Nee begrijp ik niks van.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
Doe ik ook, je begrijpt hoop ik dat ik het ongeveer zat ben die topicdiarree van je?
Ok, Steven Rooks in het AD. Dat woordje leuk is natuurlijk ook weer relatief.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee begrijp ik niks van.
Henk Lubberding heeft iedere dag een leuke column.
Dat woord staat iets te hoog bij jou. Daarnaast bepaal jij dat niet.quote:Is topicwaardig.
Mij ook.quote:Dat jij ondanks dat je geen interesse hebt in sport toch mod bent geworden blijft me verbazen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ok, Steven Rooks in het AD. Dat woordje leuk is natuurlijk ook weer relatief.
[..]
Dat woord staat iets te hoog bij jou. Daarnaast bepaal jij dat niet. Nee helaas jij
[..]
Mij ook.
Dan nog even de vraag waarom het niet in dit topic kan: Radio Tour de France & De Avondetappe #1 - Radio ouderwets? Natuurlijk niet ?
Het gaat over Radio Tour, de column komt in dat programma, ik zie dus geen reden voor een apart topic. Zelfde dat het overdreven is om een topic voor Dijkshoorn aan te maken naast DWDD (ik heb hier niet over de kwaliteit van zijn gelul). Nico Dijkshoortn heeft een eigen topic op Fok. Hij heeft geen columns in DWDD maar leest gedichten op
Ik doe mijn bestquote:
Omdat Henk Lubberding een uniek iemand is met een soms hilarische en andere blik op de Tour.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
Nogmaals: waarom kan die column van Lubberding niet in het Radio TDF topic?
Die hoop had ik ook niet.quote:
Jammer.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:08 schreef Leatherface het volgende:
Henk is een held, ik heb hem vier en een halve maand geleden nog live in actie gehoord als gastspreker.
Maar ik ga niet tegen mijn medemod in.
Ik begrijp hoe jammer het is, maar zo krijgen we een wildgroei aan topics:quote:
Leuk toch ?quote:Op zondag 5 juli 2009 03:27 schreef Szura het volgende:
Dat was wat er nog miste aan dit subforum
Tong vs. Ambrosius.![]()
Dat vind ik niet erg. Tong80 toont veel enthousiasme en betrokkenheid. Er zijn verschillen in inzicht tussen hem en het forumbeheer, maar hij heeft wel een hart voor sport en voor FOK!quote:Op zondag 5 juli 2009 03:27 schreef Szura het volgende:
Dat was wat er nog miste aan dit subforum
Tong vs. Ambrosius.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |