Ok, dat wordt het niet dan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je Amish-mensen en ontwikkelingshulp leuk vindt wel ja.
Die jongen vertelde leuk en enthousiast over de Amish, maar het was niets dat je nog niet wist als je wel eens een docu over ze hebt gezien en/of een artikel over ze hebt gelezen.quote:
You're so right.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
Die jongen vertelde leuk en enthousiast over de Amish, maar het was niets dat je nog niet wist als je wel eens een docu over ze hebt gezien en/of een artikel over ze hebt gelezen.
Christelijke hogeschool? Hij is duidelijk gay. Dat gaat dan nog wel wat probleempjes opleveren
Hoe heet die film ook alweer met Harrison Ford over The Amish ?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die jongen vertelde leuk en enthousiast over de Amish, maar het was niets dat je nog niet wist als je wel eens een docu over ze hebt gezien en/of een artikel over ze hebt gelezen.
Christelijke hogeschool? Hij is duidelijk gay. Dat gaat dan nog wel wat probleempjes opleveren
Waarom zou ie gay zijn?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Witness.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:27 schreef tong80 het volgende:
Hoe heet die film ook alweer met Harrison Ford over The Amish ?
Meer een traditionele levensstijl die ze niet willen opgeven. Ach, ze doen er niemand kwaad mee. Maar je wordt dus wel min of meer verstoten als je na zo'n overbruggingsjaar waar hij over sprak, besluit om niet naar de gemeenschap terug te keren.quote:Leek me een behoorlijk enge sekte.
Dat zou wel een heel oppervlakkige constatering van me zijn geweest, hè?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:28 schreef Ritmo het volgende:
Waarom zou ie gay zijn?Omdat ie een roze hemd aanhad?
Eng dus en een sekte.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Witness.
[..]
Meer een traditionele levensstijl die ze niet willen opgeven. Ach, ze doen er niemand kwaad mee. Maar je wordt dus wel min of meer verstoten als je na zo'n overbruggingsjaar waar hij over sprak, besluit om niet naar de gemeenschap terug te keren.
Whatever, tong. Jij ziet die dingen erg zwart-witquote:
Nah, als je dat niet ziet moet je echt effe naar de oogarts.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:28 schreef Ritmo het volgende:
Waarom zou ie gay zijn?Omdat ie een roze hemd aanhad?
Kon ook gewoon een iewat verwijfd type zijn natuurlijk. De dunne versie bedoel je?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nah, als je dat niet ziet moet je echt effe naar de oogarts.
(Het is de dikke versie van SCH zeg maar..)
Vraag me af hoe veel langer ze nog nodig heeft om te groeienquote:Froukje Jansen vindt het helemaal niet zo verrassend dat er veel kritiek is op De Zomer Draait Door. Alle zomervarianten op De Wereld Draait Door zijn neerge- sabeld, zegt Jansen op Radio 3FM. “Ik zou naïef zijn om te denken dat het geen kritiek zou opleveren. Alle varianten die in de zomer zijn gemaakt als opvolger van De Wereld Draait Door, zijn allemaal neergesabeld“, aldus Jansen. “Het is ook wel heel Nederlands natuurlijk om gelijk alles af te maken. Maar wij moeten er ook in groeien.“
Froukje Jansen houdt zich sterk, ondanks alle media-aandacht en kritiek die zij over zich heen krijgt. “Goed. Het gaat goed. Het is best wel even wennen, moet ik eerlijk zeggen. Maar goed, ik trek me er eigenlijk ook niet zo heel veel van aan. Ik begrijp het ook wel een beetje. Het programma lijkt zo erg op De Wereld Draait Door en dan ben je Matthijs van Nieuwkerk gewend. Daar worden we continu mee vergeleken, maar dat zijn wij gewoon niet.”
Ze vindt de kritiek wel vervelend. “Daar word je heel nederig van. Het is natuurlijk nooit heel leuk, laten we eerlijk zijn. Maar het heeft niet zoveel zin om daar nu heel erg in mee te gaan. Ik denk ergens ook dat het een soort misvatting is. Je ziet ons natuurlijk dat programma maken en wij moeten groeien. Dat is misschien lastig om te zien.”
Ik ken hem persoonlijk (ex-klasgenoot) en hij is geen homo.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zou wel een heel oppervlakkige constatering van me zijn geweest, hè?Ik heb niet eens gezien dat hij roze droeg. Het was zijn hele manier van doen. Luister maar naar mammie
Alsof DWDD meteen na twee weken het programma was dat het nu is.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:18 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Vraag me af hoe veel langer ze nog nodig heeft om te groeien
M'n lul groeit snel genoeg van haar, dus voor mij is ze geslaagd!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:18 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Nou, dan nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:46 schreef koningdavid het volgende:
Ik ken hem persoonlijk (ex-klasgenoot) en hij is geen homo.
"Wij moeten er ook in groeien." Als je niet kúnt presenteren, is er niets te groeien. Ga lekker reisprogramma's maken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:18 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Ik viel er net in. Waar zat Froukje nou net heftig aan te trekken?quote:Op zondag 21 juni 2009 00:07 schreef pberends het volgende:
[..]
M'n lul groeit snel genoeg van haar, dus voor mij is ze geslaagd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |