Wordt weer tijd om iedereen om me heen gek te maken met dat als ringtonequote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:20 schreef Ambrosius het volgende:
Iedereen kent dé tune die in de slotkilometers wordt gestart
De mijne begint ook echt met de tourflitsquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:16 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Wordt weer tijd om iedereen om me heen gek te maken met dat als ringtone
En Sjors Frölhig is zijn stem kwijtquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:26 schreef TLC het volgende:
Helaas zonder Jacques Chapel, die man was echt gemaakt voor Radio Tour de France.
Radio Tour met zijn mooie tune;
Bas en Gio zitten er al jaren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:44 schreef marcodej het volgende:
Geen Sjors en geen Jacques meer.
Nu Sebastiaan Langeveld en Gio Lippens als ik me niet vergis?
Ik vrees van wel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:56 schreef tong80 het volgende:
Ik heb Theo Koomen nog meegemaakt.
Ben ik de enige op Fok ?
Triest verhaal van Sjorsquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bas en Gio zitten er al jaren.
Sjors presenteerde niet meer voordat zijn stembanden hem begonnen op te spelen.
Nee, die heb ik ook nog wel meegemaakt hoor. Was natuurlijk ook geweldig op zijn eigen manier. Mede verantwoordelijk voor mijn voorliefde voor wielrennen op de radio.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:56 schreef tong80 het volgende:
Ben ik de enige op Fok ?
Zal er iig één ding belangrijk voor zijn: hij moet meerijden. Maar als dat het geval is, ga ik wel uit van z'n itemquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:42 schreef M.rak het volgende:
Is er dit jaar ook weer een Bellen met Bram bij de avondetappe?
Dat was echt geweldig
De kans dat hij meegaat naar de Tour is klein, dus ik denk het niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:42 schreef M.rak het volgende:
Is er dit jaar ook weer een Bellen met Bram bij de avondetappe?
Dat was echt geweldig
Nee.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:56 schreef tong80 het volgende:
Ben ik de enige op Fok ?
Vond het ook een leuk nummer. Van wie was dat nummer?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:44 schreef tong80 het volgende:
Grappig nummer.
Dat gaan we dus 20 dagen horen.
Henk & Henk.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:46 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Vond het ook een leuk nummer. Van wie was dat nummer?
Het Goede Doel speciaal geschreven voor Radio Tour de France.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:46 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Vond het ook een leuk nummer. Van wie was dat nummer?
Ja, schakelde een beetje laat in.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het Goede Doel speciaal geschreven voor Radio Tour de France.
Heb je het interview gemist dat er voor zat ?
Henk Westbroek bleek een kenner en liefhebber te zijn.quote:
Als je erop en erover niet kent ben je niet echt een kenner, maar goed. Leuk dat hij iig een liefhebber is.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Henk Westbroek bleek een kenner en liefhebber te zijn.
En wat te denken van astmarijders?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:41 schreef Barca het volgende:
Terechte kritiek op oordruppels! Dat slaat namelijk nergens op!
Zelfde, net als middelen tegen hooikoorts, wespensteek, aambeien, druiper, ontstoken sterretje, loopneus.quote:
Dit is alleen van toepassing in de Tour Feminin.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:08 schreef Barca het volgende:
[..]
Zelfde, net als middelen tegen hooikoorts, wespensteek, aambeien, druiper, ontstoken sterretje, loopneus.
Ik kende het verhaal erachter ook niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:34 schreef Ofyles2 het volgende:
De proloog van 1978 in Leiden.![]()
Zelf niet meegemaakt, maar nu ik kennis heb genomen van die kluchten in die tijd ben ik toch wel nieuwsgierig.
Wel dat de burgemeester meer tegen zichzelf moest vechten dan Felix Lévitan.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kende het verhaal erachter ook niet.
Weet nog wel dat Lévitan een enge dictator was.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wel dat de burgemeester meer tegen zichzelf moest vechten dan Felix Lévitan.
Die zijn als laatste geëindigd.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:32 schreef tong80 het volgende:
Leuke Tour artiesten.
De Bietels ofzo. Die komen er wel.
Ik luister ook weer.quote:
Geen draagbare radio o.i.d.?quote:Op zondag 5 juli 2009 14:27 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik luister ook weer.
Denk dat ik morgen op werk maar wat eerder begin zodat ik eerder weg mag.
Ja, dat is echt heel leuk!quote:Op maandag 6 juli 2009 15:17 schreef tong80 het volgende:
Filémon is idd een echte liefhebber.
Had ik nooit verwacht.
Hier kan je terugluisteren dacht ik. http://www.radio1.nl/nosradiotourdefrancequote:Op maandag 6 juli 2009 21:31 schreef richbitch het volgende:
Zijn er herhalingen te beluisteren.. iemand?
Vergelijk hem eens met Henk Lubberdingquote:
Ik sinds 1977quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Jammer, dat ik hier niet eerder op ben gekomen.
Ik ben vaste luisteraar sinds 2007.
Ik heb het singeltje al 35 jaar in mijn bezitquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Lievelingsnummer van cdH-poltica Joëlle Milquet.
Les Poppys.
Henk is zo cool.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:30 schreef TheZapster het volgende:
Whehehe.Rabobank en Caisse zijn een stelletje amateurs volgens Henk Lubberding.
van net?quote:Op maandag 13 juli 2009 17:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Die discussieuurtjes zoals tussen 4 en 5 moeten ze vaker doen.
Manu Chao.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:28 schreef tong80 het volgende:
Vandaag moeten missen.
Morgen ben ik er weer.
Wie was de Tour artiest ?
Cool. De rustige nummers dusquote:
Dit soort nummers maakt het programma juist zo leukquote:
Coolquote:Op zondag 19 juli 2009 16:23 schreef Tommeke het volgende:
Heb zonet in de trein een heerlijke reis gehad met de radio op m'n mp3-speler aan!
Nee hoor...quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:56 schreef tong80 het volgende:
Ben ik de enige op Fok ?
Ik vond het een leuke uitzending. Alleen ik heb het laatste halfuurtje gemist.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:09 schreef tong80 het volgende:
Hoe was de uitzending tijdens de rustdag ?
Tom van 't Hek.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:11 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke uitzending. Alleen ik heb het laatste halfuurtje gemist.Vanavond om 22:00 is de avondettappe te beluisteren op radio 1. Wie presenteerd eigenlijk het 2de deel van de uitzending (tussen 16:00 en 18:30)?
Tom van het Hek. De oud-hockeyer.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:11 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke uitzending. Alleen ik heb het laatste halfuurtje gemist.Vanavond om 22:00 is de avondettappe te beluisteren op radio 1. Wie presenteerd eigenlijk het 2de deel van de uitzending (tussen 16:00 en 18:30)?
Dat is op zaterdagmiddag ook altijd leuk in Langs de lijn tussen 3 en 4.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:23 schreef Dwersdriever het volgende:
Het aardigste van de uitzending vandaag was het mini-debatje onder leiding van Jeroen Wielaert met journalisten van De Pers, NRC en De Telegraaf. Drie mensen met een zeer uiteenlopende achtergrond en opinie.
Dat zit helaas in de familie.Zijn broer kan er natuurlijk ook wat van.Jurgen van de Berg vind ik een veel leukere presentator dan Tom.Op KX-radio heeft Jurgen ook altijd een hele leuke show op woensdagmiddag.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:23 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik ben geen fan van Tom van 't Hek als presentator. Heeft een zeurstem en maakt veel te kunstmatige bruggetjes van de muziek naar de verslaggevers. Ik smeek al jaren om de terugkeer van Govert van Brakel, de met afstand beste radiopresentator in Nederland. Jammer dat hij wel Langs de Lijn en het Radio 1 Journaal perfect doet, maar geen Radio Tour.
Tom is veel leuker dan zijn broer.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat zit helaas in de familie.Zijn broer kan er natuurlijk ook wat van.Jurgen van de Berg vind ik een veel leukere presentator dan Tom.Op KX-radio heeft Jurgen ook altijd een hele leuke show op woensdagmiddag.
Terug van Vakantiequote:Op donderdag 23 juli 2009 17:27 schreef borisz het volgende:
De columns van Filemon vind ik erg leuk. Jurgen vd Berg is
. Over Govert van Brakel gesproken, die gaat met pensioen in november.
Filémon is een echte liefhebberquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:27 schreef borisz het volgende:
De columns van Filemon vind ik erg leuk. Jurgen vd Berg is
. Over Govert van Brakel gesproken, die gaat met pensioen in november.
Vind 't ook niksquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:21 schreef tong80 het volgende:
Wat een vreselijke huisband vanmiddag.
Ik word er helemaal nerveus van
Nee, dat mag nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:27 schreef borisz het volgende:
Over Govert van Brakel gesproken, die gaat met pensioen in november.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |