Dit is afzeiken om het afzeiken.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:52 schreef Mechamage1982 het volgende:
... "Jij heb tentamens nu toch?! Welk vak heb je morgen? Geschiedenis? Okay. En werkt school een beetje mee?"
Ow, Froukje... Heeft Hanneke Groenteman ze dit weekend bijgeleerd? Nou ja, autocue voorlezen kan ze als geen ander, maar wel droevig dat een meisje van 19 op t VWO nog spontaner is dan ons Frouk.
Wat moet je anders vragen?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:52 schreef Mechamage1982 het volgende:
... "Jij heb tentamens nu toch?! Welk vak heb je morgen? Geschiedenis? Okay. En werkt school een beetje mee?"
True, maar zo beroerd als je het nu doet voorkomen is het nu ook weer niet. Het komt er inderdaad wat (of liever: nogal) hoekig uit allemaal, maar tot nu toe komt ze de aflevering nog zonder echt grote blunders door.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:57 schreef Mechamage1982 het volgende:
[..]
Je moet je eigen lol maken tijdens DZDD...
quote:
Wat dat betreft is het Volendam stempel wel een aardig keurmerk.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:09 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nog nooit van de 3-J's gehoord.....is dat vreemd ?
Oh ik hoor het al.
Dit soort bagger weet ik te omzeilen.
Die gedachte had ik gelijk na 10 seconden.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:41 schreef Mechamage1982 het volgende:btw, de fossielenontdekker kon zo een typetje van Erik van Muiswinkel zijn
Knap he, weer zo'n net te iel 13 in een dozijn stemmetje met niks aan de hand liedjesquote:Op maandag 15 juni 2009 20:09 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nog nooit van de 3-J's gehoord.....is dat vreemd ?
Oh ik hoor het al.
Dit soort bagger weet ik te omzeilen.
Daar heb je wel gelijk in! Maar wie weet is dit het begin...quote:Op maandag 15 juni 2009 20:13 schreef Mechamage1982 het volgende:
Dat zegt niet alles, hij werd verkort door 't voetbal!
Jah, Waldemar stottert altijd! Ik heb daar niet zo'n last van!quote:Op maandag 15 juni 2009 20:22 schreef Falco het volgende:
Gaat de goede kant op! Misschien komt het dan toch allemaal wel goed![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:48 schreef Wickedangel het volgende:
Een lichte stotter vind ik meestal wel charmant. Maar niet bij Waldemar![]()
Leuke meid van I Kissed Charles... en toen begon ze te 'zingen'
Meen je dat ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:00 schreef jakkop het volgende:
Hadden jullie wel door dat onze eigenste guitarist in IKC speelde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |