Onmogelijk, die valpartij wordt dan elke etappe herhaaldquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:00 schreef Gitanki het volgende:
6 keer, want hij valt al vroeg uit door een suffe valpartij, veroorzaakt door de hond van Marie in een of ander gehucht.
En waarom dat verschil? Het gaat over de live-uitzendingen neem ik aan.quote:
tijdritten tellen niet meequote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:18 schreef Blawh het volgende:
Ik zet hoog in, 100.
Kansloze aanvallen in overvloed, als hij lost ook nog eens in beeld, Dijkstra die het vaderverhaal niet zal vergeten, een paar keer tijdens de tijdrit en misschien ook nog wel een paar dagen op het podium in de bollentrui/ rode rugnummer.
Nou wil ik toch wel eens weten wat dat vaderverhaal isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:18 schreef Blawh het volgende:
Ik zet in op 70.
Kansloze aanvallen in overvloed, als hij lost ook nog eens in beeld, Dijkstra die het vaderverhaal niet zal vergeten en misschien ook nog wel een paar dagen op het podium in de bollentrui/ rode rugnummer.
Komt erop neer dat zijn pa ging varen en nooit meer werd teruggezien.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:58 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nou wil ik toch wel eens weten wat dat vaderverhaal is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |