Routeprofielquote:"This pancake flat stage is tailored to pure sprinters. If Cavendish has missed out on a win the day before, this is the perfect place to make amends. This will be the third day straight that the Tour de France stays in Belgium. The stage will start from Visé, which is hosting the Tour for the first time. The bunch will visit the citadel of Namur halfway through the stage (km 82). We are sticking to tradition."
Ik reken niet op Cavendish, oh etappe van morgen, dan wel.quote:
Jawel, puntjes pakken.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Verwachten jullie een meesprintende Sagan?
Jazeker.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Verwachten jullie een meesprintende Sagan?
Kan er nog wel wat geven: Renshaw, Hutarovich en Haedo.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Cavendish, Kittel, Goss, Greipel, Sagan, Farrar, misschien nog Bozic ofzo? En toch ook Rojas, al zat die vandaag geloof ik bij een valpartij...
Ik zeg toch Kittel voor morgen.
Ik vrees dat dit nog vaak gezegd dient te worden, kijk eens hier:quote:Op zondag 1 juli 2012 20:25 schreef iamsterdamm het volgende:
Ik heb jullie kennis ff nodig voor de volgende etappe, welke 4 zouden jullie kiezen voor een tourepoule
die bij de beste 20 zullen gaan rijden voor de etappe voor morgen de 2de etappe
Dus welke 4 uit deze 8
D. Millar
T. Martin
B. Wiggins
M. Iglinsky
A. Vinokoerov
C. Evans
R. Taaramae
P. Gilbert
ik kijk uit naar jullie meningen ;-)
Goss heeft daarna ook nog op kop gereden. Wel veel korter, maar ook wel na de harde aanloop en toen het omhoog liep.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Greipel is wel erg diep gegaan vandaag. Het was natuurlijk maar een paar kilometer, maar goed, andere sprinters denken er niet eens over om zoiets te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |