Niet alleen Temlin.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:59 schreef UltraR het volgende:
Met het oog op rust en plezier op het forum wil ik hierbij het verzoek doen of er kritisch naar de posts van member Temlin gekeken kan worden en op basis daarvan sancties vastgesteld kunnen worden.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Kan die Temlin niet even opdonderen? Die zit al een week lang te zeiken over Gesink. Werkelijk elke post van hem in dit subforum gaat over Gesink.
Mee eens, en ook met een niveautje Telegraaf. Hoe sneller weg, hoe beterquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Kan die Temlin niet even opdonderen? Die zit al een week lang te zeiken over Gesink. Werkelijk elke post van hem in dit subforum gaat over Gesink.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:07 schreef DeMessias het volgende:
In afwachting van een beslissing van Ambro of een andere mod raad ik aan om niet meer te reageren op posts van Temlin en/of jahroon. Een troll houdt van aandacht, geef die niet
En tevens in SPT in de F1-topics over Red Bull/Vettel, bijzonder storend.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Dit dus, wordt aan gewerkt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:07 schreef DeMessias het volgende:
In afwachting van een beslissing van Ambro of een andere mod raad ik aan om niet meer te reageren op posts van Temlin en/of jahroon. Een troll houdt van aandacht, geef die niet
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:40 schreef Ambrosius het volgende:
Omdat jij het bent natuurlijk, dat weet je toch.
Kan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
FokLeague @tourpoule hyves en telegraaf #Gesink de bergkoning! #2
kan deze tt aangepast worden? Het reeksnummertje kan je niet zien + evt reeksing?
1 Augustus.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:25 schreef De_kromme het volgende:
Wanneer krijgen we te horen of ik als hulpmod wordt aangesteld Ambro?
Ik hoop snelquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:25 schreef De_kromme het volgende:
Wanneer krijgen we te horen of ik als hulpmod wordt aangesteld Ambro?
Lijkt elk jaar meer te worden ja, maar wat doe je eraan hè?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:58 schreef knep het volgende:
Is er dit jaar nu veel meer post diarree in het TDF forum dan vorig jaar of denk ik dat maar?
Nee is zoquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:58 schreef knep het volgende:
Is er dit jaar nu veel meer post diarree in het TDF forum dan vorig jaar of denk ik dat maar?
Meer regels en aan de hand daarvan sneller ingrijpen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt elk jaar meer te worden ja, maar wat doe je eraan hè?
Wat stel je voor regels voor?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Meer regels en aan de hand daarvan sneller ingrijpen?
Dat is gewoon een Nederlander hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:18 schreef DeMessias het volgende:
Ook de Belgische variant PierreBetfair die trollt over Nederlanders verzieken de sfeer.
Dat is niet echt het probleem wat mij betreft.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat stel je voor regels voor?
- Geen domme vragen
- Geen 'Waar is [insert naam renner]' posts
- 15 keer antwoorden op een vraag is voldoende
Bijvoorbeeld.quote:- Geen dopingaantijgingen in iedere post die je maakt
- Niet in iedere post negatief over Belgen/Rabo/Nederlanders
Er worden mensen geband op FOK! om minder, waarom kan dat hier niet? Als er grote concensus bestaat over dat iemand de sfeer verziekt...quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt elk jaar meer te worden ja, maar wat doe je eraan hè?
Als iemand binnen de policy post valt er weinig te bannen volgens mij.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Er worden mensen geband op FOK! om minder, waarom kan dat hier niet? Als er grote concensus bestaat over dat iemand de sfeer verziekt...
De Tour trekt nu eenmaal meer mensen aan dan de vaste groep wielersport liefhebbers.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Er worden mensen geband op FOK! om minder, waarom kan dat hier niet? Als er grote concensus bestaat over dat iemand de sfeer verziekt...
Jammer ja dat Ambro het niet serieus neemt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:53 schreef De_kromme het volgende:
Ik stel voor, dat ene de_kromme als hulpmod wordt aangesteld. Jammer dat je dit verzoek, door meerdere users, niet serieus neemt Ambro.
Graag een reactie.
Je zou de policy kunnen aanpassen natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Als iemand binnen de policy post valt er weinig te bannen volgens mij.
Omdat je realistisch gezien bij elke topprestatie vraagtekens plaatsen moet. Als je dan telkens over 1 bepaalde renner of 1 bepaalde ploeg die opmerkingen plaatst, brengt dat nauwelijks nieuwswaarde.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:45 schreef De_kromme het volgende:
Ambro, waarom mag er in godsnaam niet gespeculeerd worden over dopinggevallen?
Lekker boeiend, dat hoort erbij. Pak liever die mongolen aan die 10x hetzelfde vragen.
Hij heeft nu even geen tijd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:45 schreef De_kromme het volgende:
Ambro, waarom mag er in godsnaam niet gespeculeerd worden over dopinggevallen?
Lekker boeiend, dat hoort erbij. Pak liever die mongolen aan die 10x hetzelfde vragen.
Ik vond degenen die vooral hun gebrek aan wielerkennis tentoon spreidden een stuk minder irritant dan wat er vandaag gemodereerd is.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:17 schreef marcodej het volgende:
Er had vorige week actief gemodereerd moeten worden, toen er 20 trolls in elk topic zaten.
quote:Vandaag werd er nauwelijks getrolled, ook in de live-topics niet.

Ah, zijn dat ''grappen''.quote:Dat was goed te volgen, ook met de gebruikelijke (semi)-grappen en grollen.
Blijkbaar dus niet.quote:Wat moet kunnen.
Posts van jou die wel wat suggereren zijn bijna niet meer te tellen vandaag.quote:Vond dat er een beetje overgecompenseerd werd vandaag tov vorige week. En als je vind dat posts die doping suggereren geëdit moeten worden, doet dat dan wel goed, want mijn post suggereerde niks.
Prima, modereer die dan. Maar edit dan net niet die post die niks voorstelde.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Posts van jou die wel wat suggereren zijn bijna niet meer te tellen vandaag.
Done.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:01 schreef roos85 het volgende:
willen jullie #1 aan de TT toevoegen? vergeten erbij te zetten.
Etappe 16: Saint-Paul-Trois-Chateaux -> Gap #1
Alles wat daar enigszins naar hint wordt gelijk geëdit, wat wil je nog meer?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:11 schreef Felagund het volgende:
Kan er niet wat worden gedaan aan de (halve) dopingaantijgingen richting sommige Belgische en Franse wielrenners? Dat sommige denken dat iedereen die wat presteert meteen doping gebruikt, prima, maar dat hoef je dan niet in ieder topic te melden.
Ook een kwestie van interpretatie natuurlijk. Als ik zeg dat Renner X ongelooflijk goed rijdt kan dat twee dingen betekenen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:11 schreef Felagund het volgende:
Kan er niet wat worden gedaan aan de (halve) dopingaantijgingen richting sommige Belgische en Franse wielrenners? Dat sommige denken dat iedereen die wat presteert meteen doping gebruikt, prima, maar dat hoef je dan niet in ieder topic te melden.
Ik vind het prima dat je dat daar doet op voorwaarde dat je het rationeel tracht te onderbouwen. Sommige prestaties roepen ook vragen op omwille van het recente verleden. Toch tracht ik van elke sportieve prestatie te genieten, anders kan ik beter niet kijken.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vind trouwens beleid om dopingsuggesties alleen toe te laten in het daarvoor bestemde topic prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |