquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:28 schreef golfer het volgende:
Is na zoveel plastische chirurgie ook vrij lastig.
Ik ken die hele serie en helemaal die gozer al niet, maar ik zag toch echt een ouwe ca. 50 jarige homo met een vrouwensjaaltje om een verbouwde nek zitten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
Hij beweert altijd stellig dat hij niets heeft laten doen en hij lijkt me nou juist zo'n man die er rond voor uit zou komen als dat wel het geval was. Hij is wel immens lelijk geverfd
Dan is die vermeende facelift toch nog ergens goed voor geweest, want hij loopt tegen de 60quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:36 schreef golfer het volgende:
Ik ken die hele serie en helemaal die gozer al niet, maar ik zag toch echt een ouwe ca. 50 jarige homo met een vrouwensjaaltje om een verbouwde nek zitten.
Jeetje, die goser is nog ouder dan ik?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:40 schreef Wickedangel het volgende:
Dan is die vermeende facelift toch nog ergens goed voor geweest, want hij loopt tegen de 60![]()
Disclaimer: Minstens tien jaar geleden heb ik voor het laatst The Bold and the Beautiful gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |