Klopt en ook omdat dan eindelijk nog eens een fransman kan winnen.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze bang dat het klassement te vroeg wordt beslist, dus maken ze makkelijkere etappes, zodat het langer spannend blijft.
Sjongejonge hoor jij niet in bed te liggen ofzoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:12 schreef Barca het volgende:
Ach ... bij mijn overburen vlogen stoelen, tafels én tv's door de ramen zo boos werden ze van D&D. (Ik woon tegenover een bejaardenopvanghuis.) Ze zijn dus wel dement maar weten wél dat D&D waardeloze commentatoren zijn. Sporza & Eurosport mogen de oudjes al niet meer kijken. Hun afkeer van die zenders heeft het verpleeghuis al een godsvermogen gekost.
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Sjongejonge hoor jij niet in bed te liggen ofzo
De Tourdirectie wil de wielersport verneuken. Juist ja. Klinkt logisch idd.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:20 schreef Barca het volgende:
Angst voor het klassement? Onzin!
De Tourdirectie wil, op voorspraak van de UCI en de ASO, gewoon de wielersport verneuken! (En inderdaad er alles aan doen om een Fransoos te laten winnen.)
In bed kun je lekker verder dit soort onzin dromenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:20 schreef Barca het volgende:
Angst voor het klassement? Onzin!
De Tourdirectie wil, op voorspraak van de UCI en de ASO, gewoon de wielersport verneuken! (En inderdaad er alles aan doen om een Fransoos te laten winnen.)
[..]
Hoezo?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:23 schreef Lkw het volgende:
[..]
De Tourdirectie wil de wielersport verneuken. Juist ja. Klinkt logisch idd.
Dingen zijn niet altijd wat ze lijken. Maar bekijk de zaken van deze Tour en de afgelopen jaren ... de Tourdirectie kloot maar wat aan!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:24 schreef Falco het volgende:
[..]
In bed kun je lekker verder dit soort onzin dromen
Duizend vraagstukken, duizend meningen. Ik ben het ook niet altijd met de Tourdirectie eens, maar ze zijn natuurlijk niet bewust het wielrennen aan het verneuken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:25 schreef Barca het volgende:
[..]
[..]
Dingen zijn niet altijd wat ze lijken. Maar bekijk de zaken van deze Tour en de afgelopen jaren ... de Tourdirectie kloot maar wat aan!
Nou ja ... in zoverre ze zijn bewust de tour aan het veranderen en beuwst bezig om de oortjes uit het peloton te kijgen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:31 schreef Lkw het volgende:
[..]
Duizend vraagstukken, duizend meningen. Ik ben het ook niet altijd met de Tourdirectie eens, maar ze zijn natuurlijk niet bewust het wielrennen aan het verneuken.
Dat zeg je alleen maar omdat je het niet eens wil zijn met maarten Ducrotquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:49 schreef Barca het volgende:
Dat verbod is gezeik. Zonder oortjes was het net zo voorspelbaar. We leven godverdomme niet meer in het stenentijdperk!
Nee. Dit is gewoon mijn mening. Zou het prima vinden als Ducrot voor het gebruik van oortjes is.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:57 schreef beta-bever het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je het niet eens wil zijn met maarten Ducrot
Maarten zeurt de laatste tijd erg. En nu laat hij Herbert in de steek.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:06 schreef JelleS het volgende:
Maarten doet net alsof alle renners tegen de oortjes zijn en alleen de ploegleiders voor....
Inderdaad. Die leeft nog in 300 v.c.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:14 schreef Falco het volgende:
Eigenlijk is Ducrot van het OUDE wielrennen, omdat ie niet met zijn tijd mee wil gaan
idd herinner me nog een vraag van dhr A.F.R. Ukken tijdens VIquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:25 schreef LudoSanders het volgende:
Is er eigenlijk geen topic waar men vragen bespreekt die men onder een jolige naam naar Maarten en Herbert verstuurt worden, zoals bij Voetbal Insite altijd het geval was?
Hehequote:Op zondag 12 juli 2009 13:13 schreef UtrechtSlim het volgende:
Als het dinsdag een massasprint wordt lach ik me dood.
Pierre Betfairquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd herinner me nog een vraag van dhr A.F.R. Ukken tijdens VI
Dat was wel een blundertje.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:30 schreef TUFKAL het volgende:
Echt hoe naast kan je er zitten door Maaskant te roepen, op derde positie in de massasprint?
En ik heb me ook bijna dood gelachen.quote:
Als je gewoon naar de Tour pagina van de NOS was gegaan staat het daar op de homepage.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:53 schreef dribbel79 het volgende:
Heb al uren gezocht...de makkelijke manier dan maar
Pfff, dan hier maar de vraag: waar kan ik m'n kijkersvraag naartoe mailen??
Silly me! Zo voor de hand liggend...thnx!quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:01 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Als je gewoon naar de Tour pagina van de NOS was gegaan staat het daar op de homepage.
Klikkerdeklik!
Je moet niet zeggen Frèruh maar Frijruh.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:00 schreef richbitch het volgende:
Die Herbert is ook een idioot.. kan niet normaal Óscar Freire uitspreken .. jammer..
Klopt maar hij kan daar niet consistent in zijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:04 schreef Barca het volgende:
[..]
Je moet niet zeggen Frèruh maar Frijruh.
't Is gewoon een klootzak!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:04 schreef richbitch het volgende:
[..]
Klopt maar hij kan daar niet consistent in zijn
Wat weer een zin van een debiel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:09 schreef Barca het volgende:
Wat weer een gezeik van die twee debielen!
Ach ... die kneus zeikt toch alleen maar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:42 schreef Ambrosius het volgende:
Haha, ik zie nu het Tourjournaal, is Freire een NL-er? Tering waarom is Herbert alleen maar met hem bezig zeg. Ja, ik weet het wel, maar het is gewoon kansloos.
Je moet ook naar de Belg kijken!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:42 schreef Ambrosius het volgende:
Haha, ik zie nu het Tourjournaal, is Freire een NL-er? Tering waarom is Herbert alleen maar met hem bezig zeg. Ja, ik weet het wel, maar het is gewoon kansloos.
Slimmerd, ik keek het Tourjournaal, de etappeverslagen kijk ik zeker wel op Sporza.quote:
Je wist dat je nadrukkelijk solliciteert naar een weekban ingaande vanaf de Vogezen-etappequote:
Hoezo? Als je pro Belg mag zijn, dan ook anti-Belg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:00 schreef Falco het volgende:
[..]
Je wist dat je nadrukkelijk solliciteert naar een weekban ingaande vanaf de Vogezen-etappe
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Slimmerd, ik keek het Tourjournaal, de etappeverslagen kijk ik zeker wel op Sporza.
Ben jij schrizofeen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:09 schreef Barca het volgende:
Wat weer een gezeik van die twee debielen!
Hehehe dat was een mooie idd. Maar ik ben sowieso meer van de instelling dat je beter je bek kunt houden als je het niet weet. Sowieso erger ik me kapot als ik wielrennen zit te kijken en je krijgt allemaal van die onnozele vragen van mensen die denken dat ik er vrolijk van wordt als ze geïnteresseerd doen.. Maar ik ben sowieso een lonely sport kijker.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:36 schreef franklop het volgende:
Deze was ook wel geniaal, van wikiquote:
Herbert: "En daar gaat die Kuchynski weer!"
Maarten: "Inderdaad weer Kuchynski, die hebben we al vaker zien gaan vandaag."
Boogerd: "Dit is volgens mij niet Kuchynski".
Maarten: "Het is inderdaad niet Kuchynski".
Herbert: "Dit lijkt me dan Kreuziger of Nibali."
Maarten: "Dat lijkt mij ook."
Boogerd: "Het is in elk geval niet Kreuziger, Nibali denk ik inderdaad."
Geen van de drie commentatoren herkent Liquigas renner Frederik Willems, wel noemen ze bijna de helft van zijn ploeggenoten op alvorens zijn naam in beeld verschijnt
WTF.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:36 schreef franklop het volgende:
Ah das typisch Herbert, consequentie is bij hem ver te zoekenquote:
Kun je hier nou eens mee ophoudenquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:36 schreef franklop het volgende:
Geen van de drie commentatoren herkent Liquigas renner Frederik Willems, wel noemen ze bijna de helft van zijn ploeggenoten op alvorens zijn naam in beeld verschijnt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |