Ik bedoelde ook niet alleen jou maar je trekt het je wel heel erg aan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is logisch toch? Ik vraag alleen een iets objectievere kijk, niet alleen richting degene die je niet moet, maar ook richting degene die je wel supportert. Je mag ook best als fan reageren, als Evans dadelijk in Parijs derde staat ten koste van Menchov mag je hem best vervloeken, maar onzinnig gebash hoef ik niet te lezen, of het nou op Evans, Voeckler of Menchov is.
[..]
Tja, ik ben nooit degene die erover begint. Vanmiddag was het meteen al raak. Evans hoefde maar in beeld te komen of alles werd er weer bijgehaald. De niet-gestolen overwinning op de Ventoux vorig jaar, zijn falen van in de Tour vorig jaar, zijn vermeende defensieve rijden, alles. Als Evans niet elke mogelijkheid aangrijpt om a la Landis van start tot finish in de aanval te gaan en die niet tot een succesvol einde brengt is het al niet goed, daar word ik een beetje moe van. Zelfs in de Giro werd Evans er meteen weer bijgehaald. Als er wat mensen posten dat ze liever Di Luca zien winnen, omdat die hier aantrekkelijker koerst wordt vanuit het niets Evans erbij gehaald. Ja, dan is het inderdaad niet raar als het in de zoveelste herhaling van zetten verzandt, met als uitkomst dat bijna iedereen Evans een laffe hond vindt en Menchov een cultheld die ze alles gunnen.
Heb je wat tegen tong80 ofzo? Er loopt al tijden een Menchov topic, waar rijdt hij?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:51 schreef hardromacore het volgende:
Jahe die Tong opent en topic over Moerenhout terwijl er gewoon een Robabank topic loopt,
let eens een beetje op!!
Hij vroeg er zelf om,quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
Heb je wat tegen tong80 ofzo? Er loopt al tijden een Menchov topic, waar rijdt hij?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:24 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Hij vroeg er zelf om,
uhm doe niet zo blind, Menchov is een kopman en topicwaardig, moerenhout niet, heeft Tong speciale rechten hier ofzo?
Ik vind wel dat een kopman een eigen topic verdient maar een of ander klotetopic over een Moerenhout die niet meegaat kan de shredder in wat mij betreft. Vooral als de OP uit niets meer dan wat smileys bestaat. Bovendien was er volop discussie in het Rabobank-topic dus meerwaarde had het al helemaal nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:24 schreef Sheepcidus het volgende:
Alles moet gewoon in een topic. Waarom denk je dat dit forum anders is geopend?
De vorige keer had ik doorkomsttabellen in een PDFje samengevoegd, ik zit nu te denken aan uitbreiding.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:28 schreef Ambrosius het volgende:
Prima, imo is er niks mis met de doorkomsttabellen van de TDF-site, maar goed.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:07 schreef timmmmm het volgende:
Maarten Ducrot en Herbert Dijkstra #1
Ik vind die zogenaamd grappige benamingen van waarde heer Barca zeer irritant. Hij herhaalt het systematisch, en het is overbodig en gewoon vervelend. Kan een mod hem misschien verzoeken dat in het vervolg te laten?
Dan blijven we in plaats van ontopic over elkaar zeiken. Goed idee als je een goedlopend topic in een bashtopic wil veranderenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:13 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen mod voor nodig?
Dat kun je best zelf joh......
Prubeer maar es..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |