Wat nou bagger?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het gaat meer om de hoeveelheid bagger die je de diverse topics in pompt. Minder impulsief reageren en meer observeren en minder 'grapjes', dan zeurt niemand meer over een post waarin je opmerkt dat iemand lek rijdt.
Als je al je crap nou eens niet 80 keer post ("Ik heb nog geen punten voor ploegleider" enzo), wordt het ook al wat minder irritant. Volgens mij ben je ook al tig keer gewaarschuwd deze Tour..doe er eens wat mee.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:01 schreef Barca het volgende:
En grapjes? Ik had die Vlaming echt niet goed verstaan. Krijg wel 2 notes omdat ik echt verstond incontinentietabel. Belachelijk!
Ja, die waarschuwingen slaan nergens op. Anderen mogen doen wat ze willen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je al je crap nou eens niet 80 keer post ("Ik heb nog geen punten voor ploegleider" enzo), wordt het ook al wat minder irritant. Volgens mij ben je ook al tig keer gewaarschuwd deze Tour..doe er eens wat mee.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:22 schreef Snakey het volgende:
Barca, heeft moeite om te stoppen met trollen. Een afkoelban schijnt niet te helpen dus helpen we hem deze keer maar eens met een weekban.
Genoeg mensen die dat kunnen doen. Op een provocerende, maar niet op een trollende manier.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wie moet ons nu vertellen dat er een valpartij zonder erg is gebeurd?
quote:
Zou gesloten worden door Ambrosius. Kan best in B&Hquote:
Kan prima hier, loopt ook al een tijdje: Tour de France Dames #1quote:Op zondag 19 juli 2009 00:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou gesloten worden door Ambrosius. Kan best in B&H
Het grote Dalida fan topic.
Weer zo'n heerlijk slotje
Het ijzeren gordijn is er niks bij.
Daar mocht het ook niet te leuk worden.
Mijn god. Hoeveel moeite kostte het je om het open te houden ?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kan prima hier, loopt ook al een tijdje: Tour de France Dames #1
Doe maar.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:34 schreef timmmmm het volgende:
Een vraag. Barca valt mij lastig via PM. Als ik aangeef daarvan niet gediend te zijn, gaat hij alsnog door. Bij wie moet ik zijn om daarover te klagen? FA's?
Blokken.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:34 schreef timmmmm het volgende:
Een vraag. Barca valt mij lastig via PM. Als ik aangeef daarvan niet gediend te zijn, gaat hij alsnog door. Bij wie moet ik zijn om daarover te klagen? FA's?
Lijkt me dat Hennie Vrienten er ook niet van is gedientquote:
Wie? Gedientquote:Op zondag 19 juli 2009 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me dat Hennie Vrienten er ook niet van is gedient
Nee, al moet het wel normaal blijven. In principe gewoon nadat de etappe daarvoor klaar is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:44 schreef Zwansen het volgende:
Is het policy dat er geen etappetopics worden geopend ver vantevoren?
Na 4 komt 5 en open 'm maar in SPT wmb.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:27 schreef JohnDDD het volgende:
ik wilde een nieuw lance armstrong topic openen maar vroeg me af waar ik dat moest openen en wat het nieuwe volgnummer is
Geen idee eerlijk gezegd, dan nummer je daar verder, ook best.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:38 schreef JohnDDD het volgende:
maar er waren toch al 30+ armstrong topics in SPT?
Dat is zeker nuttig.quote:» Er is al 325 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:00 schreef Pino112 het volgende:
Is het goed dat ik een apart topic voor de Telesport & Hyves Tourpoule aanmaak?
Ik heb foto op de Rosier van het compleet gespreide pelton met Cancellara, Martin en Rodriquez vooropquote:Op maandag 5 juli 2010 23:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb van zondag een goeie foto van Lance overgehouden, en een paar goeie sfeerimpressies van Spijk.
[Tour] De etappe van vandaagquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:42 schreef sararaats het volgende:
waar vind ik een overzicht van de etappes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |