Done.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:01 schreef roos85 het volgende:
willen jullie #1 aan de TT toevoegen? vergeten erbij te zetten.
Etappe 16: Saint-Paul-Trois-Chateaux -> Gap #1
Alles wat daar enigszins naar hint wordt gelijk geëdit, wat wil je nog meer?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:11 schreef Felagund het volgende:
Kan er niet wat worden gedaan aan de (halve) dopingaantijgingen richting sommige Belgische en Franse wielrenners? Dat sommige denken dat iedereen die wat presteert meteen doping gebruikt, prima, maar dat hoef je dan niet in ieder topic te melden.
Ook een kwestie van interpretatie natuurlijk. Als ik zeg dat Renner X ongelooflijk goed rijdt kan dat twee dingen betekenen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:11 schreef Felagund het volgende:
Kan er niet wat worden gedaan aan de (halve) dopingaantijgingen richting sommige Belgische en Franse wielrenners? Dat sommige denken dat iedereen die wat presteert meteen doping gebruikt, prima, maar dat hoef je dan niet in ieder topic te melden.
Ik vind het prima dat je dat daar doet op voorwaarde dat je het rationeel tracht te onderbouwen. Sommige prestaties roepen ook vragen op omwille van het recente verleden. Toch tracht ik van elke sportieve prestatie te genieten, anders kan ik beter niet kijken.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vind trouwens beleid om dopingsuggesties alleen toe te laten in het daarvoor bestemde topic prima.
Ik vond het wel grappig gevonden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:16 schreef Ericr het volgende:
Feliciteer hier Bauke Mollema met zijn patat-prijs
Zeker weer een note er bij?
Is niet de eerste keer dat je er één aanmaakt tochquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Etappe 18: Pinerolo - Galibier Serre Chevalier #1
reeksing + #1?
Sorry, maar zulke onzinvragen beantwoord ik niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:45 schreef rubje het volgende:
Sommigen die werken de hele dag en zijn dan moe om dan ook nog op fok rond te gaan hangen... begrijp dat dan..![]()
Mijn verzoek in het vorig topic is ook nog niet ingewilligd,als in beantwoording,maar dat komt wel geloof ik.
Tof!quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:30 schreef franklop het volgende:
Voor allemaal; ik zal wel weer een adoptierenner topic starten, wees geduldig!
Best wel jammer, had ik wel verwacht...quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:47 schreef Szura het volgende:
Ambrosius geen mod?
Ik keek hier altijd alleen als tong of Ambrosius de laatste post had
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:30 schreef franklop het volgende:
Voor allemaal; ik zal wel weer een adoptierenner topic starten, wees geduldig!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:47 schreef Szura het volgende:
Ambrosius geen mod?
Ik keek hier altijd alleen als tong of Ambrosius de laatste post had
Dat topic miste ik al inderdaad. Aarzel nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:54 schreef Felagund het volgende:
Is Wimderon nog van plan om Het Nostradamus topic - Tour de France 2011 weer te organiseren? Ik weet dat het kort dag is, anders wil ik vanavond wel het topic openen.
PM verstuurd, Wimderon vond het geen probleem dat ik het organiseerde, topic komt er vanavond nog.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:53 schreef Lutte het volgende:
Zou enorm fijn zijn als je hem wilt maken inderdaad! Je kunt Wimderon altijd een PM sturen of hij het nog van plan is, of anders misschien een leuke samenwerking?
Helemaal prima, ben benieuwd, succes!quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
PM verstuurd, Wimderon vond het geen probleem dat ik het organiseerde, topic komt er vanavond nog.
ja hoi,quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Zwaai hier met zijn alle naar Ajacied422
Waar bespreek ik een ban??
Zeg alleen dat er naar hem gezwaaid kan worden
En dan nog een note geven!!!!!
Stinho post toch veel in TDF?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja hoi,
je bent niet achterlijk.
gr gr
Engelse Steve
het heeft toch geen ene flikker met tdf te maken man, check die grijze massa tussen je oren even.quote:
heb gekeken en er zit niksquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
het heeft toch geen ene flikker met tdf te maken man, check die grijze massa tussen je oren even.
Dat werkt wel? Bij het koppelen van het tweede topic aan het eerste krijg ik altijd de foutmelding dat de eerste nog geen reeks is o.i.d.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je kan altijd best het eerste topic aan zichzelf koppelen, dan is 't meteen een reeks en komen vervolgtopics meteen in ieders MyAT. Zie Etappe 2 Visé - Tournai
Checkquote:Op maandag 2 juli 2012 21:44 schreef Eenskijken het volgende:
Mag het Tour du jour topic van 2011 dicht? Dan kunnen we fris en opnieuw beginnen in het 2012 topic, en blijft alles overzichtelijk. Die is ook geupdate met alle nieuwe informatie. Want nu posten er nog steeds een paar mensen in het 2011 topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |