't Is gewoon een klootzak!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:04 schreef richbitch het volgende:
[..]
Klopt maar hij kan daar niet consistent in zijn
Wat weer een zin van een debiel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:09 schreef Barca het volgende:
Wat weer een gezeik van die twee debielen!
Ach ... die kneus zeikt toch alleen maar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:42 schreef Ambrosius het volgende:
Haha, ik zie nu het Tourjournaal, is Freire een NL-er? Tering waarom is Herbert alleen maar met hem bezig zeg. Ja, ik weet het wel, maar het is gewoon kansloos.
Je moet ook naar de Belg kijken!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:42 schreef Ambrosius het volgende:
Haha, ik zie nu het Tourjournaal, is Freire een NL-er? Tering waarom is Herbert alleen maar met hem bezig zeg. Ja, ik weet het wel, maar het is gewoon kansloos.
Slimmerd, ik keek het Tourjournaal, de etappeverslagen kijk ik zeker wel op Sporza.quote:
Je wist dat je nadrukkelijk solliciteert naar een weekban ingaande vanaf de Vogezen-etappequote:
Hoezo? Als je pro Belg mag zijn, dan ook anti-Belg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:00 schreef Falco het volgende:
[..]
Je wist dat je nadrukkelijk solliciteert naar een weekban ingaande vanaf de Vogezen-etappe
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Slimmerd, ik keek het Tourjournaal, de etappeverslagen kijk ik zeker wel op Sporza.
Ben jij schrizofeen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:09 schreef Barca het volgende:
Wat weer een gezeik van die twee debielen!
Hehehe dat was een mooie idd. Maar ik ben sowieso meer van de instelling dat je beter je bek kunt houden als je het niet weet. Sowieso erger ik me kapot als ik wielrennen zit te kijken en je krijgt allemaal van die onnozele vragen van mensen die denken dat ik er vrolijk van wordt als ze geïnteresseerd doen.. Maar ik ben sowieso een lonely sport kijker.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:36 schreef franklop het volgende:
Deze was ook wel geniaal, van wikiquote:
Herbert: "En daar gaat die Kuchynski weer!"
Maarten: "Inderdaad weer Kuchynski, die hebben we al vaker zien gaan vandaag."
Boogerd: "Dit is volgens mij niet Kuchynski".
Maarten: "Het is inderdaad niet Kuchynski".
Herbert: "Dit lijkt me dan Kreuziger of Nibali."
Maarten: "Dat lijkt mij ook."
Boogerd: "Het is in elk geval niet Kreuziger, Nibali denk ik inderdaad."
Geen van de drie commentatoren herkent Liquigas renner Frederik Willems, wel noemen ze bijna de helft van zijn ploeggenoten op alvorens zijn naam in beeld verschijnt
WTF.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:36 schreef franklop het volgende:
Ah das typisch Herbert, consequentie is bij hem ver te zoekenquote:
Kun je hier nou eens mee ophoudenquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:36 schreef franklop het volgende:
Geen van de drie commentatoren herkent Liquigas renner Frederik Willems, wel noemen ze bijna de helft van zijn ploeggenoten op alvorens zijn naam in beeld verschijnt
Hoezo ... je mag in dit topic je mening geven over dat duo.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Kun je hier nou eens mee ophouden![]()
we weten het nu wel
Jouw getroll zijn we meer dan zat en het enige dat je te melden heb is dat ze klootzakken zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Hoezo ... je mag in dit topic je mening geven over dat duo.
1. Ik troll niet, ik geef mijn mening.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Jouw getroll zijn we meer dan zat en het enige dat je te melden heb is dat ze klootzakken zijn.
Nou fijn voor je maar dat hoef je niet telkens te posten.
Zit je je af te beren op je postcount ofzo
iets meer dan een week zou beter zijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:00 schreef Falco het volgende:
[..]
Je wist dat je nadrukkelijk solliciteert naar een weekban ingaande vanaf de Vogezen-etappe
Zet het geluid maar gewoon aan lamlul!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:58 schreef Barca het volgende:
Jammer dat ik met het geluid uit de kijkersvragen niet kan horen. Kan iemand die hier plaatsen?
Dan hoor ik dat gewauwel over kastelen en het nieuwe wielrennen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Zet het geluid maar gewoon aan lamlul!
Dus je weet nu ook niet dat Ducrot het prachtige time out idee heeft geintroduceerd vandaag?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:01 schreef Barca het volgende:
[..]
Dan hoor ik dat gewauwel over kastelen en het nieuwe wielrennen.
Onterechte klacht en extra minpunten vanwege het ontbreken van een paint.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:06 schreef ufopiloot het volgende:
Kijk nou eens naar je scherm en geef commentaar
(...)
elke keer als de tellers verspringt, het keihard te roepen. Ik heb toch godverdomme ook ogen en ik kan godverdomme ook wel die voorsprong bijhouden.
Onterechte klacht? Ze zitten daar als deskundige, niet als een stelletje idioten die getalletjes opratelen. Dan zitten ze ook nog constant voorbarige conclusies te trekken en daar moeten ze uiteraard om de haverklap op terugkomen. ow ow te triest om aan te horen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:12 schreef Montov het volgende:
[..]
Onterechte klacht en extra minpunten vanwege het ontbreken van een paint.
Ik heb daar dit jaar ook wel een beetje last van, ik heb geen idee wat hem(Ducrot) bezieltquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:06 schreef ufopiloot het volgende:Fuck, ik wilde zelfs bijna naar Sporza overschakelen, dat is mij nog nooit overkomen..
![]()
Eigenlijk weet Maarten gewoon niksquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:47 schreef UtrechtSlim het volgende:
Ducrot is de controle over zijn geraaskal compleet kwijt. De romantische benadering van de sport die hij kiest is meelijwekkend. Staak deze naïviteit.
- Het is gewoon werk. Beroep: profwielrenner.
- Er is hiërarchie. Er zijn bazen en werkers. Accepteer dat.
- Niemand gelooft in 'het nieuwe wielrennen'. Garmin is 100% clean totdat Brad Wiggins en Chris Vande Velde tegen de lamp lopen. Bergop nooit een deuk in een pakje boter rijden en dan aan het eind van je carrière kunnen klimmen als de beste? Schei toch uit.
En, Maarten, je weet geen hol van coaching. Een coach is tegenwoordig een modern manager, maar hij is nog steeds de baas. Niet een of andere sul, die de regie vrolijk afstaat aan een groepje renners.
Dat is Herbertquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:06 schreef Drasss het volgende:
[..]
Klopt hij leest zelfs zijn kastelen teksten uit een boek.
Dat vind ik nog niet zo storend. Je kunt niet verwachten dat de man de geschiedenis van al die optrekjes uit het blote hoofd kan opboeren.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:06 schreef Drasss het volgende:
[..]
Klopt hij leest zelfs zijn kastelen teksten uit een boek.
Nee, maar helaas lukt het zowel Maarten als Herbert bij namen van renners ook niet zonder boekjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:14 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet zo storend. Je kunt niet verwachten dat de man de geschiedenis van al die optrekjes uit het blote hoofd kan opboeren.
Tja, ze maken er inderdaad een potje van, daar is bijna iedereen het wel over eens. Herbert zou in combinatie met een vakkundige collega nog wel redelijk uit de verf kunnen komen, maar Maarten vind ik ronduit irritant. Hij is veel te dreinerig en zelfingenomen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:19 schreef Menchov het volgende:
[..]
Nee, maar helaas lukt het zowel Maarten als Herbert bij namen van renners ook niet zonder boekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |