Inderdaad. Die leeft nog in 300 v.c.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:14 schreef Falco het volgende:
Eigenlijk is Ducrot van het OUDE wielrennen, omdat ie niet met zijn tijd mee wil gaan
idd herinner me nog een vraag van dhr A.F.R. Ukken tijdens VIquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:25 schreef LudoSanders het volgende:
Is er eigenlijk geen topic waar men vragen bespreekt die men onder een jolige naam naar Maarten en Herbert verstuurt worden, zoals bij Voetbal Insite altijd het geval was?
Hehequote:Op zondag 12 juli 2009 13:13 schreef UtrechtSlim het volgende:
Als het dinsdag een massasprint wordt lach ik me dood.
Pierre Betfairquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd herinner me nog een vraag van dhr A.F.R. Ukken tijdens VI
Dat was wel een blundertje.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:30 schreef TUFKAL het volgende:
Echt hoe naast kan je er zitten door Maaskant te roepen, op derde positie in de massasprint?
En ik heb me ook bijna dood gelachen.quote:
Als je gewoon naar de Tour pagina van de NOS was gegaan staat het daar op de homepage.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:53 schreef dribbel79 het volgende:
Heb al uren gezocht...de makkelijke manier dan maar
Pfff, dan hier maar de vraag: waar kan ik m'n kijkersvraag naartoe mailen??
Silly me! Zo voor de hand liggend...thnx!quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:01 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Als je gewoon naar de Tour pagina van de NOS was gegaan staat het daar op de homepage.
Klikkerdeklik!
Je moet niet zeggen Frèruh maar Frijruh.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:00 schreef richbitch het volgende:
Die Herbert is ook een idioot.. kan niet normaal Óscar Freire uitspreken .. jammer..
Klopt maar hij kan daar niet consistent in zijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:04 schreef Barca het volgende:
[..]
Je moet niet zeggen Frèruh maar Frijruh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |