Morgen zullen de echte kanshebbers zich waarschijnlijk nog niet laten zien. Pellizotti wil er voor gaan, daarnaast zie ik Egoi Martinez, Gerdemann, VDB2 en LL Sanchez ook als kanshebbers. Nederlands hoop Gesink maakt misschien ook een kans, maar waarschijnlijk staat hij te dicht in het klassement om de trui succesvol te gaan verdedigen.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:19 schreef Usert het volgende:
Morgen de eerste etappe met heuveltjes er in. Wie zal er morgen punten gaan sprokkelen voor de bolletjes trui? Wie heeft er gezegd dat ze dit jaar voor de bolletjestrui gaat en wie maakt er überhaupt kans op?
Pellizotti zie ik het niet halen dit jaarquote:Op zondag 4 juli 2010 18:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Morgen zullen de echte kanshebbers zich waarschijnlijk nog niet laten zien. Pellizotti wil er voor gaan, daarnaast zie ik Egoi Martinez, Gerdemann, VDB2 en LL Sanchez ook als kanshebbers. Nederlands hoop Gesink maakt misschien ook een kans, maar waarschijnlijk staat hij te dicht in het klassement om de trui succesvol te gaan verdedigen.
Morgen zal een aanvaller de trui pakken.
Nee, die is natuurlijk nog geschorst.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pellizotti zie ik het niet halen dit jaar
Die was grieperig vandaag, dus zal morgen ook nog niet optimaal zijn.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:27 schreef Aalbers het volgende:
Terpstra gaat zijn Hollandse kampioenstrui showen morgen
Waarom Cunego zeker niet?quote:Op zondag 4 juli 2010 18:42 schreef Mercurial het volgende:
[..]
cunego zeker niet, Moreau misschien maar zie ik niet meer gebeuren. Ik denk zelf aan Gadret.
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:23 schreef El_Bassie het volgende:
Ik zie Taaramae wel gaan voor de bolletjes. Geen idee of hij het ook aangekondigd heeft.
Wordt door de rest als te gevaarlijk voor het klassement gezien en ik denk niet dat hij mee gaat in de ontsnapping voor deze kleine bergjes. Als hij 't doet wil hij het groots doen en daarbij denk ik ook dat hij niet goed genoeg is om de trui te pakken en te behouden.quote:
Cunego heeft aangegeven niet voor een klassement te gaan. Daarmee zal hij een van de beste klimmers zijn die bij voorbaat al voor etappes gaat (normaalgesproken dan), dan kom je vanzelf in aanmerking voor de bollen.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:09 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Wordt door de rest als te gevaarlijk voor het klassement gezien en ik denk niet dat hij mee gaat in de ontsnapping voor deze kleine bergjes. Als hij 't doet wil hij het groots doen en daarbij denk ik ook dat hij niet goed genoeg is om de trui te pakken en te behouden.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |