Wordt weer tijd om iedereen om me heen gek te maken met dat als ringtonequote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:20 schreef Ambrosius het volgende:
Iedereen kent dé tune die in de slotkilometers wordt gestart
De mijne begint ook echt met de tourflitsquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:16 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Wordt weer tijd om iedereen om me heen gek te maken met dat als ringtone
En Sjors Frölhig is zijn stem kwijtquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:26 schreef TLC het volgende:
Helaas zonder Jacques Chapel, die man was echt gemaakt voor Radio Tour de France.
Radio Tour met zijn mooie tune;
Bas en Gio zitten er al jaren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:44 schreef marcodej het volgende:
Geen Sjors en geen Jacques meer.
Nu Sebastiaan Langeveld en Gio Lippens als ik me niet vergis?
Ik vrees van wel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:56 schreef tong80 het volgende:
Ik heb Theo Koomen nog meegemaakt.
Ben ik de enige op Fok ?
Triest verhaal van Sjorsquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bas en Gio zitten er al jaren.
Sjors presenteerde niet meer voordat zijn stembanden hem begonnen op te spelen.
Nee, die heb ik ook nog wel meegemaakt hoor. Was natuurlijk ook geweldig op zijn eigen manier. Mede verantwoordelijk voor mijn voorliefde voor wielrennen op de radio.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:56 schreef tong80 het volgende:
Ik heb Theo Koomen nog meegemaakt.
Ben ik de enige op Fok ?
Zal er iig één ding belangrijk voor zijn: hij moet meerijden. Maar als dat het geval is, ga ik wel uit van z'n itemquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:42 schreef M.rak het volgende:
Is er dit jaar ook weer een Bellen met Bram bij de avondetappe?
Dat was echt geweldig
De kans dat hij meegaat naar de Tour is klein, dus ik denk het niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:42 schreef M.rak het volgende:
Is er dit jaar ook weer een Bellen met Bram bij de avondetappe?
Dat was echt geweldig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |