Nee hoor, heb alleen die van Nederlandse ploegen alvast geopend. De rest is aan anderenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:16 schreef dndiek het volgende:
Ambro, open jij van alle ploegen het topic of niet?
Wat als Armstrong alsnog gediskwalificeerd zou worden?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee hoor, heb alleen die van Nederlandse ploegen alvast geopend. De rest is aan anderen, voor alle ploegen lijkt het me sowieso wat overdreven eigenlijk
.
Als er trouwens nog topics zijn uit SPT die je liever (tijdelijk) in TDF ziet, geef het dan ook hier aan.
Ik volg graag de lijn van mijn collega-mod. Graag laat ik jullie vrij om zelf de nodige topics te openen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee hoor, heb alleen die van Nederlandse ploegen alvast geopend. De rest is aan anderen, voor alle ploegen lijkt het me sowieso wat overdreven eigenlijk
.
Als er trouwens nog topics zijn uit SPT die je liever (tijdelijk) in TDF ziet, geef het dan ook hier aan.
Bovenste 3 zal ik wel even openen. Ik weet niet hoe ik een poll moet plaatsen. Is dat een probleem?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
Topics die iig aangemaakt mogen worden:
- Groene trui (met een rijtje kanshebbers natuurlijk)
- Bolletjestrui (idem)
- Witte trui (idem)
- Iedere dag een etappetopic (DutchSL weer voor de mooie voorbeschouwingen?) - niet allemaal nu al aan te maken, maar één dag van tevoren, op de openingsrit na dan.
Kijk even in het gele trui topic onder de poll die daar staatquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:00 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Bovenste 3 zal ik wel even openen. Ik weet niet hoe ik een poll moet plaatsen. Is dat een probleem?
Bedankt. Misschien had jij net gezien dat mijn poll het niet deed. Dat kwam omdat ik de verkeerde code had gebruikt. Gebruikte html in plaats van die andere. Nu doet hij het wel gelukkig.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijk even in het gele trui topic onder de poll die daar staat.
Komt goedquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:44 schreef Sporttv het volgende:
Het lijkt me wel leuk als iemand een Nostradamus Topic maakt
Nee, doe gewoon allemaal volwassen. Eén topic per renner is genoeg. Je mag niet alleenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:02 schreef pfaf het volgende:
Mag het objectieve Evans-topic dan wel weer open Ambro?
Geldt dat dan ook voor het Menchov-topic?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:52 schreef wimderon het volgende:
Het lijkt me wel leuk als de kansloze Evans-bashers uit zijn fantopic wegblijven.
Laat dat joch toch Wombcat. Je voedt hem alleen maar in z'n paranoia.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Geldt dat dan ook voor het Menchov-topic?
maar dan voor Menchov-bashers natuurlijk
Lekker denigrerend, mister inconsequent.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Laat dat joch toch Wombcat. Je voedt hem alleen maar in z'n paranoia.
Ik bash Menchov niet, ik reageer enkel op Evans-gebash.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:42 schreef knep het volgende:
Kunnen alle kinders nu eindelijk eens stoppen met het vergallen van mijn plezier in het lezen van de wielren-topics door in godsnaam het Evans dan wel Menchov gebash achterwege te laten?
Je zult altijd mensen hebben die een voorkeur hebben voor een van beide heren hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik bash Menchov niet, ik reageer enkel op Evans-gebash.
Menchov is een prima coureur, ik heb hem ook nooit tot op de grond afgemaakt. Dat laatste gebeurt bij Evans wel, terwijl beiden ongeveer gelijkwaardig aan elkaar zijn en er min of meer dezelfde manier van koersen op na houden. Menchov wint 2 Vuelta's en een Giro, alle respect. Evans weer een tikje beter in de Tour de France met twee tweede plaatsen en wat betere resultaten buiten de grote rondes om. Geef Evans dan aub ook het respect wat hij verdient, of kraak hem op z'n minst niet onzinnig af.
Dat is logisch toch? Ik vraag alleen een iets objectievere kijk, niet alleen richting degene die je niet moet, maar ook richting degene die je wel supportert. Je mag ook best als fan reageren, als Evans dadelijk in Parijs derde staat ten koste van Menchov mag je hem best vervloeken, maar onzinnig gebash hoef ik niet te lezen, of het nou op Evans, Voeckler of Menchov is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:57 schreef knep het volgende:
[..]
Je zult altijd mensen hebben die een voorkeur hebben voor een van beide heren hebben.
Mij lijkt Menchov een aardiger persoon maar ik heb vorig jaar in de tour voor beide heren gejuicht.
Tja, ik ben nooit degene die erover begint. Vanmiddag was het meteen al raak. Evans hoefde maar in beeld te komen of alles werd er weer bijgehaald. De niet-gestolen overwinning op de Ventoux vorig jaar, zijn falen van in de Tour vorig jaar, zijn vermeende defensieve rijden, alles. Als Evans niet elke mogelijkheid aangrijpt om a la Landis van start tot finish in de aanval te gaan en die niet tot een succesvol einde brengt is het al niet goed, daar word ik een beetje moe van. Zelfs in de Giro werd Evans er meteen weer bijgehaald. Als er wat mensen posten dat ze liever Di Luca zien winnen, omdat die hier aantrekkelijker koerst wordt vanuit het niets Evans erbij gehaald. Ja, dan is het inderdaad niet raar als het in de zoveelste herhaling van zetten verzandt, met als uitkomst dat bijna iedereen Evans een laffe hond vindt en Menchov een cultheld die ze alles gunnen.quote:Alleen wordt het mij langzamerhand iets te gortig om in ieder wielrentopic dezelfde oneindige discussie te moeten lezen.
Maar je hoeft ook niet elke keer te happen. En elke keer weer de vergelijking met Menchov te maken. Verdedig dan Evans gewoon op zijn prestaties, zonder elke keer de vergelijking met Menchov te maken. Wat nu wordt het elke keer weer een discussie over wie nu de saaiste renner is, Menchov en Evans, en dat vind ik een beetje vermoeidend.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef wimderon het volgende:
Tja, ik ben nooit degene die erover begint.
Ik bedoelde ook niet alleen jou maar je trekt het je wel heel erg aan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is logisch toch? Ik vraag alleen een iets objectievere kijk, niet alleen richting degene die je niet moet, maar ook richting degene die je wel supportert. Je mag ook best als fan reageren, als Evans dadelijk in Parijs derde staat ten koste van Menchov mag je hem best vervloeken, maar onzinnig gebash hoef ik niet te lezen, of het nou op Evans, Voeckler of Menchov is.
[..]
Tja, ik ben nooit degene die erover begint. Vanmiddag was het meteen al raak. Evans hoefde maar in beeld te komen of alles werd er weer bijgehaald. De niet-gestolen overwinning op de Ventoux vorig jaar, zijn falen van in de Tour vorig jaar, zijn vermeende defensieve rijden, alles. Als Evans niet elke mogelijkheid aangrijpt om a la Landis van start tot finish in de aanval te gaan en die niet tot een succesvol einde brengt is het al niet goed, daar word ik een beetje moe van. Zelfs in de Giro werd Evans er meteen weer bijgehaald. Als er wat mensen posten dat ze liever Di Luca zien winnen, omdat die hier aantrekkelijker koerst wordt vanuit het niets Evans erbij gehaald. Ja, dan is het inderdaad niet raar als het in de zoveelste herhaling van zetten verzandt, met als uitkomst dat bijna iedereen Evans een laffe hond vindt en Menchov een cultheld die ze alles gunnen.
Heb je wat tegen tong80 ofzo? Er loopt al tijden een Menchov topic, waar rijdt hij?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:51 schreef hardromacore het volgende:
Jahe die Tong opent en topic over Moerenhout terwijl er gewoon een Robabank topic loopt,
let eens een beetje op!!
Hij vroeg er zelf om,quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
Heb je wat tegen tong80 ofzo? Er loopt al tijden een Menchov topic, waar rijdt hij?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:24 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Hij vroeg er zelf om,
uhm doe niet zo blind, Menchov is een kopman en topicwaardig, moerenhout niet, heeft Tong speciale rechten hier ofzo?
Ik vind wel dat een kopman een eigen topic verdient maar een of ander klotetopic over een Moerenhout die niet meegaat kan de shredder in wat mij betreft. Vooral als de OP uit niets meer dan wat smileys bestaat. Bovendien was er volop discussie in het Rabobank-topic dus meerwaarde had het al helemaal nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:24 schreef Sheepcidus het volgende:
Alles moet gewoon in een topic. Waarom denk je dat dit forum anders is geopend?
De vorige keer had ik doorkomsttabellen in een PDFje samengevoegd, ik zit nu te denken aan uitbreiding.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:28 schreef Ambrosius het volgende:
Prima, imo is er niks mis met de doorkomsttabellen van de TDF-site, maar goed.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:07 schreef timmmmm het volgende:
Maarten Ducrot en Herbert Dijkstra #1
Ik vind die zogenaamd grappige benamingen van waarde heer Barca zeer irritant. Hij herhaalt het systematisch, en het is overbodig en gewoon vervelend. Kan een mod hem misschien verzoeken dat in het vervolg te laten?
Dan blijven we in plaats van ontopic over elkaar zeiken. Goed idee als je een goedlopend topic in een bashtopic wil veranderenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:13 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen mod voor nodig?
Dat kun je best zelf joh......
Prubeer maar es..
quote:
Nee begrijp ik niks van.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
Doe ik ook, je begrijpt hoop ik dat ik het ongeveer zat ben die topicdiarree van je?
Ok, Steven Rooks in het AD. Dat woordje leuk is natuurlijk ook weer relatief.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee begrijp ik niks van.
Henk Lubberding heeft iedere dag een leuke column.
Dat woord staat iets te hoog bij jou. Daarnaast bepaal jij dat niet.quote:Is topicwaardig.
Mij ook.quote:Dat jij ondanks dat je geen interesse hebt in sport toch mod bent geworden blijft me verbazen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ok, Steven Rooks in het AD. Dat woordje leuk is natuurlijk ook weer relatief.
[..]
Dat woord staat iets te hoog bij jou. Daarnaast bepaal jij dat niet. Nee helaas jij
[..]
Mij ook.
Dan nog even de vraag waarom het niet in dit topic kan: Radio Tour de France & De Avondetappe #1 - Radio ouderwets? Natuurlijk niet ?
Het gaat over Radio Tour, de column komt in dat programma, ik zie dus geen reden voor een apart topic. Zelfde dat het overdreven is om een topic voor Dijkshoorn aan te maken naast DWDD (ik heb hier niet over de kwaliteit van zijn gelul). Nico Dijkshoortn heeft een eigen topic op Fok. Hij heeft geen columns in DWDD maar leest gedichten op
Ik doe mijn bestquote:
Omdat Henk Lubberding een uniek iemand is met een soms hilarische en andere blik op de Tour.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
Nogmaals: waarom kan die column van Lubberding niet in het Radio TDF topic?
Die hoop had ik ook niet.quote:
Jammer.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:08 schreef Leatherface het volgende:
Henk is een held, ik heb hem vier en een halve maand geleden nog live in actie gehoord als gastspreker.
Maar ik ga niet tegen mijn medemod in.
Ik begrijp hoe jammer het is, maar zo krijgen we een wildgroei aan topics:quote:
Leuk toch ?quote:Op zondag 5 juli 2009 03:27 schreef Szura het volgende:
Dat was wat er nog miste aan dit subforum
Tong vs. Ambrosius.![]()
Dat vind ik niet erg. Tong80 toont veel enthousiasme en betrokkenheid. Er zijn verschillen in inzicht tussen hem en het forumbeheer, maar hij heeft wel een hart voor sport en voor FOK!quote:Op zondag 5 juli 2009 03:27 schreef Szura het volgende:
Dat was wat er nog miste aan dit subforum
Tong vs. Ambrosius.![]()
Kopietje van Wikiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef Ambrosius het volgende:
De reden is dezelfde als de vorige 54 topics van je die ik gesloten heb: crap, kopietje van Wiki enz.
Nog steeds niet gemerged, lijkt me beter om wel te doen voor het overzicht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:32 schreef kleinzusje het volgende:
Kunnen jullie De leukste renners in deze tour! en Les jolis hommes du tour de France #1 mergen ?
Misschien als TT: Lekkerste en leukste .... ?
Of kunnen ze naast elkaar bestaan !![]()
Thx kz
Gelukt !quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:26 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Nog steeds niet gemerged, lijkt me beter om wel te doen voor het overzicht.
Done.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gelukt !![]()
ps. Ambro, wil je nog "lekkerste" toevoegen in de TT ?
Na een week Tour is het duidelijk dat het tussen die twee gaat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:09 schreef Ambrosius het volgende:
Een andere discussie die dus prima in dat topic kan, open een poll daarin ofzo.
Het probleem is vermoedelijk dat je als je klaagt hele verhalen typt, maar de OP doorgaans niet meer dan 3 regels is.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na een week Tour is het duidelijk dat het tussen die twee gaat.
Contador en Armstrong rijden in dezelfde ploeg en iedereen heeft een favoriet.
Het topic waar jij aan revereert is over alle renners en al geopend voor de Tour begon.
Het is leuk om te weten waar van de liefhebbers op Fok de voorkeur ligt.
Dat jij geen interesse hebt in sport en wielrennen in het bijzonder en van je hemelse dagen niet weet wat ik bedoelde is nog geen vrijbrief om het dan maar op slot te gooien.
Met als toetje :
Wie hopen jullie wie de Tour wint ? Contador of Armstrong ?
Nee.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:00 schreef tong80 het volgende:
Leg eens uit
Bart Veldkamp in de Avond etappe hoeveel woorden?
Wat nou bagger?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het gaat meer om de hoeveelheid bagger die je de diverse topics in pompt. Minder impulsief reageren en meer observeren en minder 'grapjes', dan zeurt niemand meer over een post waarin je opmerkt dat iemand lek rijdt.
Als je al je crap nou eens niet 80 keer post ("Ik heb nog geen punten voor ploegleider" enzo), wordt het ook al wat minder irritant. Volgens mij ben je ook al tig keer gewaarschuwd deze Tour..doe er eens wat mee.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:01 schreef Barca het volgende:
En grapjes? Ik had die Vlaming echt niet goed verstaan. Krijg wel 2 notes omdat ik echt verstond incontinentietabel. Belachelijk!
Ja, die waarschuwingen slaan nergens op. Anderen mogen doen wat ze willen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je al je crap nou eens niet 80 keer post ("Ik heb nog geen punten voor ploegleider" enzo), wordt het ook al wat minder irritant. Volgens mij ben je ook al tig keer gewaarschuwd deze Tour..doe er eens wat mee.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:22 schreef Snakey het volgende:
Barca, heeft moeite om te stoppen met trollen. Een afkoelban schijnt niet te helpen dus helpen we hem deze keer maar eens met een weekban.
Genoeg mensen die dat kunnen doen. Op een provocerende, maar niet op een trollende manier.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wie moet ons nu vertellen dat er een valpartij zonder erg is gebeurd?
quote:
Zou gesloten worden door Ambrosius. Kan best in B&Hquote:
Kan prima hier, loopt ook al een tijdje: Tour de France Dames #1quote:Op zondag 19 juli 2009 00:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou gesloten worden door Ambrosius. Kan best in B&H
Het grote Dalida fan topic.
Weer zo'n heerlijk slotje
Het ijzeren gordijn is er niks bij.
Daar mocht het ook niet te leuk worden.
Mijn god. Hoeveel moeite kostte het je om het open te houden ?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kan prima hier, loopt ook al een tijdje: Tour de France Dames #1
Doe maar.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:34 schreef timmmmm het volgende:
Een vraag. Barca valt mij lastig via PM. Als ik aangeef daarvan niet gediend te zijn, gaat hij alsnog door. Bij wie moet ik zijn om daarover te klagen? FA's?
Blokken.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:34 schreef timmmmm het volgende:
Een vraag. Barca valt mij lastig via PM. Als ik aangeef daarvan niet gediend te zijn, gaat hij alsnog door. Bij wie moet ik zijn om daarover te klagen? FA's?
Lijkt me dat Hennie Vrienten er ook niet van is gedientquote:
Wie? Gedientquote:Op zondag 19 juli 2009 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me dat Hennie Vrienten er ook niet van is gedient
Nee, al moet het wel normaal blijven. In principe gewoon nadat de etappe daarvoor klaar is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:44 schreef Zwansen het volgende:
Is het policy dat er geen etappetopics worden geopend ver vantevoren?
Na 4 komt 5 en open 'm maar in SPT wmb.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:27 schreef JohnDDD het volgende:
ik wilde een nieuw lance armstrong topic openen maar vroeg me af waar ik dat moest openen en wat het nieuwe volgnummer is
Geen idee eerlijk gezegd, dan nummer je daar verder, ook best.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:38 schreef JohnDDD het volgende:
maar er waren toch al 30+ armstrong topics in SPT?
Dat is zeker nuttig.quote:» Er is al 325 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:00 schreef Pino112 het volgende:
Is het goed dat ik een apart topic voor de Telesport & Hyves Tourpoule aanmaak?
Ik heb foto op de Rosier van het compleet gespreide pelton met Cancellara, Martin en Rodriquez vooropquote:Op maandag 5 juli 2010 23:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb van zondag een goeie foto van Lance overgehouden, en een paar goeie sfeerimpressies van Spijk.
[Tour] De etappe van vandaagquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:42 schreef sararaats het volgende:
waar vind ik een overzicht van de etappes?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:23 schreef dockx het volgende:
Mag ik vandaag (later vandaag) een topic openen over vacansoleil? Ik zal mijn best doen op de OP..
Er lopen er nu 2 met 2 verschillende subpoules. Kunnen deze misschien worden samengevoegd?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:51 schreef Karina het volgende:
ik wacht op een FOK! TDF Poule.
Ik zie dat die er al is Telesport Tourpoule 2011 #1
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:26 schreef Jac0bus het volgende:
Gaan we ook weer onbekende renners adopteren?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja idd, en om nou te gaan wisselen is ook weer wat. Ik zal hem de 26e openen ok?
Excuses, had een stukje teruggelezen maar deze post gemistquote:
Kan, verder zijn tvps niet meer nodig hè, al maanden niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:14 schreef Dagoduck het volgende:
Tour de France 2011 #4 Nog maar 3 weken
Kan TT worden:
Tour de France 2011 #4 Le départ
En toch wil ik dat mensen weten dat ik dat topic volg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kan, verder zijn tvps niet meer nodig hè, al maanden niet.
Done.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:40 schreef Joeriii het volgende:
Kan in het topic Maarten Ducrot en Herbert Dijkstra #1 het volgende plaatje http://i.fokzine.net/upload/090719_134533_herbertmaartentopic.jpg bovenaan in de OP worden gezet?
Thx
Eerst even kijken voor je iets vraagt zou ik zeggen, avondetappe was al gebeurd voor je het vroeg, TdJ had je zelf al gedaan.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:45 schreef Tazmaniac het volgende:
RTL7: Tour du Jour #7 JW Roy is baas!
Reeks a.u.b.
Een extra modje zou wel handig zijn ja, wil ik eventueel ook zelf doen. Gelukkig is SaintOfKillers overdag wel eens onlinequote:Op donderdag 7 juli 2011 14:04 schreef De_kromme het volgende:
He Ambro, nog een hulpmod nodig? Ik merk dat er overdag geen moderatie plaatsvindt; en het zou wel makkelijk zijn om dan ook de grootste relschoppers aan te pakken en dubbele topics te sluiten.
Ik hoor graag je antwoord tegemoet. Ik reken op je steun, zoals bij WOS. Groetjes, de zwarte mod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel handiger ja, done.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:44 schreef franklop het volgende:
Mag topictitel van onderstaand worden uitgebreid met 'en uitvallers'
De ziekenboeg en uitvallers #1
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:05 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Blijft jammer dat er geen mods zijn hier.
Niet alleen Temlin.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:59 schreef UltraR het volgende:
Met het oog op rust en plezier op het forum wil ik hierbij het verzoek doen of er kritisch naar de posts van member Temlin gekeken kan worden en op basis daarvan sancties vastgesteld kunnen worden.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Kan die Temlin niet even opdonderen? Die zit al een week lang te zeiken over Gesink. Werkelijk elke post van hem in dit subforum gaat over Gesink.
Mee eens, en ook met een niveautje Telegraaf. Hoe sneller weg, hoe beterquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Kan die Temlin niet even opdonderen? Die zit al een week lang te zeiken over Gesink. Werkelijk elke post van hem in dit subforum gaat over Gesink.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:07 schreef DeMessias het volgende:
In afwachting van een beslissing van Ambro of een andere mod raad ik aan om niet meer te reageren op posts van Temlin en/of jahroon. Een troll houdt van aandacht, geef die niet
En tevens in SPT in de F1-topics over Red Bull/Vettel, bijzonder storend.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Dit dus, wordt aan gewerkt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:07 schreef DeMessias het volgende:
In afwachting van een beslissing van Ambro of een andere mod raad ik aan om niet meer te reageren op posts van Temlin en/of jahroon. Een troll houdt van aandacht, geef die niet
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:40 schreef Ambrosius het volgende:
Omdat jij het bent natuurlijk, dat weet je toch.
Kan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
FokLeague @tourpoule hyves en telegraaf #Gesink de bergkoning! #2
kan deze tt aangepast worden? Het reeksnummertje kan je niet zien + evt reeksing?
1 Augustus.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:25 schreef De_kromme het volgende:
Wanneer krijgen we te horen of ik als hulpmod wordt aangesteld Ambro?
Ik hoop snelquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:25 schreef De_kromme het volgende:
Wanneer krijgen we te horen of ik als hulpmod wordt aangesteld Ambro?
Lijkt elk jaar meer te worden ja, maar wat doe je eraan hè?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:58 schreef knep het volgende:
Is er dit jaar nu veel meer post diarree in het TDF forum dan vorig jaar of denk ik dat maar?
Nee is zoquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:58 schreef knep het volgende:
Is er dit jaar nu veel meer post diarree in het TDF forum dan vorig jaar of denk ik dat maar?
Meer regels en aan de hand daarvan sneller ingrijpen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt elk jaar meer te worden ja, maar wat doe je eraan hè?
Wat stel je voor regels voor?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Meer regels en aan de hand daarvan sneller ingrijpen?
Dat is gewoon een Nederlander hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:18 schreef DeMessias het volgende:
Ook de Belgische variant PierreBetfair die trollt over Nederlanders verzieken de sfeer.
Dat is niet echt het probleem wat mij betreft.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat stel je voor regels voor?
- Geen domme vragen
- Geen 'Waar is [insert naam renner]' posts
- 15 keer antwoorden op een vraag is voldoende
Bijvoorbeeld.quote:- Geen dopingaantijgingen in iedere post die je maakt
- Niet in iedere post negatief over Belgen/Rabo/Nederlanders
Er worden mensen geband op FOK! om minder, waarom kan dat hier niet? Als er grote concensus bestaat over dat iemand de sfeer verziekt...quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt elk jaar meer te worden ja, maar wat doe je eraan hè?
Als iemand binnen de policy post valt er weinig te bannen volgens mij.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Er worden mensen geband op FOK! om minder, waarom kan dat hier niet? Als er grote concensus bestaat over dat iemand de sfeer verziekt...
De Tour trekt nu eenmaal meer mensen aan dan de vaste groep wielersport liefhebbers.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Er worden mensen geband op FOK! om minder, waarom kan dat hier niet? Als er grote concensus bestaat over dat iemand de sfeer verziekt...
Jammer ja dat Ambro het niet serieus neemt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:53 schreef De_kromme het volgende:
Ik stel voor, dat ene de_kromme als hulpmod wordt aangesteld. Jammer dat je dit verzoek, door meerdere users, niet serieus neemt Ambro.
Graag een reactie.
Je zou de policy kunnen aanpassen natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Als iemand binnen de policy post valt er weinig te bannen volgens mij.
Omdat je realistisch gezien bij elke topprestatie vraagtekens plaatsen moet. Als je dan telkens over 1 bepaalde renner of 1 bepaalde ploeg die opmerkingen plaatst, brengt dat nauwelijks nieuwswaarde.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:45 schreef De_kromme het volgende:
Ambro, waarom mag er in godsnaam niet gespeculeerd worden over dopinggevallen?
Lekker boeiend, dat hoort erbij. Pak liever die mongolen aan die 10x hetzelfde vragen.
Hij heeft nu even geen tijd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:45 schreef De_kromme het volgende:
Ambro, waarom mag er in godsnaam niet gespeculeerd worden over dopinggevallen?
Lekker boeiend, dat hoort erbij. Pak liever die mongolen aan die 10x hetzelfde vragen.
Ik vond degenen die vooral hun gebrek aan wielerkennis tentoon spreidden een stuk minder irritant dan wat er vandaag gemodereerd is.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:17 schreef marcodej het volgende:
Er had vorige week actief gemodereerd moeten worden, toen er 20 trolls in elk topic zaten.
quote:Vandaag werd er nauwelijks getrolled, ook in de live-topics niet.

Ah, zijn dat ''grappen''.quote:Dat was goed te volgen, ook met de gebruikelijke (semi)-grappen en grollen.
Blijkbaar dus niet.quote:Wat moet kunnen.
Posts van jou die wel wat suggereren zijn bijna niet meer te tellen vandaag.quote:Vond dat er een beetje overgecompenseerd werd vandaag tov vorige week. En als je vind dat posts die doping suggereren geëdit moeten worden, doet dat dan wel goed, want mijn post suggereerde niks.
Prima, modereer die dan. Maar edit dan net niet die post die niks voorstelde.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Posts van jou die wel wat suggereren zijn bijna niet meer te tellen vandaag.
Done.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:01 schreef roos85 het volgende:
willen jullie #1 aan de TT toevoegen? vergeten erbij te zetten.
Etappe 16: Saint-Paul-Trois-Chateaux -> Gap #1
Alles wat daar enigszins naar hint wordt gelijk geëdit, wat wil je nog meer?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:11 schreef Felagund het volgende:
Kan er niet wat worden gedaan aan de (halve) dopingaantijgingen richting sommige Belgische en Franse wielrenners? Dat sommige denken dat iedereen die wat presteert meteen doping gebruikt, prima, maar dat hoef je dan niet in ieder topic te melden.
Ook een kwestie van interpretatie natuurlijk. Als ik zeg dat Renner X ongelooflijk goed rijdt kan dat twee dingen betekenen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:11 schreef Felagund het volgende:
Kan er niet wat worden gedaan aan de (halve) dopingaantijgingen richting sommige Belgische en Franse wielrenners? Dat sommige denken dat iedereen die wat presteert meteen doping gebruikt, prima, maar dat hoef je dan niet in ieder topic te melden.
Ik vind het prima dat je dat daar doet op voorwaarde dat je het rationeel tracht te onderbouwen. Sommige prestaties roepen ook vragen op omwille van het recente verleden. Toch tracht ik van elke sportieve prestatie te genieten, anders kan ik beter niet kijken.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vind trouwens beleid om dopingsuggesties alleen toe te laten in het daarvoor bestemde topic prima.
Ik vond het wel grappig gevonden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:16 schreef Ericr het volgende:
Feliciteer hier Bauke Mollema met zijn patat-prijs
Zeker weer een note er bij?
Is niet de eerste keer dat je er één aanmaakt tochquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Etappe 18: Pinerolo - Galibier Serre Chevalier #1
reeksing + #1?
Sorry, maar zulke onzinvragen beantwoord ik niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:45 schreef rubje het volgende:
Sommigen die werken de hele dag en zijn dan moe om dan ook nog op fok rond te gaan hangen... begrijp dat dan..![]()
Mijn verzoek in het vorig topic is ook nog niet ingewilligd,als in beantwoording,maar dat komt wel geloof ik.
Tof!quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:30 schreef franklop het volgende:
Voor allemaal; ik zal wel weer een adoptierenner topic starten, wees geduldig!
Best wel jammer, had ik wel verwacht...quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:47 schreef Szura het volgende:
Ambrosius geen mod?
Ik keek hier altijd alleen als tong of Ambrosius de laatste post had
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:30 schreef franklop het volgende:
Voor allemaal; ik zal wel weer een adoptierenner topic starten, wees geduldig!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:47 schreef Szura het volgende:
Ambrosius geen mod?
Ik keek hier altijd alleen als tong of Ambrosius de laatste post had
Dat topic miste ik al inderdaad. Aarzel nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:54 schreef Felagund het volgende:
Is Wimderon nog van plan om Het Nostradamus topic - Tour de France 2011 weer te organiseren? Ik weet dat het kort dag is, anders wil ik vanavond wel het topic openen.
PM verstuurd, Wimderon vond het geen probleem dat ik het organiseerde, topic komt er vanavond nog.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:53 schreef Lutte het volgende:
Zou enorm fijn zijn als je hem wilt maken inderdaad! Je kunt Wimderon altijd een PM sturen of hij het nog van plan is, of anders misschien een leuke samenwerking?
Helemaal prima, ben benieuwd, succes!quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
PM verstuurd, Wimderon vond het geen probleem dat ik het organiseerde, topic komt er vanavond nog.
ja hoi,quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Zwaai hier met zijn alle naar Ajacied422
Waar bespreek ik een ban??
Zeg alleen dat er naar hem gezwaaid kan worden
En dan nog een note geven!!!!!
Stinho post toch veel in TDF?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja hoi,
je bent niet achterlijk.
gr gr
Engelse Steve
het heeft toch geen ene flikker met tdf te maken man, check die grijze massa tussen je oren even.quote:
heb gekeken en er zit niksquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
het heeft toch geen ene flikker met tdf te maken man, check die grijze massa tussen je oren even.
Dat werkt wel? Bij het koppelen van het tweede topic aan het eerste krijg ik altijd de foutmelding dat de eerste nog geen reeks is o.i.d.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je kan altijd best het eerste topic aan zichzelf koppelen, dan is 't meteen een reeks en komen vervolgtopics meteen in ieders MyAT. Zie Etappe 2 Visé - Tournai
Checkquote:Op maandag 2 juli 2012 21:44 schreef Eenskijken het volgende:
Mag het Tour du jour topic van 2011 dicht? Dan kunnen we fris en opnieuw beginnen in het 2012 topic, en blijft alles overzichtelijk. Die is ook geupdate met alle nieuwe informatie. Want nu posten er nog steeds een paar mensen in het 2011 topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |