Dit is alleen van toepassing in de Tour Feminin.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:08 schreef Barca het volgende:
[..]
Zelfde, net als middelen tegen hooikoorts, wespensteek, aambeien, druiper, ontstoken sterretje, loopneus.
Ik kende het verhaal erachter ook niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:34 schreef Ofyles2 het volgende:
De proloog van 1978 in Leiden.![]()
Zelf niet meegemaakt, maar nu ik kennis heb genomen van die kluchten in die tijd ben ik toch wel nieuwsgierig.
Wel dat de burgemeester meer tegen zichzelf moest vechten dan Felix Lévitan.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kende het verhaal erachter ook niet.
Weet nog wel dat Lévitan een enge dictator was.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wel dat de burgemeester meer tegen zichzelf moest vechten dan Felix Lévitan.
Die zijn als laatste geëindigd.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:32 schreef tong80 het volgende:
Leuke Tour artiesten.
De Bietels ofzo. Die komen er wel.
Ik luister ook weer.quote:
Geen draagbare radio o.i.d.?quote:Op zondag 5 juli 2009 14:27 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik luister ook weer.
Denk dat ik morgen op werk maar wat eerder begin zodat ik eerder weg mag.
Ja, dat is echt heel leuk!quote:Op maandag 6 juli 2009 15:17 schreef tong80 het volgende:
Filémon is idd een echte liefhebber.
Had ik nooit verwacht.
Hier kan je terugluisteren dacht ik. http://www.radio1.nl/nosradiotourdefrancequote:Op maandag 6 juli 2009 21:31 schreef richbitch het volgende:
Zijn er herhalingen te beluisteren.. iemand?
Vergelijk hem eens met Henk Lubberdingquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |