Ja, dan zou je toch wat meer inhoud verwachten en ervaring... Je kan maar zólang van good looks en frisse fruitigheid rondkomen tot de pruim verdroogd raaktquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:59 schreef Tim86 het volgende:
Hahahaha dat was echt briljant net
Froukje al 32 trouwens
Ik heb ze (tot mijn schaamte) nog nooit live gezien.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Everybody knows staat in mijn top tien van beste Nederlandse nummers.
Ik wel, vind het een goede live band, maar op een of andere manier raakt hun werk me (zeker in de CD versie) echt helemaal niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb ze (tot mijn schaamte) nog nooit live gezien.
Tijl wordt grijs... en Froukje mocht willen dat 't al vrijdagavond 20.35 uur wasquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:03 schreef superjojo het volgende:
Gaat Tijl haar ook nog afzeiken, gelukkig wist ze het nu wel oplossen.
Na "de TV draait door" opeens 10 extra replys in dit topic.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:05 schreef Peter6000 het volgende:
Er zitten zoveel potentiële zapmomenten in dit programma.
Mis je Once upon a time in the westquote:
Ik wist hetquote:
Ja, beter bekend als: hoe liet Martin Simek haar net de hoeken van de zaal zien?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:09 schreef tong80 het volgende:
Ze zong wel mee met van voor naar achteren van links naar rechts
Dat is ook altijd bij DWDD hoor, altijd dat eeuwige: "we hebben daar een fragment van".quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:08 schreef Fortitudo het volgende:
gvd wat ingestudeerd dit
zijn er ook voorbeelden? heel verhaal van tijl
onderbreekt hem: laten we even genieten
het antwoord filmpje is al klaar gezet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je had het openingsshot willen zien.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:15 schreef Fortitudo het volgende:
een van de mooiste fims ooit gemaakt
zag nog net laatste 4 sec. van beeldfragment
Zet ik net mijn tv uitquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:20 schreef tong80 het volgende:
Nu Mike Tyson mensen wel op NED-3 blijven
Shoot-out-scene duurt ook een eeuwigheidquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je had het openingsshot willen zien.
Die duurt 15 minuten.
Dat Henry Fonda de vlieg op zijn wang wegblaast.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Shoot-out-scene duurt ook een eeuwigheid
Och, in een programma dat van begin tot eind al een aanfluiting is, voelt zo'n zoen als de faux pas kers op de taartquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:50 schreef marcodej het volgende:
Bestwel onbeschoft om elkaar een vriendschappelijke zoen te gaan zitten geven terwijl er nog een gast aan tafel zit.
Art wou Froukje troosten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:50 schreef marcodej het volgende:
Bestwel onbeschoft om elkaar een vriendschappelijke zoen te gaan zitten geven terwijl er nog een gast aan tafel zit.
Mag hopen dat Froukje Mart nooit interviewt , dat overleeft ze niet, tenzij Mart een beetje op haar geilt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:50 schreef Thelonious het volgende:
Martin Simek is Mart Smeets
Dat doen ze elke avond, gisteren in ieder geval ook.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:21 schreef Mechamage1982 het volgende:
Grappig hoe Froukje en Art elkaar na afloop een zoentje geven... Al was Froukje na vanavond wel toe aan de kiss of life.
Morgen in De Telegraaf:quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:09 schreef maril het volgende:
[..]
Mag hopen dat Froukje Mart nooit interviewt , dat overleeft ze niet, tenzij Mart een beetje op haar geilt.
Ik heb het begin gemist (had verwacht dat Simek als laatste zou zitten), dus ik ga straks nog een keer kijken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:06 schreef Rikketik het volgende:
Ik denk dat ik die herhaling vannacht maar oversla. Arme Froukje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |