En toch wil ik dat mensen weten dat ik dat topic volg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kan, verder zijn tvps niet meer nodig hè, al maanden niet.
Done.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:40 schreef Joeriii het volgende:
Kan in het topic Maarten Ducrot en Herbert Dijkstra #1 het volgende plaatje http://i.fokzine.net/upload/090719_134533_herbertmaartentopic.jpg bovenaan in de OP worden gezet?
Thx
Eerst even kijken voor je iets vraagt zou ik zeggen, avondetappe was al gebeurd voor je het vroeg, TdJ had je zelf al gedaan.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:45 schreef Tazmaniac het volgende:
RTL7: Tour du Jour #7 JW Roy is baas!
Reeks a.u.b.
Een extra modje zou wel handig zijn ja, wil ik eventueel ook zelf doen. Gelukkig is SaintOfKillers overdag wel eens onlinequote:Op donderdag 7 juli 2011 14:04 schreef De_kromme het volgende:
He Ambro, nog een hulpmod nodig? Ik merk dat er overdag geen moderatie plaatsvindt; en het zou wel makkelijk zijn om dan ook de grootste relschoppers aan te pakken en dubbele topics te sluiten.
Ik hoor graag je antwoord tegemoet. Ik reken op je steun, zoals bij WOS. Groetjes, de zwarte mod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel handiger ja, done.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:44 schreef franklop het volgende:
Mag topictitel van onderstaand worden uitgebreid met 'en uitvallers'
De ziekenboeg en uitvallers #1
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:05 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Blijft jammer dat er geen mods zijn hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |