Ach jee, is het weer zover. Ik heb alles net gemist. Vanavond eens kijken of morgen op internet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:10 schreef tong80 het volgende:
Dit was de slechtste uitzending ooit. Ieder onderwerp ging nergens over en de fouten van Froukje waren niet te tellen.
Het is sterker dan mezelfquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:37 schreef Ritmo het volgende:
Jongens, kijk dan gewoon niet meer tot Mathijs terug is. Wat heeft het voor zin om elke dag te kijken om hier vervolgens weer overdreven te gaan lopen zeuren op de presentatoren.
Ik kijk nu ook naar een vrouw die een vlieg uit het oog van haar vriend haalt, waarna die vriend bijna het water in rent. Had ik niet hoeven zien, maar ik heb toch gekeken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:37 schreef Ritmo het volgende:
Jongens, kijk dan gewoon niet meer tot Mathijs terug is. Wat heeft het voor zin om elke dag te kijken om hier vervolgens weer overdreven te gaan lopen zeuren op de presentatoren.
Wil ik toch nog even op terug komen. Die man had een geestelijke beperking zag ik nu.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:09 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook naar een vrouw die een vlieg uit het oog van haar vriend haalt, waarna die vriend bijna het water in rent. Had ik niet hoeven zien, maar ik heb toch gekeken.
Ben jij gék geworden. Als Van Nieuwkerk er is, mopperen we ook!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:37 schreef Ritmo het volgende:
Volgende maand hebben Art, Waldemar en Frouktje drie weken rust.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:37 schreef Ritmo het volgende:
Ik dacht aan Imca Marinaquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:34 schreef Mechamage1982 het volgende:Ow Froukje, wat heb je weer aaaaaaan... zuurstokroze podiumoutfit van de Zangeres Zonder Naam circa 1979... *zucht*
Daarom juist... Imca leent niks uit, die heeft ze zelf nog nodig.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht aan Imca Marina
Die leeft nog
Art dan, met zijn kraag. Kraagjes zijn zooooo lente 2009.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:34 schreef Mechamage1982 het volgende:Ow Froukje, wat heb je weer aaaaaaan... zuurstokroze podiumoutfit van de Zangeres Zonder Naam circa 1979... *zucht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |