quote:Op zondag 4 juli 2010 21:34 schreef Happel het volgende:
Daniel Lloyd, maar Taaramae lijkt me ook wel een kanshebber.
Wiggins kon vorig jaar toch ook aardig meekomen en dat is een eufemisme. Baanwielrenners zijn buiten de sprinters toch mannen met een meer dan behoorlijke inhoud en een hoge VO2max. Dan kan je met wat aanpassingen (afvallen) al snel meekomen in de bergen. Alleen zullen er niet veel zijn die het aandurven. Sprinters hebben verder natuurlijk ook een goede inhoud maar zijn vooral gericht op het anaerobische i.p.v het aerobische van een achtervolging, puntenkoers etc.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:46 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind het opvallend dat die Riblon een redelijke klimmer blijkt te zijn. Van huis uit is dat een baanwielrenner, meestal worden dat toch sprinters, tijdriijders of mannen voor de klassiekers.
Wiggins. Hoe kon ik die nou vergeten?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:57 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wiggins kon vorig jaar toch ook aardig meekomen en dat is een eufemisme. Baanwielrenners zijn buiten de sprinters toch mannen met een meer dan behoorlijke inhoud en een hoge VO2max. Dan kan je met wat aanpassingen (afvallen) al snel meekomen in de bergen. Alleen zullen er niet veel zijn die het aandurven. Sprinters hebben verder natuurlijk ook een goede inhoud maar zijn vooral gericht op het anaerobische i.p.v het aerobische van een achtervolging, puntenkoers etc.
Binnenkort kan je dat ook zeggen over Geraint Thomasquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:58 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wiggins. Hoe kon ik die nou vergeten?
Dan heb je ook nog de broertjes Meyer, maar ik weet niet hoe goed die kunnen klimmen. En natuurlijk Phinney, die van alle markten thuis lijkt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Binnenkort kan je dat ook zeggen over Geraint ThomasHeb hoge verwachtingen van mijn adoptierenner, lijkt minder blokkerig dan in 2008 toen hij goud won op het WK samen met Wiggins.
quote:Jérôme Pineau wil een 'Virenque' doen in Parijs
Pierdood, zo eindigde Jérôme Pineau (Quick Step) gisteren in het bloedhete Montargis. 'Ik kreeg een serieuze tik van de warmte', zegt de Franse bloedvriend vvan Sylvain Chavanel. 'Ze was loodzwaar om dragen.'
Toch is de Fransman niet van plan om zonder slag of stoot zijn bolletjestrui af te geven. Integendeel. 'Als het uitsluitend aan mij ligt, dan doe ik een Virenque in Parijs. Ik kreeg al uitgebreid advies van de zevenvoudige bergkoning. Hij zei me waar ik moet aanvallen. In de grote cols ga ik natuurlijk niet Contador, Andy Schleck en Armstrong verslaan, maar dit jaar bevat de Tour veel middengebergte. En die kan ik wel de baas. Ik ken de Jura en de l'Ain. Ik doe een gooi naar de eindzege in het bergklassement. Een beredeneerde.'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |